072-3300504

סמסטר אביב: הדרך הבטוחה להרוויח את השנה

רציתם להתחיל ללמוד השנה אבל לא הצלחתם להירשם? שנת הלימודים האקדמית אומנם כבר נפתחה אבל עוד לא מאוחר מדי, בואו לגלות איך להציל את השנה

03-11-2015 16:07:00

כולם חושבים שמי שלא מתחיל ללמוד בפתיחה הרשמית של שנת הלימודים האקדמית, יאלץ להמתין שנה נוספת, אבל האמת היא שעוד לא מאוחר מדי מכיוון ששערי האקדמיה נפתחים בשנית ממש עוד כמה חודשים.

בואו לגלות איך תוכלו לשריין לכם מקום על ספסל הלימודים עוד השנה, ואילו מוסדות אקדמיים מאפשרים זאת.

>> איך לעבור את התואר הראשון בקלות?
>> כל מה שאתם חייבים לדעת על המרצה שלכם

אביב הגיע סמסטר נפתח
שנת הלימודים האקדמית אומנם כבר התחילה, אבל אם אתם שואפים לשנות ''טייטל'' עוד השנה לסטודנטים, מהרו להכין את כל הטפסים, להשלים בגרויות ולוודא שהציונים שלכם עומדים בסף הכניסה, מכיוון שההרשמה לסמסטר אביב, שתאפשר לכם להתחיל ללמוד החל מסמסטר ב', נפתחה ממש בימים האחרונים.

לסמסטר אביב, שמתחיל בדרך כלל בין חודש פברואר לחודש מרץ, נרשמים בדרך כלל מתעניינים בלימודים שלא סיימו להשלים בגרויות, חיילים משוחררים, מתעניינים שחזרו מהטיול הגדול אחרי פתיחת שנת הלימודים וכל מי שהחליט לפתע שהוא רוצה ללמוד עוד השנה.

ההרשמה לסמסטר ב' נפתחה במרבית מוסדות הלימוד, ולכן חשוב שתכינו את כל המסמכים, תשלימו את כל הבגרויות ותוודאו שהציון סכם שלכם עומד בדרישות הסף לתחום לימודים בהם אתם חושקים.

יש לקחת בחשבון כי סמסטר אביב לא נפתח בכל מוסדות הלימוד ולא מתאפשר בכל מקצועות הלימוד, שכן בשונה מהאוניברסיטאות, מרבית המכללות מאפשרות לימודים באמצע השנה.

>> עזרו גם לחבריכם להציל את השנה, שתפו את הכתבה ומהרו להירשם לסמסטר אביב!

להצטרף לספסל הלימודים בסמסטר ב'
להצטרף לספסל הלימודים בסמסטר ב'

כל מה שצריך לדעת על סמסטר ב'
סמסטר אביב מתחיל באמצע השנה ולכן יש לקחת בחשבון שתאלצו להשלים את הקורסים שפספסתם בסמסטר א'. במרבית המוסדות משלימים את הקורסים בסמסטר קיץ, כך שבזמן שחבריכם לספסל הלימודים יהיו בחופשה, אתם תמשיכו בשגרת הלימודים, עם זאת, תוכלו להיעזר בחבריכם שכבר עברו את הקורס שפספסתם.

לעיתים ניתן יהיה לפרוס את הקורסים החסרים לאורך תקופת הלימודים, ולבנות את מערכת השעות בצורה נוחה ויעילה, מבלי ללמוד בחודשי הקיץ.

ישנם מקצועות לימוד שפותחים את שנת הלימודים רק בסמסטר ב', כך שבמצבים אלו תסיימו את הלימודים באמצע השנה.

לפתיחת שנת לימודים בסמסטר אביב יתרונות רבים, כאשר אחד מהם הוא מציאת עבודה. בזמן שאתם תסיימו ללמוד, מרבית הסטודנטים יהיו עסוקים ללמוד למבחנים ולהכין עבודות ולכן ישנה סבירות שיהיה לכם קל יותר למצוא עבודה.

רוצים להתעדכן בכל מה שחם בעולם הסטודנטים? הכנסו לעמוד הפייסבוק של יורם לימודים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד