072-3300504

רוצים להיות מנהלים בתחום משאבי אנוש?

מרגישים שקיימת בכם יכולת ניהול? אוהבים לעבוד עם אנשים ורוצים לקחת חלק בתהליכים אסטרטגיים של ארגונים? תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש הוא ללא ספק התואר בשבילכם

רחל ויינר | 17-01-2017 13:36:00

בעולם של היום, ישנן אפשרויות רבות ושיקולים רבים העומדים בפני צעירים המתלבטים איזה מקצוע כדאי להם ללמוד והבחירה היא, בלשון המעטה, לא קלה.

בתוך כך, ישנם צעירים רבים אשר מצד אחד נמשכים ללימודי מנהל עסקים ורואים את עצמם משתלבים כמנהלים, אך יחד עם זאת נמשכים גם ללימודי משאבי אנוש ולעבודה עם אנשים ומתלבטים מה מבין השניים כדאי ללמוד.

אתם תוהים האם קיימת אפשרות בה שני התחומים יתכנסו יחד? התשובה בהחלט חיובית. שוחחנו עם ד"ר בועז שליט, ראש התכנית למשאבי אנוש בקריה האקדמית אונו, שהסביר לנו על החיבור בין תחום הניהול למשאבי אנוש, מהן אפשרויות התעסוקה והקידום כאשר מחברים בין השניים ועל התכנית הייחודית שתיקח אתכם הכי גבוה שאפשר.

החיבור המוצלח בין מנהל עסקים למשאבי אנוש
בעיני מנהלים רבים בשוק העבודה הפרמטר החשוב ביותר על מנת שארגון יצליח וישגשג, הוא המשאב האנושי. מכיוון שהתפקידים כל כך ממוקדים וספציפיים, ארגונים מחפשים בדיוק את העובד המתאים לאותה המשרה.

איתור, מיון, גיוס, קליטה של עובדים, הדרכת הערכת עובדים, הנעה וניהול הקריירה שלהם הם תהליכים תשתיתיים בכל ארגון. אלו מיומנויות שיש לדעת איך לפתח אותן ומי שעוסק בזה אלו אנשי משאבי אנוש. לכן, למנהל משאבי האנוש תפקיד מרכזי בגיוס ושימור המשאב האנושי והוא הפך להיות שותף אסטרטגי בהתוויית החזון, בעיצוב האסטרטגיה ובהטמעתה.

"כדי למלא את התפקיד המהותי שהינו חלק מאסטרטגיה של ארגון, צריך להבין גם בניהול אך גם באנשים וכאן מגיע החיבור בין תואר במנהל עסקים לבין משאבי אנוש", מסביר ד"ר שליט ומחדד, "ניהול הוא ממשק מאוד אינטנסיבי שנוגע רבות למשאב האנושי בארגון".

התואר הראשון של הקריה האקדמית אונו במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש מתאים לסטודנטים בעלי רצון ויכולת ניהול, אשר שואפים בהמשך הדרך להתפתח לניהול בתחום של משאבי אנוש. שכן, בתחילת הקריירה בתחום משאבי האנוש, ממלאים תפקידים מקצועיים (איתור, מיון, גיוס וכו') וככל שמתקדמים בארגון עוסקים בניהול של התהליכים הללו.

המשאב האנושי הוא החשוב ביותר
המשאב האנושי הוא החשוב ביותר

התכנית שתקדם אתכם צעד אחד לפני כולם
תכניתה של הקריה האקדמית אונו כוללת בתוכה מרצים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון מאוד עמוק ורחב מהשטח, ותוספת ייחודית בדמות שיתוף פעולה אסטרטגי עם שתי חברות מובילות ובולטות בישראל: חברת אדם מילוא וחברת לוטם.

חברת אדם מילוא הינה אחת החברות הגדולות בארץ בכל מה שקשור לאיתור, מיון וגיוס של עובדים בכל הרמות. במהלך שנה א' הסטודנטים ירכשו מיומנויות ראשוניות חשובות כדוגמת קיום ראיון טלפוני עם עובד פוטנציאלי ומיון נכון ואיכותי של קורות חיים, הרלוונטיות ביותר למי שרוצה להתחיל קריירה של מנהל משאבי אנוש בצורה הנכונה. כמו כן, בשנה ג' יקבלו הסטודנטים הסמכה בניהול מרכבי הערכה והסמכה במיומנויות גיוס עובדים.

חברת לוטם הינה החברה המובילה בארץ בכל מה שקשור לתחום ההדרכה. במהלך שנה ב' של התואר הסטודנטים ירכשו מיומנויות מעשיות בנושאי פיתוח וניהול הדרכה אשר יפתחו בפניהם אופק שלם במידה וירצו להתפתח בתחום המבוקש של הדרכה או ייעוץ ארגוני להדרכה.

"אנחנו עוזרים ועוסקים בהשמה של סטודנטים שלנו וכבר בשנה א' ארבעה או חמישה סטודנטים התחילו לעבוד באדם מילוא ובמקומות דומים. כמו כן, אנחנו עושים יריד עבודה ייחודי וייעודי למשאבי אנוש", מספר ד"ר שליט.

אם כן, אין ספק כי במסגרת תואר זה של הקריה האקדמית אונו מצטיידים הסטודנטים בכלים המאפשרים להם לצעוד את הצעדים הראשונים בענף, ואולי אף להתחיל להתפרנס תוך כדי השלמת התואר. בנוסף, בסיום התואר יוצאים הסטודנטים לשוק העבודה כשהם בעלי ידע בשפה העסקית והניהולית, מה שיאפשר להם, בהמשך הדרך, להיות שותף אסטרטגי אמיתי בארגון.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד