072-3300504

כיצד תעברו את התואר הראשון בקלות?

יצאתם מהרצאה באוניברסיטה בהלם קרב וכל מה שבא לכם הוא ללחוץ 'Stop' על המרצה? עם וואלה סקול תוכלו לחזור לנקודת ההתחלה בקליק אחד

גל יונגר | 29-10-2015 16:08:00

כל הסטודנטים רוצים להפציץ בציונים, לשמור על ממוצע גבוה ולהצטיין בלימודי התואר הראשון שלהם, אך בפועל מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית.

עליהם לעמוד בקצב ולהפנים את החומר שנלמד בכיתה, לתמרן בין משמרות בעבודה, להיפגש עם חברים, לבקר משפחה או בקיצור לנהל אורח חיים אינטנסיבי במיוחד.

ובכן, כיצד ניתן להגדיל את אחוזי ההצלחה בלימודים עם אורח חיים כה עמוס? אתר וואלה! סקול פותר את אחד האתגרים הגדולים שניצבים מול הסטודנטים ומאפשר לכם ללמוד בקצב, בזמן ובמקום אותו אתם תקבעו.

כי מי אמר שכיתה היא המקום האידיאלי ללמוד בו? קבלו את היתרונות של למידה באינטרנט.

מאיפה בכלל להתחיל? סטודנט מיואש
מאיפה בכלל להתחיל? סטודנט מיואש

חיבור מרחוק
העובדה שתוכלו ללמוד לקראת הבחינה הבאה באופן אפקטיבי המותאם באופן אישי למוסד הלימוד שלכם מכל מקום אפשרי, תהפוך את חוויית הלמידה לנוחה וגמישה יותר.

דמיינו לעצמכם שאתם שוכבים על הדשא, מדליקים את הטאבלט, מתחברים לקורס און ליין ביסודות המימון ומתקדמים עם החומר? כי מי אמר שלמידה למבחן חייבת להיות משעממת בין ארבעה קירות.

חופשי ומאושר, למידה למבחן מאיפה שרק תרצו
חופשי ומאושר, למידה למבחן מאיפה שרק תרצו

חוסכים כסף אחת ולתמיד
הוצאות כספיות עבור שיעורים פרטיים במהלך התואר הראשון הפכו בקרב סטודנטים מתקשים לדבר שבשגרה, שכן הן עשויות להגיע ל- 1,000-1,500 שקלים.

אך האם שיעור עזר נקודתי בסטטיסטיקה ב' יכול לסייע מעבר לתגבור בקורס הנוכחי? אתר וואלה! סקול מציע תירגולים איכותיים לאורך זמן, כך שאם תתקלו בקשיים בחומר, תמיד תוכלו לחזור לקורסים המבוקשים און ליין המוצעים עבורכם לאורך זמן.

לומדים יעיל חוסכים זמן
העובדה שמתקיימים תרגולים בקמפוס אחת לשבוע, עם מתרגל אחד וארבעים סטודנטים, לא באמת מאפשרת לכם להפנים את החומר בצורה אפקטיבית ולפעמים גם גורמת לתסכול.

רבים מהפעמים, סטודנטים יוצאים בתחושה של 'למדתי ולא הבנתי כלום' ולא מצליחים לשים את האצבע ולזהות את המכשול.

באמצעות קורסי האון ליין של וואלה! סקול תוכלו להפוך את הלמידה ליעילה, ממש כמו בשיעור פרטי באמצעות סרטונים קצרים והסברי שיטות לימוד פשוטות, המועברות על ידי מרצים בכירים בתחום.

עם שקט, ריכוז והרצאה פרטית אני עוברת את המבחן
עם שקט, ריכוז והרצאה פרטית אני עוברת את המבחן

בקצב האישי שלכם
מכירים את הסיטואציה בה המרצה נכנס לכיתה, פותח את הפה ובשנייה שזה קורה, אתם מאבדים אותו? עם הקורסים המקיפים של וואלה! סקול תוכלו להתעכב על החומר המורכב, להריץ קדימה בקטעים שאתם שולטים ולהיכנס לנהל את הלמידה בקצב האישי שלכם.

>> הרשמו לקורס באתר וואלה! סקול ותיראו עד כמה זה פשוט

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד