072-3300504

סטודנטית ניגשה למבחן, פרופסור שמר על ילדיה

בזמן שסטודנטית ניגשה למבחן מסכם ומכריע, הפרופסור שלה ישב במסדרון הקמפוס ועשה בייביסיטר על ילדיה, האם הוא קיבל על זה כסף? זו כבר שאלה אחרת

04-01-2016 17:27:00

סטודנטית חד הורית הייתה צריכה להגיע למבחן מסכם, אבל ברגע האחרון השמרטפית שלה הודיעה לה שלא תוכל לבוא. בלית ברירה, הגיעה הסטודנטית למבחן עם שני ילדיה, בתקווה שיתנהגו כראוי ויניחו לה לעבור את המבחן בלי הפרעות.

להפתעתה, לא רק שהצליחה לגשת למבחן מבלי לדאוג בכל רגע נתון לילדיה, הפרופסור שלה הציע לשמוע על הילדים ועשה עליהם בייביסיטר בזמן המבחן.

הפרופסור שמר על הילדים בזמן שהסטודנטית ניגשה למבחן
הפרופסור שמר על הילדים בזמן שהסטודנטית ניגשה למבחן

"תיגשי למבחן, אני אהיה איתם"
איך הייתם מגיבים אם הפרופסור שלכם היה מציע לעשות בייביסיטר על הילדים שלכם? מוניקה וילארד, אם חד הורית וסטודנטית באוניברסיטת לואיוויל שבארצות הברית, כל כך התרגשה מהמחווה של הפרופסור שלה דניאל קרבס, שיצא לשמור על ילדיה, עד שמיהרה לנצור את הרגע.

וילארד הגיעה עם שני ילדיה, מרקוס בן ה-4 ומיכאלה בת ה-5 למבחן מסכם על ההיסטוריה הצבאית של ארצות הברית קמפוס, לאחר שהשמרטפית שלה ביטלה לה ברגע האחרון. על פי אתר החדשות ABC News, הסטודנטית ניסתה להושיב את שני ילדיה בשקט מחוץ לכיתה, אך לאחר זמן מה, דפק בנה הצעיר על דלת הכיתה.

מבלי להסס, ניגש הפרופסור לסטודנטית והציע לשמור על הילדים, "ד"ר קרבס אמר לי: 'אל תדאגי, תיגשי למבחן ואני אהיה איתם'", סיפרה וילארד. במשך 45 דקות ישב המרצה עם הילדים במסדרון הקמפוס, העסיק אותם, שיחק איתם במחשב ושמר עליהם בזמן שאמם התרכזה במבחן.

ניגשה למבחן בידיעה שיש מי ששומר על ילדיה
ניגשה למבחן בידיעה שיש מי ששומר על ילדיה

תופעה רווחת: מרצים עושים בייביסיטר
כשיצאה לבדוק מה שלום הילדים, כל כך התרגשה מהחיבור שנוצר בין המרצה וילדיה, עד שקראה לחברתה וביקשה ממנה שתתעד את הרגע במצלמת הסמארטפון שלה.

את התמונה שצולמה שיתפה חברתה בפייסבוק, כאשר במהרה הסיפור על המרצה שעשה בייביסיטר, הפך לוויראלי ברשת.

"הילדה טיפסה לי על הכתפיים ושיחקה לי בשיער. כנראה שדעתי כל כך הוסחה עד שלא שמתי לב שאנשים מצלמים אותי", אמר קרבס בתגובה על התמונה ששותפה ברשת החברתית.

למרות שבעיניה של וילארד מדובר במחווה ענקית והמעשה שלו הפתיע אותה לטובה, לו כנראה זה היה ברור מאליו, והוא ענה לה שזה היה הדבר המתבקש והנכון ביותר לעשות. "היא מש"קית, לומדת ויש לה שני ילדים. זה מסוג הדברים המרשימים", הגיב קרבס.

מהרגע בו התמונה רצה בפייסבוק, הפך הפרופסור לכוכב רשת וקיבל אינספור מחמאות, ולא רק בעיני הרשת הוא כוכב, כנראה שגם בעיני ילדיה של וילארד, "הם לא רצו לעזוב, היה להם כל כך כיף. הם רוצים לבוא איתי שוב פעם לכיתה", היא סיפרה.

זו לא הפעם הראשונה בה מגלים המרצים אמפתיות שכזו לסיטואציות מסוג זה, שכן לפני כחצי שנה תועד ד"ר סידני אנגלברג, מרצה של האוניברסיטה העברית בירושלים, כשהוא מעביר שיעור עם תינוק של אחת הסטודנטיות על הידיים.

גם אתם התרגשתם מהמעשה של הפרופסור? שתפו אותנו פה בתגובות או בעמוד הפייסבוק של יורם לימודים

ד"ר סידני אנגלברד מחזיק בתינוק בזמן השיעור
ד"ר סידני אנגלברד מחזיק בתינוק בזמן השיעור
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד