072-3300504

גרים בבית מלון - חלום מציאותי

סטודנטים רבים גילו כי המגורים במלון משתלמים יותר מבחינה כלכלית ונוחים מאד מבחינת תנאי המגורים.

באדיבות לוח המ.ד.ס | 20-03-2003 12:02:00

המצב הכלכלי הקשה יצר שיתוף פעולה מעניין ומקורי בין חברת מ.ד.ס (מרכז דיור סטודנטיאלי) לבין אכסניות ובתי מלון באזור גוש דן: בתי מלון ואכסניות מציעים לסטודנטים לשכור חדרים במחירים מיוחדים לתקופות של מספר חודשים. בתי המלון, המתקשים לעמוד בהוצאות השוטפות כאשר הם עומדים ריקים מתיירים, מקבלים בדרך זו הקלה למצוקתם, ואילו הסטודנטים מקבלים פתרונות דיור מוזלים ונוחים. החדרים מוצעים במגוון של מחירים ורמות איכות, החל מחדרים משותפים באכסניות, ללא מקלחת ושירותים צמודים, בכ 200$ לחודש, ועד לבית מלון בדרגת 4 כוכבים, כולל בריכת שחיה וחדר כושר, ב 690$ לחודש.

יש לזכור כי עלות החדר כוללת, למעשה, את כל עלות הדיור של הסטודנט: הוא פטור מתשלום מסי עריה – ארנונה ומים, ועד בית, חשמל, גז. במלונות היוקרתיים יותר יש גם חיבור לטלביזיה בכבלים ללא תשלום. תשלומים אלה מסתכמים במאות שקלים בחודש. בנוסף, רבים מהמלונות מעניקים שירותים נוספים כגון ניקיון יומי או שבועי, החלפת מגבות ומצעים וארוחות בוקר. רבים מהחדרים מותאמים למגורי סטודנטים וכוללים מקררים קטנים ושולחנות כתיבה.

סטודנטים רבים גילו כי המגורים במלון משתלמים יותר מבחינה כלכלית ונוחים מאד מבחינת תנאי המגורים. בנוסף, סטודנטים אשר לא מעונינים להתחייב לשכירת דירה לטווח ארוך, כיוון שהם מתכננים נסיעה לחו"ל, מעבר לאזור גיאוגרפי אחר וכדומה, מוצאים בבתי המלון פתרון זמני נוח ביותר עד שיעברו להתגורר במגורים קבועים יותר. איילת, תלמידת עיצוב פנים, מספרת כי ממילא היא נמצאת כמעט כל היום במכללה ומגיעה הביתה רק בשעות הערב המאוחרות: "בשביל מה אני צריכה דירה שלמה? באכסניה יש לי את כל מה שאני בעצם צריכה – מיטה, אמבטיה ומטבחון. בנוסף, אני יודעת שאחרי שאני משלמת שכר דירה – אין לי יותר הוצאות שקשורות לדיור. אני אף פעם לא אופתע מחשבון גדול בסוף החודש כשנגמר הכסף, ואני אף פעם לא אצטרך לריב עם בעל הדירה מי יזמין אינסטלטור לתקן את הנזילה באמבטיה…

המלונות המעניקים תנאים מיוחדים לסטודנטים הם: בתל אביב: מלון מרקיור, מלון גרנד ביץ', אכסניית הירקון 48, אכסניית גורדון אין, מלון עמי, אכסניית ככר דיזנגוף, דירות ככר דיזנגוף. בהרצליה: מלון תדמור. ברמת גן: מלון אופטימה. לפרטים ניתן לפנות למוקד מ.ד.ס בטלפון 6407655-03.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד