072-3300504

1,200 מורים מירושלים הוכשרו לשימוש יעיל במחשוב ובטכנולוגיה בהוראה,

זאת במסגרת תוכנית "אינטל חינוך לעתיד" בשיתוף עם משרד החינוך; במסגרת התוכנית לומדים המורים לבנות יחידת לימוד מתוקשבת שיש בה גם כלים ממוחשבים וגם שימוש באינטרנט

| 13-02-2003 09:21:00


חברת אינטל העולמית פיתחה תוכנית להכשרת עובדי חינוך בשיתוף עם משרד החינוך "Teach to the Future". ההכשרה כוללת דרכים לשלב עזרים ממוחשבים בעבודת ההוראה. בתוכנית לוקחים חלק מורים מובילים שבעתיד יכשירו את עמיתיהם, גם מן המגזר הערבי שבמזרח ירושלים וגם מבתי ספר דתיים וחרדיים בעיר.

תוכנית "אינטל חינוך לעתיד"- Intel Teach to The Future® - שהנה יוזמה כלל עולמית של חברת אינטל מתקיימת גם בישראל בשיתוף עם משרד החינוך ובביצוע המכללה האקדמית לחינוך "אחווה". לפרוייקט המיוחד שותפה גם חברת מייקרוספט שמספקת את התוכנות לפרוייקט.

במסגרת התוכנית לומדים המורים לבנות יחידת לימוד מתוקשבת שיש בה גם כלים ממוחשבים וגם שימוש באינטרנט. כל מורה שעבר הכשרה, מדריך את תלמידיו – מורים בעצמם, בבניית עזרים ממוחשבים להוראת המקצוע אליו הוכשרו במדרשה למורים.

בשנת 2000 החליטה חברת אינטל העולמית להפעיל תוכנית להכשרת מורים לשימוש יעיל בטכנולוגיה. התוכנית העולמית מקיפה יותר מ-26 מדינות ומכשירה מאות אלפי מורים. בישראל התוכנית החלה לפעול בשנת 2001 והיא מבוצעת בשיתוף משרד החינוך ובשיתוף מרכז המורים של המכללה האקדמית "אחווה" ובנוסף, לוקחים חלק בהפעלת התוכנית גם מכללת גורדון לחינוך, רשת עמ"ל, המנהל לחינוך התיישבותי, ומנח"י ירושלים.

עד כה הוכשרו בתוכנית "אינטל חינוך לעתיד" כ- 7,000 מורים, אשר נתנו משוב חיובי על תרומת התוכנית לתהליך ההוראה ולהעצמתם האישית. בשנת 2001 הוכשרו כ- 2,000 מורים; בשנת 2002 הוכשרו 5,000 מורים, והתוכנית לשנת 2003 היא להכשיר כ- 6,000 מורים נוספים.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד