072-3300504

מבחר הטבות מפנקות

מגיעות לכם הטבות מפנקות ממגוון תחומים, קראו כאן על המבצעים וההנחות שמגיעות לכם.

תוכן שיווקי | 10-03-2017 10:55:00

הסרת משקפיים בלייזר
קשת הפתרונות לקוצר ראייה מעלה שאלות בריאותיות ואסתטיות, לרבות עם איזה פתרון יהיה לי הכי נוח וכמובן שאלת העלות. מסתבר שבסופו של יום, למי שמבחינה רפואית יכול לעבור ניתוח לייזר לתיקון הראייה, זה הפתרון המיטבי.

הפתרון של ניתוח לייזר לתיקון הראייה הוא פתרון מיטבי הן בהיבט של העלות והן בהיבט של הנוחות. הניתוח מתקן את ליקויי הראיה מכול הסוגים, לרבות קוצר ראיה, רוחק ראיה, צילינדרים ומולטי פוקאל. מאז בוצעו הניתוחים הראשונים בישראל לפני כ-30 שנה על ידי פרופ' לזר בבית החולים אסותא, השתכללה מאד הטכנולוגיה וכיום מבוצעים מידי שנה אלפי ניתוחים בהליך קצר שמשכו כרבע שעה, ומבוצע בהרדמה מקומית בלבד.

כמה זה עולה לכם? העלות של הניתוח אינה שולית, אולם בהתחשב שמדובר בהוצאה חד פעמית הרי היא פחותה במקרים רבים מההוצאה המצטברת על משקפיים או על עדשות מגע. לכך יש להוסיף את הכימות של הנוחות ושיפור איכות החיים המושגים. כמו כן, ישנם הסדרים עם מרבית קופות החולים המפחיתים משמעותית את עלות הטיפול.

עיניים

מגיע לכם מכונית חדשה
היצע הרכבים שהגיעו לישראל בתקופה האחרונה הוא רב. לשוק נכנסו חברות חדשות המציעות דגמי רכבים חדשים (מהניילונים) בעלות נמוכה במיוחד לעומת העבר, יחד עם זאת אפשרויות המימון גם השתדרגו, אם בעבר הייתם צריכים שיהיו ברשותכם כ 20 אחוזים מעלות הרכב, בתור מקדמה, כיום זה לא חובה וניתן למצוא עסקאות במימון מלא (לא צריך מקדמות, פשוט משלמים כל חודש לפי עלות הרכב והפריסה).

שוק הרכב הישראלי סוער בשנים האחרונות. כמעט כל המותגים חוגגים ומעלים מכוניות על הכביש באלפיהן. כמעט כל מה שנמצא על המדף נחטף וההזמנות נערמות חודשים קדימה.
אין זה פלא כשהשוק מאפשר לך הזדמנויות לרכישת רכב חדש במחיר נוח ובתנאי מימון מפתים.

לדוגמא: חברת דצ'יה מציעה את דגם sandero במחיר של: 54.990 ש"ח בלבד! לרכב חדש עם 0 ק''מ ואחריות מהיבואן. עסקה משתלמת לכל הדעות
לדוגמא: חברת דצ'יה מציעה את דגם sandero במחיר של: 54.990 ש"ח בלבד! לרכב חדש עם 0 ק''מ ואחריות מהיבואן. עסקה משתלמת לכל הדעות

הסרת שיער
כבר יותר מ 15 שנה עברו מאז שטיפולי הסרת השיער הגיעו לארץ, ואין אדם שלא יודע במה מדובר. בעוד מטרת הטיפול לא השתנתה, דרכי הטיפול השתנו באופן משמעותי והתקדמו במהירות יחד עם התפתחות הטכנולוגיה. אם בעבר הטיפול היה כרוך בכאב רב, הרי שכיום יש מכשירים מתקדמים המגיעים עם מנגנונים מיוחדים להפחתת כאב כמו ה DYNAMIC COOLING DEVICE (ניתן למצוא באמריקן לייזר), אשר מפחית את רמת הכאב באופן משמעותי, כבר בזמן הטיפול עצמו.

בנוסף לכך, גם איכות הטיפול עלתה, בעזרת אבחון מדויק הנעשה ידי מחשב שמודד את הפרמטרים: צבע העור, צבע השערה, צפיפות השערה ועובי השערה, ניתן לתת לכל אדם טיפול אישי ומתאים במיוחד עבורו. לדוגמא: מכשיר הוקטוס vectus בו משתמשים בחברת care

טיפ: כשאתם מחפשים מקום לטיפולי הסרת שיער בדקו אם יש הגבלה לכמות הטיפולים.
מקום שבטוח באיכות הטיפול שלו, לא יגביל את כמות הטיפולים עד להשגת התוצאה. משום שהם יודעים שאין צורך בזה, כי הטכנולוגיה שלהם תשיג את התוצאות במהירות ובוודאות.

כדאי להישאר מעודכנים: אנחנו ביורם לימודים נמשיך כל הזמן לחפש ולהביא לכם הטבות חדשות , ורלוונטיות כמה שיותר.
אז עקבו אחרינו בפייסבוק ותשארו מעודכנים כל הזמן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד