072-3300504

הסוד של האנשים שעושים כסף

מכירים את האנשים האלה שתמיד יש להם אקסטרה בשביל עוד נסיעה לחו"ל, שדרוג של האוטו או יציאות יקרות? הם לא עובדים יותר קשה, הם לא יותר מוכשרים ותתפלאו - לא בטוח שהמשכורת שלהם יותר גבוהה משלכם

שולמית אביצור בשיתוף מכללת פסגות | 13-11-2016 13:36:00

כולנו רוצים לחיות טוב, ואם אפשר אז אפילו טוב מאוד. אז השקענו המון מחשבה לפני שבחרנו מה ללמוד ובמה להתמקצע. ללא ספק, משכורת טובה עם תנאים טובים ואופק לקידום חשובים מאוד בדרך לביטחון כלכלי. אבל אם רק נסתכל מסביבנו ונבדוק מיהם האנשים שהארנק שלהם יותר תפוח - נבין שמשכורת טובה היא רק צעד אחד בדרך לרווחה כלכלית.

כולנו שומעים כל הזמן סיפורים ממש מוזרים. אנחנו קוראים בעיתון על בעל מכולת שהעלים מס משמונה דירות שברשותו, או פוגשים מישהו חסר השכלה לחלוטין שמחפש כרגע איפה להשקיע כספים מיותרים שיש לו. איך הם הגיעו לאן שהגיעו? מה הסוד שלהם? מסתבר שזה לא סוד בכלל - הם חיפשו, מצאו ולמדו איך להביא הכנסה נוספת הביתה, בלי לעבוד שעות נוספות.

הכנסה נוספת שמגדילה את המשכורת
הכנסה נוספת שמגדילה את המשכורת

מה הקשר בין עבודה לכסף?
הגיע הזמן לנפץ את המיתוס הזה אחת ולתמיד: כמות הכסף שיש לאנשים לא לקשורה רק למקצוע שלהם או לעבודה שלהם. היא קשורה לדבר נוסף - להפנמה שמשכורת היא דבר חשוב, אבל אי אפשר להסתמך רק עליו אם רוצים לחיות ברווחה אמיתית. המשכורת היא בשביל השוטף, אבל האקסטרות יגיעו ממקום אחר.

הסוד הכי גלוי בעולם
אז מה הסוד של האנשים שמרוויחים יותר? פשוט מאוד. הם לא יותר טובים או יותר חכמים או יותר כישרוניים מכל אחד אחר. אין להם יד זהב מידאס סטייל או חוכמה מיסטית עלומה. אלה פשוט אנשים שהבינו שהסתמכות על קידומים בעבודה תביא להם מקסימום העלאה שנתית של אחוזים בודדים במשכורת, ושחיסכון של הכסף בפק"מים בבנק רק יביא לשחיקה שלו.

אחרי שהם הבינו שמתוך הקופסא לא תבוא הישועה, האנשים האלה לקחו יוזמה ולמדו איך להשקיע כספים בצורה נכונה בשוק ההון. כן, שוק ההון. הדבר הזה שלרוב האנשים נשמע כמו ביטוי מאיים, מחתרת סודית שרק למתי מעט יש גישה אליה. אבל האמת הפוכה לחלוטין. איך להשקיע בצורה נכונה זה ממש לא סוד, אלא ידע שניתן לרכוש מהר מאוד בקורס מקצועי, ליישם בקלות ולהגיע לרווחה כלכלית.

ללמוד איך להשקיע כספים בצורה נכונה בשוק ההון
ללמוד איך להשקיע כספים בצורה נכונה בשוק ההון

רוצה ללמוד לעשות מלא כסף? בבטחון ובעקביות? תלמד ותעשה!
המסקנה היא אחת - לעבוד קשה יותר, למלא לוטו או להתפלל לירושה שמנמנה זה סבבה. אבל ללמוד את תחום שוק ההון ולהתחיל לבצע השקעות נכונות, זה יותר מסבבה. אפילו עם מעט כסף, ואפילו השקעות קטנות בתור התחלה, והניסיון מראה שכל אחד יכול להצליח, אם הוא רק רוצה. משקיעים מתחילים מרוויחים בממוצע בין 2,000 ל-5,000 שקלים בחודש, שזה אומר עלייה בעשרות אחוזים בהכנסות.

ממומחי שוק ההון מסכימים עם הקביעה הזאת: "זה לגמרי נכון שכל אחד יכול לבצע השקעות חכמות ולבסס לעצמו ביטחון כלכלי שלא קשור לעבודה שלו", עונה שחר חן, ראש תחום שוק ההון במכללת פסגות

אז למה לא כולם עושים את זה? "הסיבה העיקרית שבגינה רוב האנשים לא עוסקים בהשקעות, היא שהם לא מאמינים שזה אפשרי עבורם", אומר חן ומצד שני, גם לרבים אין ההתמדה והמשמעת שדרושים לסוחרים אם הם רוצים להיות רווחיים.

"האמונה הגורפת שהכנסה באה ממשכורת בלבד, גורמת למרבית האנשים להשקיע את כל מרצם בעבודה ולהסתפק במשכורת הקבועה שלהם, ולהשלים עם האמונה שאין ממש לאן להתקדם. הם אפילו לא חושבים שיש אופציה אחרת. לעומתם, מתוקף עבודתי במכללה אני רואה כל יום אנשים בעלי יוזמה, שהחליטו לעבוד גם בשביל עצמם, והם באים מכל קשת המקצועות, מכל המגזרים ומכל שכבות האוכלוסייה. הם החליטו שהם ילמדו איך לעשות כסף, וכשהם מתמידים ונצמדים לשיטה אחת, הם פשוט עושים. מקבלים את הידע המקצועי, יוצאים מהקיבעון המחשבתי ומתחילים להרוויח מהשקעות".

אם אין אני לי
הגיע הזמן לשנות את התפיסה. רואי חשבון, עורכי דין, מהנדסים או נהגי מוניות - אנחנו מתחילים לדאוג לעצמנו, כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילנו. בטח לא הבוס. אנחנו רוצים להרוויח הרבה יותר, נכון? אבל רק אם ננסה יש לנו סיכוי להצליח.

אם לא נדאג לעצמנו אף אחד לא יעשה זאת
אם לא נדאג לעצמנו אף אחד לא יעשה זאת
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד