072-3300504

נפתר המשבר בנושא הצילומים בטכניון

חברת אוניכארט שהפעילה את מכונות הצילום בטכניון ונמצאת על סף פשיטת רגל הוחלפה בימים אלו ע"ח חברת מפעיל המספקת שירותי צילום מלאים לסטודנטים

חנית נוה, ערוץ הלימודים | 17-07-2003 13:04:00

משבר הצילומים בטנכיון עומד על סף פתרון. אגודת הסטודנטים וההנהלה החלו בתהליך ההחלפה של חברת אוניכארט לחברת מפעיל. הסטודנטים יכולים לצלם במכונות ובאגודה מחכים לתגובת אוניכארט על מנת להתחיל בהליכים כדי לתבוע אותה.

סטודנטים בטכניון
סטודנטים בטכניון

קצת הסטוריה
חברת אוניכרט המפעילה את תעודות הצילום בטכניון על סף פירוק . החברה החלה להפעיל את כרטיסי הצילום לפני כשנתיים בכמה אוניברסיטאות ונשארו לבסוף רק בטכניון. בעקבות שירות לקוי של החברה, החליט הטכניון לבטל את ההסכם אתם. המשמעות היא קריסת החברה באופן סופי.

מסתבר, שהעניין לא כל כך פשוט. סטודנטים שהטעינו את הכרטיס , לא יכולים להשתמש בו, וחברת אוניכארט בעצם מחזיקה מאות אלפי שקלים של סטודנטים. משום שהחברה עומדת להתפרק אין את מי לתבוע וחברת האם שלה "דפוס בארי" ו"כספית" אינם מוכנים לקחת אחריות על העניין.

לפני כשבועיים התקלקל המתקן המאויש שדרכו מטעינים הסטודנטים את הכרטיסים. שאולי נקר, יו"ר אגודת הסטודנטים, ביקש מאוניכרט לתקן אותו במהירות, משום שמדובר בתקופת מבחנים , אך לא מצא אוזן קשבת. "אני עומד מול מאות סטודנטים זועמים, מספר נקר, שצריכים להגיש עבודות או לגשת למבחן , היום, מחר או בשבועות הקרובים ואינם יכולים לטעון את כרטיס האוניכרט שלהם. הפגיעה הקשה בסטודנטים בתקופה כה קריטית פוגעת באופן ישיר בתדמיתה של אגודת הסטודנטים שנבנתה בעמל רב במהלך שנים רבות. בנוסף לכך, נאלצים הסטודנטים באמצע תקופת המבחנים לחפש מרכזי צילום והדפסה אחרים באזור חיפה בכדי לצלם חומר לקראת המבחנים וזאת במקום ללמוד אליהם".

אוניכארט מחזיקה 100,000 ¤ לחברה שמתפעלת את מכונות הצילום ועוד 50,000 ¤ לחברה שמתפעלת את המדפסות והחברות הללו מאיימות לנתק את כל המכונות , מצב שיגרום לקריסה מוחלטת של שירותי הצילום לסטודנטים בקמפוס.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד