072-3300504

הדרך הכי פשוטה להקים אתר אינטרנט לבד

חולם שיהיה לך אתר אינטרנט, שיקדם אותך או את העסק? במקום לשלם אלפי שקלים לפיתוח ועיצוב תוכל להקים לבד אתר אינטרנט מקצועי ומושקע, מבלי להוציא על יותר מדי כסף

21-07-2015 10:19:00

רוצה להקים אתר אינטרנט משל עצמך, אבל מצד אחד אתה לא יכול להשקיע בזה יותר מדי כסף ומצד שני אתה פוחד שלא תוכל לעשות את זה לבד? ובכן, בואו תגלו את הסוד השמור ביותר - כל אחד יכול להקים לעצמו אתר אינטרנט.

לא מאמינים? הכר את וורדפרס, הפלטפורמה שתאפשר לך להקים אתר אישי מבלי לשלם יותר מדי, אם בכלל.

בשלב הזה אתה בטח חושש שזה רק לאנשים עם חוש טכני, לצעירים שחיים את האינטרנט או לכאלה עם יותר מדי זמן פנוי. זו טעות, כל אחד יכול לעשות זאת בקלות.

להקים אתר אינטרנט בכל מקום ובכל זמן פנוי
להקים אתר אינטרנט בכל מקום ובכל זמן פנוי

איזו מערכת ניהול אתרים היא הטובה ביותר?
יש כמה מערכות לניהול אתרים, אבל הטובה והפופולארית ביותר היא מערכת WordPress בעזרתה ניתן להקים אתרים, בלוגים, דפי נחיתה ועוד.

קורס וורדפרס באתר וואלה! סקול ילווה אתכם שלב אחרי שלב ויגלה לכם כיצד לנהל ולבנות אתר אינטרנט בחינם. תכני הקורס מוצגים בדרך נוחה כאשר תוכלו לצפות בקורס בכל זמן ובכל מקום.

חשוב להדגיש כי אין כל צורך בידע מקדים בתוכנה, שכן מדריך מקצועי ילווה ויגלה לכם איך עושים כל פעולה במערכת, החל מהקמת האתר עד להוספת תכנים, עמודים, צירוף תמונות וקטעי וידאו וניהול תגובות.

כל כך פשוט, כל אחד יכול לעשות זאת
כל כך פשוט, כל אחד יכול לעשות זאת

איך לשדרג אתר אינטרנט
היתרון בקורס וורדפרס און ליין הוא בכך שאתם עוברים ביחד שלב שלב, ומקבלים את כל הכלים והידע הנחוצים לכם לצורך בניית האתר, כולל איך לעצב את אתר האינטרנט בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, בקורס WordPress און ליין תגלו גם את מה שצריך לדעת מעבר לידע הבסיסי ביותר, היכן ניתן למצוא את התוספים המגניבים והמועילים ומה מומלץ להתקין כדי לשדרג את האתר.

אחרי שתרכשו את כל הכלים ותגלו כמה פשוט זה להקים אתר בעצמכם, תקבלו טיפים חשובים ומועילים מאנשי מקצוע שיהפכו את אתר האינטרנט שלכם למצליח.

צאו לדרך, הירשמו לקורס וורדפרס, הקימו אתר אינטרנט בעצמכם והפכו את החלום למציאות.

להבטיח שהאתר שלכם יהיה מקצועי, נוח ונגיש
להבטיח שהאתר שלכם יהיה מקצועי, נוח ונגיש
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד