072-3300504

המסלולים שלא הייתם רוצים לפספס

אם אתם מחפשים תואר שני שיכשיר ויוציא אתכם עם מקצוע ביד אתם נמצאים במקום הנכון. ניהול ארגוני? שיווק ופרסום או בכלל ייעוץ ארגוני? בואו לגלות אילו מסלולי לימוד קיימים בתואר שני במנהל עסקים

28-12-2016 13:45:00

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מעלים את הנושא של לימודי תואר שני, כמה פעמים תפסתם את עצמכם אומרים שזה הזמן הנכון ללמוד אבל פשוט לא ידעתם איך להמשיך? ובכן, אם אתם יודעים שאתם רוצים להמשיך ללימודי תואר שני אתם במקום הנכון, ואם נדייק - אתם בכתבה הנכונה שתיקח אתכם למקום שאתם בדיוק צריכים להיות בו.

מתוך מגוון רחב של תחומים בחרנו להתמקד בלימודי תואר שני במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, לא רק כי מדובר בתואר שמכשיר את הסטודנטים לתפקידי ניהול בכירים, אלא בגלל המגוון הרחב, התחומים המרתקים ואפשרויות התעסוקה המגוונות. מוכנים? הדרך אל המקצוע הנכסף מתחילה עכשיו.

מה אתה חולם להיות? זאת הזדמנות להצליח ולהגשים
מה אתה חולם להיות? זאת הזדמנות להצליח ולהגשים

שיווק ופרסום
יש הרבה נושאים מרתקים בעולם השיווק כמו גם דברים חדשים שצריך לדעת. התמחות בשיווק ופרסום מקנה לסטודנטים כלים נכונים לשיווק בעידן של היום, כמו גם ראייה רחבה וארוכת טווח על מה שמתרחש כיום בשוק.

במסגרת הלימודים יפגשו הסטודנטים עם פרסומאים, מפרסמים ואנשי תקשורת שיווקית מהמובילים בתחומם. סטודנטים שיתמחו בשיווק ופרסום ילמדו כיצד להחדיר מוצרים חדשים לשוק, איך ניתן לבנות מותג ולשמור על לקוחות קבועים נאמנים למוצר.

מימון ושוק ההון
לימודי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון מעניקים לסטודנטים ידע נרחב בתיאוריות ניהוליות ובתורת המימון, וכן מכשירים את הסטודנטים לקראת יישום מכשירי המימון המתקדמים בעידן הגלובליזציה והמידע האלקטרוני.

תוכנית הלימודים מיועדת לאנשים שרוצים להשתלב בתפקידי ניהול בכירים, להיות אנליסטים, מנהלי תיקים (לאחר רישיון וניסיון), מנהלי כספים, מנהלים פיננסיים, מנהלי השקעות בקרנות נאמנות, בקופות גמל והשתלמות ובקרנות פנסיה ועוד.

להשתלב בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון
להשתלב בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון

אסטרטגיה עסקית ויזמות
התמחות באסטרטגיה עסקית ויזמות מעניקה את הכלים הרלוונטיים ליזמים או למנהלים בכירים בפועל או בעתיד. מכיוון שחשיבה אסטרטגית היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של מיזמים חדשים, הלימודים שמים דגש בצד הניהולי-אסטרטגי של מיזמים חדשים.

הלימודים, אשר שמים דגש בין היתר גם על לימודי ניהול יזמות, מאפשרים לסטודנטים להשתלב בחברות ייעוץ על בסיס התאמה ומקום פנוי ולעשות בהן סטאז'.

מערכות מידע ויזמות טכנולוגית
התמחות זו משלבת שני נושאים מרתקים שהקשר ביניהם נהיה הדוק יותר מתמיד - האחד ניהול טכנולוגיות ומערכות מידע והשני יזמות טכנולוגית. המטרה המרכזית היא להקנות ידע יישומי, תיאורטי ומקצועי בניהול טכנולוגיות ומערכות מידע.

מטרה נוספת שמה דגש על הכשרת מנהלים יזמיים שלהם היכולת וההבנה העסקית הנדרשת, בכדי לנווט בסביבה עסקית טכנולוגית מתקדמת שמשתנה כל הזמן. הסטודנטים יוכלו לבחור בהתאם להכשרתם וצרכיהם ביותר קורסים מתחום היזמות הטכנולוגית או מתחום ניהול טכנולוגיות ומערכות מידע.

לימודי ניהול הארגון
אם אתם שואפים להגיע לתפקיד ניהולי, או שאתם כבר נמצאים בכזה ורוצים לרכוש את הכלים הנחוצים, לפתח חשיבה ארגונית ולדעת כיצד להתנהל בעולם הניהול והייעוץ הארגוני - התמחות זו היא בדיוק בשבילכם.

במסגרת ההתמחות הסטודנטים יקבלו הכשרה ייחודית בייעוץ ארגוני ובניהול ארגוני, כאשר הלימודים כוללים התמחות מעשית שתכשיר אותם לתפקיד. התמחות בלימודי ניהול הארגון מתאימה הן למנהלים והן למי ששואפים לכהן כמנהלים, מנהלי משאבי אנוש, יועצים ארגוניים או אחרים בתפקידי מטה.

יזמות טכנולוגית. תפקיד משמעותי ובכיר
יזמות טכנולוגית. תפקיד משמעותי ובכיר

ייעוץ ארגוני
התמחות מעשית בייעוץ ארגוני מהווה שלב ראשון בתהליך הכרה כמאמנים מוסמכים, כאשר בסיום הלימודים תוכלו לגשת לאימון מעשי לקראת קבלת ההסמכה. בין הקורסים הנלמדים בהתמחות: תאוריה בהנחית קבוצות, קורס בייעוץ יישומי, הנחיית קבוצות וכן הלאה.

בסיום הלימודים תקבלו תעודה המאשרת שהשתתפתם בתוכנית העשרה מעשית בייעוץ ארגוני, כמו כן תעודה של ICF (הפדרציה העולמית של המאמנים) המאשרת כי השלמתם 175 שעות לימוד מתוך תכנית הלימודים המוכרת לצרכי הכשרה באימון.

ניהול פארמה ומערכות בריאות
אם אתם רואים את עצמכם חלק מדור המנהלים הבא שיוביל את מערכת הבריאות ותעשיית הפארמה בישראל, התמחות ניהול פארמה ומערכות בריאות תיקח אתכם לשם. התוכנית מקנה את הכלים הרלוונטיים למנהלים תוך הבנה והכרה של הארגון לעומקו. סטודנטים שיתמחו בתחום זו יוכלו להתקדם לניהול ארגונים במערכות הבריאות, החל מניהול מרפאה עד לניהול בית חולים או קופת חולים.

לחצו למגוון מלגות לתואר שני

ניהול איכות הסביבה
אם אכפת לכם מהסביבה ואתם רוצים להבין את הנושא לעומקו, ללמוד על ניהול משאבי מים ואנרגיה, להכיר גופים פעילים בזירת איכות הסביבה וכן היבטים כלכליים ומדיניים, ללמוד דינים תקנים, אמנות והסכמים באיכות הסביבה - הגעתם להתמחות הנכונה. הלימודים מתאימים לסטודנטים עם ניסיון ניהולי או מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום איכות הסביבה, כאשר ההתמחות כוללת קורס מרוכז בחו"ל.

אכפת לכם מהסביבה? מצאנו לכם מסלול שהוא בדיוק בשבילכם
אכפת לכם מהסביבה? מצאנו לכם מסלול שהוא בדיוק בשבילכם

ניהול טכנולוגיות
אם אתם בוגרי הנדסה או שאתם מחזיקים בתארים מדעיים וטכנולוגיים ושואפים לרכוש כלים ניהוליים, ארגוניים ושיווקיים הממוקדים בעולם הטכנולוגי, התמחות בניהול טכנולוגיות זה הדבר הנכון עבורכם.

ההתמחות מכשירה מהנדסים, בוגרי מדעים מדויקים ועובדים בתחומים משיקים לניהול בכיר וניהול פרויקטים טכנולוגיים בפרט. הלימודים מאפשרים להבין לעומק את סביבת הפיתוח הטכנולוגי ומפתחים את יכולותיהם של הסטודנטים בקורסים הניתנים במסגרת התואר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד