072-3300504

הטריק החדש שיכין אתכם לבגרות במהירות

הממשק החדש של High Q מבטיח שהלמידה לבגרות מעולם לא הייתה קלה יותר, תפסיקו לשנן חומר וקבלו את הטריק החדש שיכין אתכם לבגרות במהירות

יורם לימודים | 28-08-2017 15:34:00

לומדים לבגרות? אתם בטח לא רוצים להתפשר על הציונים שלכם, במה עוד אנחנו בטוחים? שאתם רוצים להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלכם לגרוף הצלחה במבחנים. איך תשיגו זאת? אם תלמדו נכון, במקום הנכון ותעשו זאת בדרך היעילה ביותר. מוכנים לגלות כמה טריקים שיעזרו לכם להצליח בבגרויות? למה אתם מחכים, תמשיכו לגלול מטה.

הטריק החדש יכין אתכם לבגרויות במהירות
הטריק החדש יכין אתכם לבגרויות במהירות

לפצח את סוד ההצלחה של לימודי הבגרות
כשחושבים על בגרויות יש מי שנלחץ ולא יודע מאיפה להתחיל ויש מי שלומד במהרה ומשיג ציונים גבוהים, איך תבטיחו לעצמכם שאתם עושים כל שביכולתכם כדי להשיג ציון גבוה? נדמה כי היי-קיו, המספקים תכנים ומציעים קורסים שנבנו בהתאם להמלצות משרד החינוך ולחוות הדעת המקצועית של היועצים הפדגוגיים, פיצחו את סוד ההצלחה של לימודי הבגרות.

שנים של ניסיון בתחום מצבו את High Q כאחד המכונים המובילים להכנה למבחני הבגרות, עם תלמידים מרוצים שכבר הצליחו בבחינה, ועכשיו יש גם ממשק חדיש שצפוי להקל עליכם בלמידה.

לצד מורים מקצועיים, יחס פרטני לכל תלמיד ושעות לימודים אופטימליות, היי-קיו מציעים ספריית וידאו ענקית העונה לשם LOD (Lessons on demand), המרכזת את כל החומר הנדרש לבחינת הבגרות במתמטיקה.

היתרון של ה-LOD מתעלה ביתרונותיו על החומר שכבר נמצא באינטרנט, שכן כל השיעורים מותאמים בצורה מושלמת לחומרי הלימוד הנלווים שהתלמיד מקבל במהלך הקורס. למה זה חשוב? מסיבה פשוטה, ישנן לא מעט גישות וטכניקות שונות לפתרון תרגילים במתמטיקה ולכן צפייה ב-LOD מבטיחה שגם אם התלמיד פספס שיעור, הוא יוכל להשלים את החומר באופן שבו המורה בכיתה התכוון להעביר אותו, ואף לצפות בדוגמאות זהות לאלו שהמורה העביר בכיתה. כך לא נוצרים פערים בחומר שבשלבים מתקדמים יותר של הקורס, איך עד כאן?

מכירים את הרגע הזה שבו אתם מאבדים את הריכוז בשיעור וכשאתם חוזרים להקשבה מלאה המורה כבר המשיך הלאה? אתם לא לבד, שכן ישנם תלמידים רבים שמתקשים לשמור על ריכוז מלא במהלך השיעור כאשר ה- LOD בא לפתור את בעיה זו. ספריית הוידאו של היי-קיו מאפשרת לתלמיד לחזור על החומר בכל רגע שיחפוץ, כך שתוכלו לחזור לשנייה שבה איבדתם ריכוז בקלות מבלי לקטוע את תהליך הלמידה.

לפצח את סוד ההצלחה של לימודי הבגרות, צילום: shutterstock
לפצח את סוד ההצלחה של לימודי הבגרות, צילום: shutterstock

ספוילר: לדעת מה יקרה בשיעור לפני כולם
ישנם תלמידים שאוהבים להגיע לשיעור מוכנים, אלו יוכלו לנצל את ה-LOD כדי להגיע לשיעור לאחר שכבר עברו על החומר. מי שיראה את הסרטונים לפני השיעורים, יוכל להבין באילו נושאים הוא מתקשה ובאילו נושאים עליו להתמקד במהלך השיעור מבלי לחוש שהוא רודף אחרי החומר שנלמד בכיתה.

הניסיון מלמד שאותה הכנה עוזרת לתלמידים שחששו מאוד ממתמטיקה, להרגיש בנח לשבת בכיתה. זה תורם כמובן לתחושת הביטחון העצמי שלהם שהוא כידוע אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה או כישלון בבחינה. ה-LOD מסייע גם בסיכום הקורס, כשהחומר כבר נשכח בחלקו תוכלו לחזור על החומר בצפייה מהירה שתרענן את כל מה שידעתם.

נשמע טוב? הנכם מוזמנים להתייעץ עם היי קיו ללא תשלום לצורך בניית תכנית הלימוד המותאמת לכם, ולהבטיח לעצמכם את קורסי הבגרות האפקטיביים ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
סוד ההצלחה של מצטייני הפסיכומטרי
התואר שיעזור לנו להפוך את העולם לטוב יותר
רוצים לדעת מה ממוצע הבגרות שלכם? כנסו לכלי לחישוב ממוצע בגרות שלנו
רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הסטודנטים? עקבו אחרי עמוד הפייסבוק של יורם לימודים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד