072-3300504

לימודים בחינם? יותר קל ממה שחשבתם

איך אפשר לרכוש תואר אקדמי ולהישאר עם עודף בכיס? המכללה האקדמית אחוה מחלקת מלגה שנתית שתגרום לכם להרוויח מכל העולמות ולחסוך אלפי שקלים כל חודש, אז מה אתם צריכים לדעת?

קיינר סלע ושמעון כהן | 09-01-2018 15:00:00

אם יש פה מתעניינים בלימודים הידיעה הבאה הולכת להיות מרעישה במיוחד: המכללה האקדמית אחוה בשיתוף תוצרת הארץ מבית התאחדות הסטודנטים בישראל מחלקים לכם מלגת לימודים אטרקטיבית, ואף יתרה מכך - הם אחראים על סבסוד שכר הדירה שלכם. איפה החלק שלכם בסיפור? אתם הולכים להיות חלק מקהילה תוססת, צעירה ואטרקטיבית. חשבון פשוט יסביר לכם בדיוק איך זה קורה, צפו.

איך להשיג מלגת לימודים בחינם?

תואר אקדמי בחינם, יש דבר כזה?
יש סטודנטים שיעידו שתקופת הלימודים היא מאתגרת ומהנה, אחרים יציינו שמדובר בהוצאה כלכלית לא פשוטה ויש אחרים שיוסיפו לומר שמדובר בחוויה מעצימה. סטודנטים שלומדים במכללה האקדמית אחוה ולוקחים חלק בתכנית קהילות סטודנטים מרוויחים כפליים. במקום להתרכז בעלות הכספית של תואר אקדמי, הם מתרכזים בלימודי התואר, נהנים מחיים סטודנטיאלים עשירים ומשפיעים על החברה בישראל.

אז איך אפשר לרכוש תואר אקדמי ולהישאר עם עודף בכיס? סטודנטים שיבחרו להיות חלק מתכנית קהילת הסטודנטים במכללת אחוה יגורו בקרית מלאכי, יתרמו לקהילה ויקבלו מלגה של 16,000 שקלים. הסטודנטים בוחרים עם מי הם רוצים לגור, בין אם זה בן או בת זוג או מכר, כאשר התכנית עוזרת להם בסבסוד שכר הדירה. הסטודנטים יכולים להתנדב במקום שהכי נוגע אליהם, כאשר הפעילות ההתנדבותית כוללת סמינרים, סיורים, טיולים ועשייה משמעותית בחיי החברה. סטודנטים שלוקחים בימים אלו חלק בפרויקט זוכים להיות חלק מקהילה שהם מפתחים בעצמם. הרעיון הוא להעצים את הקהילה וגם לבנות לסטודנטים תשתית קהילתית נעימה וחזקה שתחזק את האזור ותהפוך למוקד של משיכת צעירים ועשייה.

הלימודים במכללה האקדמית אחוה מחוברים לחדשנות ושינוי, לתעשייה, לתחומי הלימוד של מחר ולשיטות הוראה חדשניות עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמתאימים לשוק העבודה, ולכן סטודנטים שלוקחים חלק בתכנית מרוויחים גם תואר אקדמי וגם נהנים מחיי חברה ומעשייה משמעותית בקהילה. מתאים לכם?

לפרטים נוספים הקליקו פה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד