072-3300504

הליך בוררות באוניברסיטה העברית בנוגע לגזירות

הסטודנטים ממחו על גזירות חדשות לטענתם שהטילה האוניברסיטה ובימים אלו מתקיים הליך בוררות בראשות איש ציבור לגבי כל הסוגיות

חנית פורמנסקי | 05-11-2002 11:50:00

אגודת הסטודנטים והנהלת האוניברסיטה העברית הגיעו להסכמה לפנות להליך בוררות בראשות איש ציבור לגבי כל הסוגיות שהועלו ע"י אגודת הסטודנטים.
עקב הפנייה להליך הבוררות לא תתקיים השביתה שהייתה אמורה להתקיים מחר וצעדי המחאה של אגודת הסטודנטים מוקפאים לעת עתה. כרגע כל הגזירות נגדן יצאה האגודה נמצאות בהליך בוררות או בהקפאה

בשבוע שעבר נערכה באוניברסיטה העברית הפגנה, בה השתתפו מאות סטודנטים. ההפגנה תתקיים כהמשך למאבק הסטודנטים בהנהלת האוניברסיטה כנגד הגזירות הכלכליות שלדבריהם מטילה עליהם האוניברסיטה. במהלך ההפגנה ולאחריה יוקם אוהל מאבק.

בין הגזירות ניתן למנות: גביית תשלום נוסף עבור קורסים חוזרים, הנלקחים על מנת לשפר ציונים או לקבל ציון עובר ועבור קורסים נוספים מעבר לנקודות הנדרשות להשלמת התואר. הסטודנטים טוענים, כי בתשלום של מאות עד אלפי שקלים המביא לכך שרק סטודנטים עשירים יוכלו לשפר ציונים ולהגיע לתארים מתקדמים.

שעות הפתיחה של הספרייה קוצצו בצורה משמעותית וכעת שעת הסגירה היא 19:45. הספרייה כעת אינה נגישה לסטודנטים הלומדים עד שעות מאוחרות ולסטודנטים עובדים.

בנוסף, הנהלת האוניברסיטה, בשיתוף עם העירייה החליטה לגבות מיסי חניה בחניונים שמסביב לקמפוס ובחניונים שבמעונות הסטודנטים זאת מבלי להתחשב בריחוקו של קמפוס הר הצופים ממרכז העיר ובמצב הביטחוני בירושלים. הסטודנטים אומרים, כי הנתונים העולים מהתחשיב הכלכלי מראים כי יעשה רווח על חשבוננו.

האוניברסיטה הממומנת מכספי הציבור, דורשת תשלום מהשומעים החופשיים עבור האפשרות להאזין להרצאות וקורס שנתי יעלה 500 ¤.לטענת אגודת הסטודנטים, האוניברסיטה העברית, מוסד האקדמי מכובד, אינה מאפשרת לאזרחים להרחיב דעת באופן חופשי.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד