072-3300504

איך תדעו שאתם מאוהבים במרצה שלכם?

חולמים עליהם יום ולילה, מקדימים להרצאות ומתפללים שהתואר לא יגמר לעולם? הגיע הזמן לברר האם גם אתם משתייכים למועדון הסטודנטים המאוהבים במרצה או שאולי מדובר בקראש חולף

גל יונגר | 12-08-2015 14:09:00

באהבה כמו באהבה, אי אפשר לדעת מתי זה יתפוס אתכם ולכן חשוב לנו להזהיר מראש: אל תתפלאו אם בשיאה של הרצאה על תולדות האמנות, תתחילו להסמיק ולהרגיש פרפרים בבטן.

תוסיפו לזה את הנטייה לקחת סיכונים, להימשך לאנשים מבוגרים מכם ולחיות קצת בסרט והרי לכם מקרה קלאסי של התאהבות במרצה מהאקדמיה.

לא בטוחים אם מדובר בהידלקות או שהחום עשה את שלו? אם אתם חשים הזדהות במצבים הבאים, סימן שאתם עמוק באהבה.

> מחפשות את האחד? מצאו אותו באינבוקסקיופיד בפייסבוק

אהבה עיוורת: פתאום המרצה נראה לך כמו אשטון קוצ'ר
אהבה עיוורת: פתאום המרצה נראה לך כמו אשטון קוצ'ר

אתה מרים את היד לשאול שאלה גם אם אין לך
"יש שאלות"? מבררת המרצה בסיומו של כל שיעור והרי ברור שאין לך, אבל זו הדרך היחידה להראות לה שאתה הסטודנט הכי עמוק, מקסים, אטרקטיבי ונטול עכבות שהיא אי פעם פגשה.

"אז באיזה תאריך יתקיים המבחן?" אתה מברר בסקרנות ולא מקשיב לתשובה, מיותר לציין שבאותה נשימה הפכת לאויב מספר אחד של כל הסטודנטים שיושבים סביבך.

אני חייבת לשאול משהו: רוצה לצאת איתי לדייט?
אני חייבת לשאול משהו: רוצה לצאת איתי לדייט?

את סורקת את היידים שלו כל שיעור מחדש
נשוי, או לא נשוי? זאת השאלה היחידה שמעסיקה אותך במשך קורס שלם. בתחילת הסמסטר הבחנת בטבעת על ידו, אך מאז עבר זמן ופתאום הוא מגיע נטול תכשיטים לכיתה.

אולי הוא התגרש? או שבכלל הטבעת בתיקון? מבחינתך, כל עוד הוא לא עונד טבעת, אפשר להמשיך בתכניות.

אתה מקדים להרצאה רק כדי לתפוס מקום בשורה ראשונה
בזמן שכולם מתחרדנים על הדשא, מתבכיינים על המבחן הקשה ותופסים קצת צבע, אתה מוצא את עצמך רץ לחדר ההרצאות ומתיישב בשורה ראשונה בדיוק באמצע. הרי אין סיכוי שתפספס את ההזמנות להיות הכי קרוב למרצה הממגנטת בכל האקדמיה, נכון?

זה ישבור לי את הלב אם לא יהיה מקום
זה ישבור לי את הלב אם לא יהיה מקום

את יודעת את קורות החיים שלו בעל פה
מבחינתך, מדובר באב ילדייך ולכן את חייבת להכיר אותו כמה שיותר (עד להיכרות האמיתית, אם תיהיה אחת). פרטים נוספים כמו: רזומה מקצועי, תואר ראשון ושני, ספרים עליהם הוא חתום והרצאות נוספות מחוץ לאקדמיה את כבר מדקלמת בעל פה. כי כדי להגיע מוכנה לדייט הנכסף, דרוש להיערך בהתאם.

אתה מגיע למפגשי פרוזה רק כי שמעת שהיא חובבת
הדבר האחרון שמעניין אותך בגיל 22 הוא לשבת בערב פרוזה, אליו יש סיכוי קלוש שהמרצה שלך תגיע. אבל כשאין ברירה, אין ברירה ואם יש דרך לראות אותה מחוץ לכותלי האוניברסיטה, כל הדרכים כשרות.

את מתבאסת שהודיעו שהשיעור התבטל
בזמן שכולם מדלגים במסדרונות הקמפוס לאחר ששמעו את הבשורה המרגשת בכל הזמנים בסגנון: 'המרצה חש ברע והשיעור לא יתקיים כמתוכנן' לך נשבר הלב.

את חוששת לשלומו ומתפללת שהשבוע יחלוף במהירות רק כדי לראות אותו שוב. הרי ממילא אתם מתראים רק פעם בשבוע ועכשיו הפגישה שוב נדחתה?

מה? אין שיעור? למה באתי היום
מה? אין שיעור? למה באתי היום

אתה מעביר לה את כתובת המייל שלך בכל דרך אפשרית
הרי אין נושא יותר מרתק מ'יסודות המימון' וכדי להראות למרצה האהובה שלך עד כמה הנושא סוחף אותך, אתה ניגש אליה בסוף השיעור, מברר היכן קיימים מאמרים נוספים בנושא ומעביר לה את כתובת המייל שלך והופ - הדרך לדייט הראשון שלכם קרובה מתמיד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד