072-3300504

שיעור באופנה: איך להתלבש לקמפוס?

אתם אולי באים לקמפוס בשביל ללמוד, אבל לא פחות חשוב מזה לדעת איך להתלבש. בואו לגלות את כל סודות הסטייל הסטודנטיאלי, שישאירו אתכם מחוברים לאופנה של הקמפוס

הדס נתנאל | 08-11-2015 15:21:00

כולם מדברים על כמה לימודים זה חשוב, אבל לפעמים שוכחים דברים נוספים שמשפיעים על איך המרצים וחבריכם לספסל הלימודים יתייחסו אליכם, כמו המראה החיצוני.

אחד הדברים הראשונים שאנשים בוחנים כשהם מסתכלים עליכם, זה על איך אתם מתלבשים, אז כדי שלא תעשו טעויות של מתחילים, הסטייליסטית לי וולף והסטייליסט ליאור שוען נותנים לכם טיפים ומגלים לכם איך להתלבש לקמפוס.

>> זוגיות בין סטודנטים: איך למצוא אהבה בקמפוס?

הסטייל המכריע, אנשים שופטים לפי הלבוש החיצוני
הסטייל המכריע, אנשים שופטים לפי הלבוש החיצוני

נוחות היא מילת המפתח
אם בעבר בגדים נוחים היו מחוץ לגבול האופנה, היום הכללים כבר השתנו ונוחות ואופנה אלו שני דברים שהולכים יחד. "נוח לא חייב להיות מרושל או לא מחמיא, היום האופנה מאפשרת גם וגם וזה הדבר הכי משמעותי", מסבירה וולף.

צריך לזכור שמרבית היום מבלים בקמפוס, ולכן חשוב לא להיות מוטרדים ממה שאתם לובשים, "אם נוח מבפנים ומבחוץ, אז מחייכים ומשדרים את זה החוצה", אומר שוען.

מי אתם רוצים להיות?
בגד יכול לומר עליכם המון, ולכן מומלץ לחשוב מה אתם רוצים לשדר לסביבה, האם את העובדה שאתם אופנתיים, מסודרים, רציניים, או יצירתיים?

"גם אם אנחנו פחות מאמינים, אלו חוקי המשחק – החברה שופטת אותנו על סמך איך שאנחנו מתלבשים", מדגישה וולף.

ההזדמנות שלכם להתנסות באופנה ולשדר את מי שאתם
ההזדמנות שלכם להתנסות באופנה ולשדר את מי שאתם

מסודרים ואופנתיים: הסוד של הצבעים
אחד הדברים החשובים בלבוש סטודנטיאלי, זה להגיע מסודרים, נקיים ומטופחים ולקנות בגדים במידה המתאימה ובאורך הנכון, יחד עם זאת לשמור על ביגוד אופנתי ומרשים.

"מכיוון שמדובר באקדמיה, כדאי להגיע בלבוש צנוע בצבעים סטנדרטיים כמו כחול, אדום, שחור ולבן. למרות שהרוב לובשים בגדים בשחור ולבן, כדאי לשבור את זה עם פריט אופנתי, כמו גרביונים לנשים", אומר שוען.

להתנסות בעולם האופנה
בדיוק בימים האלו בהם אתם מתנסים בעולם האקדמיה, זאת ההזדמנות להתנסות בעולם האופנה ולמצוא את הלבוש שיבטא אתכם על הצד הטוב ביותר.

"לימודים זה פתח והזדמנות לבנות את 'האני האופנתי' שילך אתכם גם אחרי הלימודים", מסבירה וולף, "זה מאפשר להתנסות בסגנונות ולראות מה נוח לנו לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמה המנטאלית".

להתנסות בעולם האופנה ולבנות סטייל אישי
להתנסות בעולם האופנה ולבנות סטייל אישי

סטייל זה תעוזה
אנשים לא תמיד יודעים איך להתלבש לקמפוס עד שהם מוצאים את עצמם מסתכלים על חבריהם לקמפוס ומנסים להידמות ללבוש של אחרים, אבל לפעמים מרוב שמפחדים מאופנה, מאבדים את מי שאתם באמת.

"שכל אחד יתרכז במי שהוא ומה שהוא כי לכל סטודנט יש את המקום שלו בסטיילינג, לא כל מה שיפה למישהו אחד יפה גם לאחר", מייעץ שוען.

לקחת את החשוף במידה
אופנה יכולה ללכת לכל כך הרבה כיוונים, שכן גם חשוף זה קו אופנתי מוביל, עם זאת חשוב לדעת לשים גבול ברמת החשיפה בעולם הלימודים, גם לדעתה של וולף יש לשים את הגבול במידה המתאימה, "אני לא נגד סקסיות, אבל לא יותר מדי. יש מרצים ויש את חיי החברה של הערב".

לא לשכוח בבית: מודעות עצמית
רגע לפני שאתם יוצאים ממפתן ביתכם וצועדים לכיוון הקמפוס, התבוננו שוב במראה ובדקו האם הבגדים תואמים, האם הצבעים מתחברים והאם השילוב הוא מנצח. אם אתם לא בטוחים בעצמכם, תמיד אפשר להתייעץ עם אחד החברים, או כמו ששוען אומר "לפעמים 'לס איז מור', לא להגזים עם הלבוש ולא עם הגזרות, כל דבר במידה הנכונה".

>> רוצים להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסטודנטים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים

מודעות עצמית, חלק חשוב מהאופנה הסטודנטיאלית
מודעות עצמית, חלק חשוב מהאופנה הסטודנטיאלית
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד