072-3300504

סטודנטים, הכירו את התארים החדשים

על תואר בקוסמות, קומיקס, סקסולוגיה או התמחות בבירה כבר שמענו מאקדמיות רחוקות ברחבי העולם, אך מה בפועל קורה אצלנו? זה הזמן לפתוח את הראש ולהציץ בתארים החדשניים הגרסה הישראלית

13-05-2015 15:18:00

בזמן שלהורים שלנו לא היה מגוון עשיר סביב תחומי הלימוד, שכן ההתלבטות העיקרית שלהם הסתכמה בתואר במשפטים, רפואה, כלכלה, או תעודת ההוראה, כיום לסטודנט של שנת 2015 המבחר הוא עצום ועם הזמן הוא רק ממשיך לצמוח ולגדול. אז מה חדש בטבלת התארים? הציצו ברשימה החדשה.

שוקלת ללהרישם ללימודים מחדש
שוקלת ללהרישם ללימודים מחדש

תואר ראשון בניהול במגמת עסקי ספורט
במסגרת לימודי תואר ראשון של אוניברסיטת בן גוריון, המחלקה לניהול מציעה לסטודנטים מגמת לימוד חדשנית העוסקת בניהול עסקי ספורט.

עד היום היה ניתן לעסוק בשלושה מסלולי התמחות בניהם: שיווק, התנהגות אירגונית, ומימון. המגמה הרביעית תעסוק בהבנה מעמיקה של עולם הספורט בישראל ובעולם וכמו כן תיתן לסטודנטים את הכלים הנדרשים להבין כיצד מתנהלת תעשייה כוחנית שמגלגלת מיליוני שקלים בארץ ובעולם.

מה לומדים? בין הנושאים הנלמדים במסלול זה: מבוא לתעשיית הספורט, ממשל וכלכלת ספורט, חסויות ותמיכות, שיווק וניהול אירועי ספורט, גיוס וניהול הכספים, ספורט אנליטיקס, אסטרטגיית ניהול קבוצות ועוד. ההרשמה למסלול זה נפתחה.

רוצים להתקרב לג'ורדי קרויף? המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב
רוצים להתקרב לג'ורדי קרויף? המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב

תואר שני בניהול משאבי ים
המרכז האקדמי רופין מציע תואר שני בניהול משאבי ים ומעניק לסטודנטים את האפשרות להתמודד עם הים התיכון כמשאב כלכלי ולאומי ולנהל אותו באמצעות התפקידים המוצעים השונים. הלומדים בתואר שני יוכשרו לאנשי מקצוע וישלבו בין היכולות הניהוליות שלהם לבין הידע הרב שרכשו במדעי הים.

כתוצאה מדרישה לאנשי מקצוע בתחום אסטרטגי שלוקה בחוסר הבנה במשך תקופה ארוכה, לימודי תואר בניהול משאבי ים הוא הזדמנות לפתח ולהוביל שינוי בתחום המבוקש.

מה לומדים? הפקת אנרגיה וחומרים מן הים, לימודי ניהול ופיתוח סביבה עסקית בכלכלת הים, הקמת מבנים ימיים, ניהול, כלכלה, ספנות ועוד. ההרשמה למעוניינים נפתחה.

לא רק בטן גב, הים כמשאב כלכלי לאומי
לא רק בטן גב, הים כמשאב כלכלי לאומי

תואר ראשון בניהול מערכות ציבוריות
אם אתם מעוניינים לעבוד בחברות ממשלתיות, להשתלב ברשויות המקומיות ולפתח את עתידכם במערכת הציבורית - תואר ראשון בניהול מערכות ציבוריות יכול להיות הפתרון המתאים עבורכם.

אולם לימודי ניהול מערכות ציבוריות נשארים בדרך כלימודי תעודה, או נלמדים במסלולי תואר שני. המכללה האקדמית לישראל ברמת גן מציעה לימודי תואר ראשון הבנוי ממסלול ייחודי, שמעניק לסטודנטים את האפשרות לקבל הכשרה ניהולית רלוונטית ולהשתלב במערכת הציבורית.

מה לומדים? הקורסים בתואר זה נוגעים במספר תחומי לימוד בניהם מדעי החברה לצד היכרות מערכות המגזר העירוני, הממשלתי ומוסדות ללא כוונות רוח. כמו כן נושאים כמו: תשתית משפט, מדעי המדינה, ניתוח אירועים וכתיבת פרויקטים המסייעים לסטודנט לגשר בין החומר התיאורטי לסביבת ניהול בפועל. ההרשמה במכללה נפתחה.

פסיכולוגיה קלינית לגיל השלישי
מסלול חדשני טיפולי שמציע המרכז האקדמי רופין עוסק בפסיכולוגיה קלינית ובחקר ההזדקנות המאופיין בתקופת החיים השלישית של האדם.

מטרת המסלול היא להכשיר את הסטודנטים לטפל באוכלוסייה המבוגרת בדרכי טיפול חדשניות ולענות על הצורך הטיפולי שנזנח סביב הקהילה המבוגרת.

מה לומדים? ידע מעשי ותיאורטי בטיפול קליני והכשרה של טיפול מבוגרים במסלול של פסיכולוגיה קלינית מתקדמת. ההרשמה למעוניינים נפתחה.

מעכשיו יש מי שיטפל בכם
מעכשיו יש מי שיטפל בכם
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד