072-3300504

נשים חושפות: הדברים הכי גרועים שקרו לי בדייט

אז יצאתן לדייט, בסך הכל דייט, מה כבר יכול לקרות? ובכן, הכל יכול לקרות. כל ההפתעות המביכות, הלא נעימות, המסריחות ומפתיעות שקרו לנשים שונות במהלך דייטים ראשונים

19-07-2015 14:40:00

קבעתם שעה, את כבר לבושה ומאורגנת, הוא מוכן ומחכה לך מתחת לבית, נשמע כמו התחלה של סיפור אהבה, אבל אז העלילה משתנה.

מה שהיה אמור להיות ערב נחמד וקליל הפך לערב בלתי נשכח, אבל בקטע רע. אנחנו כאן כדי להנציח את הסיפורים המגוחכים ולתת לכם ליהנות מניסיונן הכושל של אחרות, מוכנים?

השאיר אותי לבד ברחוב
נעמה (כל השמות בכתבה בדויים) התארגנה והייתה מוכנה לדייט, היא ירדה למטה אבל אז התוכניות השתבשו. "הוא בא לאסוף אותי על קטנוע, הוא הביא לי קסדה אבל לא הסכמתי לעלות, אני לא מכירה אותו, לא ידעת איך הוא נוסע, מי יעלה איתו?" היא אומרת.

"הוא אמר לי 'אוקיי', שם את הקסדה ונסע. אחרי שהתלבשתי והתארגנתי הוא פשוט התניע ונסע", היא מוסיפה.

הבחור שזרק עלי ורד
גבר שמגיע לדייט כשבידו ורד זה הכי רומנטי, אבל כשהוא זורק אותו עליך? "הוא חיכה לי מתחת לעבודה וכשראיתי אותו הוא זרק עלי שקית ניילון ירוקה", מספרת קרן, "בפנים היה ורד והוא אמר לי 'קחי, אני בחיים לא הבאתי למישהי ורד'".

ניקוי הפה במהלך הדייט
יש דברים שלא עושים, אולי אם אתם זוג וכבר ממש מרגישים בנוח, אבל מה שקרה לשירה זה כבר סיפור אחר.

"הוא בא לאסוף אותי ונסענו למסעדה, חנינו ואז זה קרה", היא מגלה, "רגע לפני שיצאנו מהאוטו הוא שלף בקבוק של מי פה והתחיל לגרגר, כשהוא סיים עם הקולות הוא פתח את הדלת וירק לכיוון המדרכה. סחתיין על ההיגיינה, אבל לא חשבת לעשות את זה בבית?".

הביא לי כנאפה מקולקלת
"זה כבר היה דייט שני", אומרת רחלי, "הוא מלמל משהו על כנאפה ולא הבנתי מה הוא רוצה, אז פשוט הנהנתי עם הראש". בשלב מאוחר יותר של הדייט הבחור הוציא מכיסו חתיכת כנאפה שהביא לה במיוחד, "הוא אמר לי שהוא הכין והביא לי לטעום חתיכה, באמת שהייתי טועמת אבל זה היה נראה כל כך רע וזה גם נזל ונמעך לו בכיס, שהדבר האחרון שרציתי זה לאכול את זה".

אני חייבת לטעום את זה?
אני חייבת לטעום את זה?

התנשקנו ומיד אחרי זה הקאתי
במקרה של שני, מי שהפכה את הדייט לקצת פחות מרשים, היתה דווקא היא. אחרי שכבר מאסה בעולם הדייטים, היא החליטה להוסיף עניין ושתתה לפני שיצאה מהבית. "די שיעמם לי ברוב הדייטים עם הנושאים הקבועים, אז החלטתי לשתות כדי ליהנות קצת", היא מספרת.

אחרי שהקיאה כמה פעמים חזרו השניים לאוטו והתנשקו, "לא ברור לי איך הוא בכלל רצה להתנשק איתי, אבל הפסקתי באמצע כדי להקיא מאחורי האוטו", אותו זה כנראה הרשים, "הוא צלצל אלי למחרת ויצאנו אחר כך כמה פעמים", אם זה היה הפוך, הבחורה היתה כבר עושה לו "בלוק".

הקפיץ שוט של טבסקו כדי להרשים
"הבחור היה סופר ילדותי", מספרת יעל, "הלכנו לאכול יחד במסעדה והוא חשב שאם הוא ישתה כוס טבסקו זה ירשים אותי". אבל שם הסיפור לא נגמר, כי הוא היה גם מאוד מפונק, "הוא בכה על זה שבגיל 19 הוא נאלץ לעלות על אוטובוס כדי לפגוש חברים", היא אומרת, "לא מרשים בכלל".

שומעת? אף פעם לא גמרתי
כנות ופתיחות זה משהו מבורך, אבל יש דברים שצריך לדעת לסנן, לפחות בדייט ראשון. דנית הכירה בחור במסיבה וכבר אז הרגישה את החיבור, "גם במסיבה וגם בטלפון הייתה לנו ממש כימייה", היא אומרת, אבל הדייט היה מתחת לכל הציפיות.

"הוא היה מתאמץ וחרטטן", משתפת דנית, "השיא היה כשהוא סיפר לי שיש לו בעיה מינית שהוא לא מצליח לגמור. אני לא יודעת אם זה היה כדי להרשים אותי, או שזה פשוט היה הרגע היחידי שהוא היה אמיתי בדייט". כך או כך היא כבר השאירה אותו לבד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד