072-3300504

רוצים להשתלב בתפקיד ניהולי? אתם חייבים לקרוא את זה

אם אתם רואים את עצמכם מתפתחים בעולם העסקי, יש משהו שאתם חייבים ללמוד, קוראים לזה תואר שני במנהל עסקים ויש שם התמחות שתכניס אתכם למסלול הנכון. מוכנים לצאת לדרך?

רחל ויינר | 27-02-2017 11:07:00

אם תסתכלו סביבכם תמצאו הרבה מאוד אנשים ששואפים להיות מנהלים, אך כדי להתפתח ולהתקדם בעולם העסקי יש צורך בידע רלוונטי שישים אתכם במסלול הנכון. חברות רבות כמו גם ארגונים בינ"ל תרות אחר מנהלים בכירים שיובילו את החברה, כאשר לרוב תנאי הסף לקבלה לתפקיד הוא תואר שני במנהל עסקים (MBA).

תואר זה מאפשר לפתח מיומנויות חשובות וכן את יכולת קבלת ההחלטות, תוך רכישת ידע עיוני ויישומי בתחומי הליבה הניהוליים. בשונה מתואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים מאופיין בתנאי קבלה מחמירים וברמת לימודים גבוהה, כאשר הוא מקנה יתרון משמעותי בשוק העבודה בארץ ובחו"ל. השתכנעתם שאתם רוצים ללמוד תואר שני במנהל עסקים? עכשיו כל מה שנותר זה לבחור התמחות.

מנהל טוב צריך להחזיק בידע הרלוונטי לתפקידו
מנהל טוב צריך להחזיק בידע הרלוונטי לתפקידו

אילו סוגים של מנהלים מחפשים בעולם של היום?
סטודנטים שבוחרים לצאת לדרך וללמוד תואר שני במנהל עסקים, יכולים לבחור בהתמחות בתחום התנהגות ארגונית, במסגרתו ירכשו את הכלים החיוניים על מנת לדעת איך להתנהל ולהתפתח בעולם הניהול והייעוץ הארגוני.

הסיבות העיקריות לכך שתחום ההתנהגות והייעוץ הארגוני הפך בשנים האחרונות להתמחות מקצועית נחשקת ופופולארית על ידי מנהלים וחברות רבות, נובעות מהשינויים ההולכים וגדלים של הסביבה הארגונית הדורשים ממנהלים להיות בעלי ידע וראיה אינטגרטיבית. ההבנה כי הסביבה הארגונית משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה של העובדים ועל התפוקה מביאה חברות רבות לשים דגש מיוחד על תחום זה, ועל כן הביקוש במנהלים בעלי אופי והסתכלות ארגונית הופכים למצרך מבוקש.

ההתמחות במסגרת התואר מספקת לבוגרים נקודת מבט רחבה ומקיפה על עולם הניהול והעסקים, תוך כיסוי כל הידע הנחוץ בתחום ההתנהגות הארגונית והכנתם לתפקיד ניהולי משפיע ומעורב בארגונים השונים.

להיות מנהלים מוצלחים בעלי ידע וראיה אינטגרטיבית
להיות מנהלים מוצלחים בעלי ידע וראיה אינטגרטיבית

התואר המבוקש שיעלה אתכם רמה אחת מעל כולם
תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית לרוב כולל בתוכו גם התמחות מעשית (פרקטיקום) המבוצעת במגוון ארגונים עסקיים, תעשייה ושירות, ציבוריים וחברתיים. יש לבדוק בכל מוסד אקדמי כמה שעות ההתמחות ואיזו תעודה מקבלים בסיומה. בקריה האקדמית אונו לדוגמא ההתמחות נפרשת על פני שישה חודשים וכוללת מאה שעות - מתוכן שבעים שעות הכשרה בארגון, ושלושים שעות הדרכה קבוצתית ואישית בקריה האקדמית אונו. בסיום הלימודים בתכנית זו יקבלו המתמחים תעודה המאשרת כי השתתפו בתכנית הכשרה מעשית בייעוץ ארגוני ותעודה נוספת של ה- ICF (הפדרציה העולמית של המאמנים), המאשרת כי השלימו שבעים וחמש שעות לימוד מתוך תכנית הלימודים המוכרת לצרכי הכשרה באימון.

אם כן, באמצעות תואר ייחודי זה תוכלו לשכלל את הקריירה הניהולית שלכם תוך שתגבשו חזון ודרכים למימושו ותזהו עקרונות פעולה וחסמים אופציונליים. בנוסף, תלמדו לתרגל דפוסי התנהגות אשר יחזקו את האפקטיביות הניהולית שלכם ולמנוע דפוסי התנהגות שיעכבו את התקדמותכם בתחום, כך תוכלו להשתלב בתפקידים ניהוליים ולהצליח במה שאתם עושים.

להשתלב בתפקיד ניהולי ולהצליח במה שאתם עושים
להשתלב בתפקיד ניהולי ולהצליח במה שאתם עושים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד