072-3300504

זה מוכח: בלונדינות ירוקות יותר

מה קורה באוניברסיטה באוסטרליה שהופך את שיערן של הבלונדיניות במוסד מבלונד לירוק? ובכן, יש לזה הסבר הגיוני, ולא, לא מדובר בכישוף של ברונטיות

הדס נתנאל | 25-05-2015 16:22:00

לא רק בלונדינית? סטודנטיות בלונדיניות שלומדות באוניברסיטת ''ניוקאסל'' באוסטרליה, לא תיארו לעצמן שבזמן שירכשו השכלה אקדמית צבע השיער שלהן ירכוש גוון חדש.

על פי אתר החדשות האוסטרלי 'סידני מורנינג הארלד', סטודנטית בלונדינית שהגיעה למוסד האקדמי הופתעה כשגוון שיערה הפך לירקרק. האמנם?

פתאום הבלונד הפך לירוק, מליסה ברוקנר
פתאום הבלונד הפך לירוק, מליסה ברוקנר

'את נראית היום ירוקה במיוחד'
מליסה ברוקנר (20), סטודנטית ללימודי הנדסה אזרחית, הגיעה למוסד היישר מניו ג'רזי, שמעה מבעוד מועד כי בלונדינים שלומדים במוסד הופכים לירוקים. נשמע מוזר? בהחלט, אבל ברגע שזה קרה גם לה, היא הבינה שזו לא אגדה.

"אחרי כמה שבועות הבחנתי שהשיער שלי גם הופך לירוק וזה רק החמיר, למרות שעכשיו זה קצת התייצב", היא אומרת ומוסיפה כי "לפעמים חברים שלי אומרים, 'את נראית היום ירוקה במיוחד'"

לטענתה, חבריה הזהירו אותה מהתופעה ואחרי שנפלה קורבן לגוון חיפשה פתרונות באינטרנט, "אחד הפתרונות היו לשים על השיער רוטב עגבניות, אבל אני לא מספיק מודאגת כדי לעשות זאת!".

התחילה את התואר בלונדינית, סיימה עם גוון ירוק
התחילה את התואר בלונדינית, סיימה עם גוון ירוק

ירוק זה הבלונד החדש
אם כך, מה גורם במוסד האקדמי לשינוי הגוון הפתאומי? לדעתה של ברוקנר מקור הבעיה טמון במקלחות של מעונות הסטודנטים. "אני לא שוחה פה בבריכה, אז זה חייב להיות המקלחות", והוסיפה כי "אני לא חושבת שיש כאן חשש בריאותי, אני בטוחה שיש דרך לתקן את זה".

קצין שירות בתאגיד מים אמר ל'סידני מורנינג הארלד' כי "מה שבעצם הופך שיער בלונדיני לירוק זה נחושת חומץ, שלפעמים מוסיפים אותו בבריכות שחיה מקומיות".

"אם השיער של הסטודנט הפך לירוק, אני מציע שהאוניברסיטה תבדוק את הצנרת ובמיוחד את צנרת הנחושת שלהם", הוסיף המומחה.

ולמרות הבלונד שנעלם, ברוקנר לא לקחה את הסיפור קשה במיוחד והוסיפה בבדיחות, "רציתי לצבוע את השיער בכחול, אז קיבלתי ירוק בחינם".

מדוברות האוניברסיטה נמסר כי הם פועלים למצוא את מקור הבעיה ולטפל בה. ועד אז, מקלחות אצל ההורים?

בנים נמשכים לשיער ירוק?
בנים נמשכים לשיער ירוק?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד