072-3300504

חיי הזוהר: איך להיכנס לעולם הפרסום?

רוצים להיות אלו שמחליטים על אילו פרסומות נראה בטלוויזה או אילו שלטים יונפו מעל איילון? חיי הפרסום והזוהר מחכים רק לכם, והם קרובים הרבה יותר ממה שאתם חושבים

נאור קמה | 26-01-2017 11:52:00

זוכרים את זה שבעבר פרסום התמקד בשלטי חוצות, בטלוויזיה ובעיתונים? היום זה כבר הרבה מעבר לזה. יש אינסטגרם, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות ומתקדמות.

אמצעי תקשורת שמתווספים בכל יום הופכים את עולם השיווק והפרסום לאחד התחומים הדינמיים ביותר בשוק. בכל רגע נתון ארסנל אפשרויות הפרסום העומדות בפני אנשי השיווק גדל ומתחלף, מה שהופך את תחום זה למעניין ביותר ובאותה הנשימה לכזה שמחייב להיות עם היד על הדופק. חושבים שמקומכם בתעשיית הפרסום? שמרנו לכם מקום, אתם רק צריכים להמשיך לקרוא.

ברוכים הבאים לברנז'ה: תפקידים נוצצים ומבוקשים
עולם הפרסום והשיווק מגוון ומציע לאנשים שלל תפקידים מעניינים ומבוקשים בין אם זה עבודה על מותגים ישראליים או על מותגים בינלאומיים מובילים. בין התפקידים תמצאו פרסומאים, אנשי תקשורת שיווקית, סופרווייזרים, אנשים שאחראים על החדרת מוצרים חדשים, בניית ערך של מותגים ותפקידים מעניינים נוספים.

עולם הפרסום מתחלק לשניים, האחד פונה לצד של הלקוח והאחר פונה לצד של נותן השירות. צד הלקוח מאפשר עבודה תוך ארגונית עבור חברה המחזיקה מחלקת/אנשי שיווק משלהם. רוב המקצועות בתוך הארגון הקשורים הם מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי שיווק דיגיטלי, אסטרטגים ועוד.

כמנהלי שיווק של חברה תהיו אחראים על מהלכי פרסום ואסטרטגיות המרקטינג שלה ותוכלו להתמקד במהלכים ספציפיים.

צד נותן שירות הוא לרוב עבודה במשרד פרסום המנהל מגוון תיקי לקוחות שונים. המקצועות הקשורים הם פלנר, סופרוויזר, סמנכ''ל שיווק ועוד. היתרון הוא במגוון העבודות שיש, ובכיווני החשיבה הרבים בשל ריבוי הלקוחות, כאשר יום אחד תוכלו למצוא את עצמכם בונים אסטרטגיה לחברת רכב ויום אחר מיתוג לחברת ריהוט.

להיות אנשי תקשורת מצליחים ומובילים. הדרך לעבר המשרה הנחשקת
להיות אנשי תקשורת מצליחים ומובילים. הדרך לעבר המשרה הנחשקת

דריסת הרגל הראשונה בעולם הפרסום והשיווק
בישראל ישנם יותר מ- 40 משרדי פרסום שונים ועוד עשרות משרדי דיגיטל "קטנים", כך שהאפשרות למציאת עבודה היא יחסית טובה, אך השאלה היא איך צוברים ניסיון בתחום? מה צריך ללמוד כדי להבטיח שתוכלו להיכנס לתפקיד משמעותי?

אם תבדקו מי אלו אותם אנשים שנמצאים במשרות האלו תמצאו בוגרי תקשורת, ואם תסתכלו על המשרות המתקדמות יותר תוכלו למצוא בוגרי M.B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, סטודנטים במסלול זה מתמקדים בנושאים ספציפיים שמכשירים אותם להיות מומחים בשיווק ופרסום בעידן המודרני.

קחו לדוגמא את קורס "ניהול מותגים במדיות החברתיות" של הקריה האקדמית אונו, קורס שנותן את הכלים המקצועיים בכדי להשתלב בתעשייה ולהצליח, כאשר במסגרתו מתעסקים בבניית מותג ברשת, אסטרטגיות לפיתוח מותג, יצירת שפה שיווקית במדיות השונות ועוד.

קורס ייחודי נוסף הוא "סוגיות נבחרות בהתנהגות צרכנים", במסגרתו לומדים על התהליך שעובר הצרכן, החל מהפעם הראשונה בה נחשף למוצר באמצעי התקשורת השונים, ועד הרכישה עצמה. בעזרת ניתוח התהליך וגורמיו, מקבלים התלמידים כלים להבנה מעמיקה של הצרכן, כדי שיוכלו לשפר ולבנות מהלכי שיווק יעילים בעתיד.

ישנם קורסים נוספים הנוגעים לחדשנות בעולם הפרסום, יצירתיות, וסדנאות יישומיות עם תרגולים של מהלכי פרסום מתהליך הרעיון ועד המוצר המוגמר, כאשר כל אלה נותנים לסטודנטים את הכלים הנחוצים בכדי להשתלב בתעשיית השיווק והפרסום.

חשוב לציין כי בין אנשי התעשייה תמצאו עובדים יצירתיים שחושבים מחוץ לקופסא, אם אתם חושבים שאתם מסוג האנשים האלה אפשר להבין למה הכתבה הזאת קרצה לכם, עכשיו כל מה שנותר לכם זה להירשם ללימודים ולהתחיל בעשייה, בהצלחה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד