072-3300504

איזו מכללה מחלקת לכם שנת לימודים ראשונה בחינם?

אם אתם מתלבטים מה או איפה ללמוד תפסיקו לחפש. מכללת אוהלו בקצרין מציעה למתעניינים לימודי חינוך והוראה ברמה הגבוהה ביותר, תחומי התמחות חדשים והטבות מפנקות במיוחד שלא כדאי לכם לפספס, אז מי מכם יכול לקבל שנת לימודים ראשונה בחינם?

הדס נתנאל | 25-05-2017 10:30:00

תפתחו יומנים כי בתאריך 2.6.2017 זה קורה: על הרי הגולן נמצאת מכללת אוהלו, אחת המכללות המובילות באזור הצפון המתמחה בלימודי חינוך והוראה המציעה מסלולי לימוד שאף אחד מכם לא היה רוצה לפספס וכן הטבות מפנקות לנרשמים ביום הפתוח. בואו לגלות מה הופך את הקמפוס הזה לכל כך מוצלח ואיך תוכלו לקבל שנת לימודים ראשונה בחינם?

ללמוד במקום הנכון ולהצטרף לצוות שמחנך את פני דור העתיד
ללמוד במקום הנכון ולהצטרף לצוות שמחנך את פני דור העתיד

עולים רמה בחינוך: יום פתוח שאסור לכם לפספס
כשמתעניינים בלימודים מחפשים היכן ללמוד הם יכולים למצוא את עצמם עוברים בין מכללה לאוניברסיטה ומנסים להבין איפה נכון להם ללמוד – התשובה היא ברורה, הקמפוס שייתן לכם הכי הרבה כלים, קמפוס עם ניסיון שמשלב ידע מקצועי והווי סטודנטיאלי. קמפוס עם שכר לימוד הוגן, מרצים מהשורה הראשונה וכזה שנמצא בקדמה.

בעוד כשבוע יפתחו שערי מכללת אוהלו בקצרין, מכללה המציעה לימודים אקדמיים המקנים תואר ראשון בהוראה B.Ed ותעודת הוראה, מדובר במוסד לימודים המציע תכניות מצליחות ועשירות בידע המכשירות סטודנטים לתפקיד חשוב ומאתגר במיוחד – לחנך את ילדי העתיד. במסגרת היום הפתוח מכללת אוהלו תפרוס בפני קהל המתעניינים מגוון תכניות ומסלולי לימוד שונים, כאשר רבים צפויים לפקוד את המקום. הסיבה? הניסיון העשיר שהם מחזיקים בו, מרצים איכותיים, פרויקטים חדשניים וסגל אקדמי ששם את הסטודנט במרכז.

מכללת אוהלו לוקחת חלק בקידום החינוך וההוראה בצפון המדינה, כאשר השנה דאגה להרחיב את תחומי ההתמחות שלה כך שבוגריה יוכלו לעסוק במגוון תחומים אטרקטיביים שיאפשרו להם להשתלב במסגרות החינוך הפורמאליות והבלתי פורמאליות מלבד מקצועות ההוראה. המטרה של אוהלו היא להכשיר את בוגריה להיות המורים של ילדי העתיד וכדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, שנת הלימודים הקרובה נפתחת עם פרויקט חדש העונה לשם "מחנכים לעתיד" בשיתוף חברת אינטל וחברת Appleseeds. במסגרת הפרויקט הסטודנטים ילמדו כיצד להכשיר את הדור הבא בתחום המחשבים, ברשתות החבריות, כיצד לתת להם כלים בבניית בלוגים ולהקנות להם כלים אטרקטיביים לביצוע עבודתם.

לקחת חלק בתפקיד משמעותי ומאתגר: לדאוג לחינוך הדור הבא בעזרת הכלים הנכונים והרלוונטיים ביותר עבורם
לקחת חלק בתפקיד משמעותי ומאתגר: לדאוג לחינוך הדור הבא בעזרת הכלים הנכונים והרלוונטיים ביותר עבורם

למי מגיע מימון של שנת לימודים ראשונה בחינם?
אם אתם יודעים שאתם רוצים להיות חלק מאותם אנשים שמעצבים את דור העתיד, אם אתם רוצים לקחת חלק בתפקיד משמעותי אין ספק כי לימודי הוראה הם המסלול הנכון עבורכם. בין חוגי הלימוד במכללת אוהלו בקצרין אפשר להתמקצע במתמטיקה, אנגלית, חינוך מיוחד, יהדות, ארץ ישראל, חינוך גופני, מדעים, ביולוגיה, הגיל הרך ולשון עברית. עם כל היופי שבתפקיד הזה לימודים אקדמיים עולים כסף כאשר מתעניינים בלימודים בודקים על כמה עומד שכר הלימוד. מכללת אוהלו באה לקראת הסטודנטים ומציעה 50 אחוזי הנחה בדמי הרישום למי שנרשם ביום פתוח, אך כאן זאת רק ההתחלה.

מלבד דמי הרישום על הסטודנטים לשלם עבור כל שנת לימוד, השאלה היא איך חוסכים בעלויות? ובכן, מלבד המלגות השונות המוצעות לסטודנטים מלגת קרן גוטוירט ללימודים מציעה מימון של כ-50 אחוז מהתואר במכללת אוהלו במסלול ביולוגיה, מדעים, מתמטיקה לעומדים בתנאי המלגה. מחפשים מימון של השנה הראשונה בחינם? משוחררי צה"ל ובוגרי השירות הלאומי זכאים לשנה ראשונה חינם וזאת בהתאם לחוק חיילים משוחררים כאשר הענקת התואר מותנית באישור המל"ג.

רוצים לקבל הזמנה אישית ליום פתוח במכללת אוהלו? לחצו כאן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד