072-3300504

כל האמת מאחורי תואר ראשון במערכות מידע

תמיד רציתם לדעת מה משמעות תואר ראשון במערכות מידע ולא העזתם לשאול? הגיע הזמן לגלות מה לומדים ואילו משרות מסתתרות מאחורי המקצוע הנחשק

רחל ויינר | 04-09-2016 11:00:00

תמיד רציתם לדעת מה משמעות תואר ראשון במערכות מידע ולא העזתם לשאול? אנחנו כאן בשבילכם כדי לעשות לכם סדר ולשפוך אור על התחום המבוקש. שוחחנו עם פרופסור אהוד גודס, ראש התכנית לתואר ראשון במערכות מידע במכללה האקדמית אחוה, שסיפר לנו מהו המהפך הדרמטי שעבר התחום בשנים האחרונות ומהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי התואר הראשון.

לימודי תואר ראשון במערכות מידע - כל מה שאתם צריכים לדעת
לימודי תואר ראשון במערכות מידע - כל מה שאתם צריכים לדעת

מערכות מידע: על מה ולמה?
מערכות מידע הן תוכנות וטכנולוגיות המאפשרות את ניהולם היעיל והמיטבי של ארגונים מודרניים. מערכת המידע היא תת- מערכת בארגון המופקדת על כל הטיפול במידע, החל מאיסוף ואחסון נתונים, הפקה, עיבוד ועד הפצה של מידע.

מערכות מידע תומכות בתהליכי ניהול בכל הרמות: ברמה התפעולית, הטקטית והאסטרטגית, כאשר כיום, מערכת מידע נדרשת בכל ארגון לשם תפעולו התקין.

לימודים לתואר ראשון במערכות מידע מעניקים לבוגרים את התשתית המדעית הנדרשת לניהול, השתתפות בפיתוח, הטמעה ותחזוקה שוטפת של מערכות המידע בארגונים.

המהפך הדרמטי בתחום מערכות מידע
בשנים האחרונות עבר תחום מערכות המידע מהפך דרמטי, כאשר המערכות הלוקליות בארגונים התפתחו להיות מערכות מבוססות אינטרנט המותקנות בסביבה עננית ופועלות בסביבות מגוונות כגון סמארטפונים, רובוטים ואף מכונות ייצור.

מעבר לכך, גם תחום מערכות המידע הרפואיות התפתח ומשמש לשמירת והצגת נתונים רפואיים של מטופלים, העברת מידע רפואי בין מרכזי מידע שונים בפורמט אחיד וביסוס מערכות מודרניות כמערכות תומכות.

כחלק ממערכות המידע הרפואיות, משולבים עקרונות של בינה מלאכותית וזאת על מנת לייצר תובנות, המלצות או התראות לצוות הרפואי והמטופלים.

אפשרויות תעסוקה מבוקשות בתחום
בשוק העבודה קיים ביקוש גדול לאנשי מקצוע בעלי הכשרה אקדמית מתאימה שיכולים לפתח, לתחזק ולנהל את מערכות המידע.

בוגרי תואר ראשון במערכות מידע יוכלו להשתלב בתפקידים בדוגמת מתכנתים, בודקי תוכנה, מקדמי שיווק online, מפתחי אתרי אינטרנט, מנתחי ומיישמי מערכות מידע, מדריכים ומטמיעים של מערכות מידע ומנהלי מערכות מידע.

להשיג עבודה מבוקשת במתחום בערכות המידע
להשיג עבודה מבוקשת במתחום בערכות המידע

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הסטודנטים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים ותדעו לפני כולם

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד