072-3300504

דברים שלא עושים ביום הראשון ללימודים

טעויות של מתחילים: אתם אולי מתרגשים או ממש משתדלים אבל לפעמים מרוב מאמץ אתם עלולים לתפוס את עצמכם לא מחוברים, אם כך, מה לא עושים ביום הראשון ללימודים?

13-10-2015 13:28:00

יש הרבה צעירים שמוצאים את עצמם מתוחים ולחוצים לקראת היום הראשון ללימודים ותוהים מה עושים, איך מתנהגים או מה אומרים?

ובכן, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתחרטים על דברים שאתם עושים וחוזרים לדירה בבושת פנים, הכירו את הקווים האדומים בקמפוס - מה לא עושים ביום הראשון ללימודים?

>> איך יוצרים רושם ראשוני מוצלח ביום הראשון ללימודים?
>> פותחים שנה: טיפים ליום הראשון ללימודים

אופסי, איזה בושות עשיתי, שמישהו יוציא אותי מפה
אופסי, איזה בושות עשיתי, שמישהו יוציא אותי מפה

מתייחסים למרצה כמו לאח
לפני שאתם נכנסים לקמפוס חשוב שתעשו הבחנה בין חברים למרצים, גם אם נדמה שהם זורמים ואפשר לצחוק איתם.

כשהמרצה נכנס לשיעור זה הזמן לקחת את כל אוצר המילים הסטודנטיאלי ולשים אותו בצד, חיבוק של גבר, או כיף של אח לא תופסים פה, ותעשו לעצמכם טובה ותמנעו גם מ'פריינד ריקווסט' בפייסבוק.

שופכים את הלב בקפיטריה
רגע לפני שאתם צועדים לעבר שערי האקדמיה ומתחילים את חייכם כסטודנטים, נגבו את הדמעות, הניחו את כל הסיפורים קורעי הלב בצד ותתחילו להתאמן על הסיפורים החיוביים.

היום הראשון ללימודים זה בטח לא הזמן לשתף בדרמות, גם אם אתם חברותיים ופתוחים, אלא אם כן אתם מתחרים על תואר ה'דרמה קווין' של השנה.

היא זרקה אותי אתמול ומאז אני שבור, מה לעשות?
היא זרקה אותי אתמול ומאז אני שבור, מה לעשות?

מרכלים על הסטודנטים האחרים
מכירים את האנשים האלה שנושמים רכילות ומדברים על כל דבר שזז? גם אם אתם מרגישים שמצאתם את החברים הכי טובים שלכם לספסל הלימודים וכמה שעות הספיקו לכם כדי לבטוח במי שעומדים מולכם, וותרו על הרכילות השטחית והביקורת המלגלגת, מעבר לכך, לעולם לא תוכלו לדעת אם הסטודנט שזה עתה חלף על פניכם אולי בהמשך יהיה החבר הכי טוב שלכם.

מתחילים עם כל מה שזז
מכירים את האנשים האלה שזורקים משפטי פתיחה ושורקים לעבר כל בחורה, פתאט הא? הרבה זוגות הכירו בקמפוס ובכלל זו הזדמנות מעולה להכיר את החצי השני, עם זאת חשוב לדעת איזה משפטי פתיחה מתאימים לקמפוס ולא למהר לפתח שיחה עם כל מי שחולף על פניכם.

זה הזמן להתעורר למציאות, ולא למהר להתחיל עם כל מה שזז
זה הזמן להתעורר למציאות, ולא למהר להתחיל עם כל מה שזז

מגיעים רדומים ולא מסודרים
יש כאלה שחושבים שהיום הראשון ללימודים הוא מיותר וחסר חשיבות, אבל האמת היא שביום הראשון ללימודים נקבע הרושם הראשוני וזו בדיוק ההזדמנות שלכם להוכיח את עצמכם.

רושם ראשוני נקבע כבר בארבע דקות הראשונות ולכן חשוב שתגיעו ערניים ומסודרים, השתדלו להימנע מלהגיע עייפים או לא מטופחים, שכן אתם עלולים להישפט על פי זה, וכידוע קשה לשנות רושם ראשוני.

מתלוננים, מתווכחים ומתלהמים
זה היום הראשון ללימודים, על מה כבר יש לכם להתלונן? רגע לפני שאתם יוצאים בהפגנתיות כנגד נהלים של מרצה, מחירי קפיטריה או סתם על המצב בקמפוס, תנו לעצמכם כמה ימים להשתלב ולהכיר את הסביבה החדשה.

לימודים אקדמיים לא דומים לצבא, בטח שלא לעבודה וגם לא משתווים ללימודי תיכון, במקום להשקיע אנרגיות בתלונות או ויכוחים, תתחילו להתרגל לסביבה החדשה, למקום ובעיקר ללימודים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד