072-3300504

האח הגדול: האייפד שיחשוף האם הברזת מהשיעור

סטודנט חופשי? כבר לא. טכנולוגיה חדשה בעולם האקדמיה, פולשת לחייו של הסטודנט ומאפשרת למרצים ולפרופסורים לראות בזמן אמת, אילו סטודנטים נכנסו לשיעור ואילו החליטו להבריז

הדס נתנאל | 16-03-2015 09:46:00

אני יודע מה עשית בשיעור האחרון זה לא שם של סרט, אלא בדיוק מה שיכול להגיד מרצה לסטודנט שלא הגיע לשיעור.

החל מסמסטר הסתיו האחרון, סטודנטים באוניברסיטת לין בקליפורניה יהיו במעקב מתמיד, זאת במטרה להעלות את הישגי הסטודנטים ולהבטיח את הגעתם לשיעורים, אבל האם זו הדרך הנכונה?

החסרתם? הכל נרשם
החסרתם? הכל נרשם

אין מוצא: האח הגדול בקמפוס
המונח 'סטודנט חופשי' כנראה עתיד להימחק מן העולם, כאשר שיעורים הם כבר לא רק בגדר המלצה. על פי המגזין הטכנולוגי 'וירטואל סטרגטי', כחלק משילוב טכנולוגיה חכמה בקמפוס, מוסד הלימודים יפעיל תוכנה העונה לשם 'קלאס 120', שתעבוד דרך מחשבם האישי או מכשירם הסלולארי של הסטודנטים.

התוכנה משתמשת במיקום גיאוגרפי ובמפת הקמפוס וכך מספקת למרצים נתונים, כמו מי מהסטודנטים נוכח בכיתה.

המטרה העיקרית היא להבטיח כי הסטודנטים ייכנסו לשיעורים, מתוך ההנחה כי ככל שייכנסו לכמה שיותר שיעורים - יצליחו בלימודים, יסיימו את התואר בזמן ויגיעו להישגים גבוהים יותר.

"ההצלחה בלימודים מתחילה במשהו מאוד פשוט: להיכנס לשיעורים", אמר ג'ף וורלי, מנכ"ל ומייסד התוכנה. "אנחנו מאמינים ש(אוניברסיטת) לין, בדרכה לצרוך את מערכת ההתראה הטובה ביותר עבור סטודנטים שנמצאים בסיכון אקדמי, בשל הגעה מעוטה לשיעורים", הוא הוסיף.

אוניברסיטת לין הם הראשונים להשתמש בטכנולוגיה הזו, "אם אנחנו יכולים לעזור לסטודנטים לדבוק בהתנהגויות הטובות שלמדו בתיכון, כמו להיכנס לשיעורים", אמר נשיא אוניברסיטת לין, קווין רוס, "אז אנחנו עושים את העבודה שלנו".

נמצאים במעקב תמידי בקמפוס
נמצאים במעקב תמידי בקמפוס

המערכת רושמת והמרצים יודעים הכל
"מרבית האנשים, בעיקר סטודנטים, לא מבינים כמה נוכחות בשיעור חשובה בכדי להצליח במכללה", נכתב באתר 'קלאס 120'.

חובה או לא, כיצד יתמודדו הסטודנטים עם המעקב הפולשני לחייהם הסטודנטיאליים? "עם 'קלאס 120', מישהו ב(אוניברסיטת) לין ישים לה כאשר סטודנט מאבד את המסלול בשל שדילג על שיעורים", ציין וורלי.

ובכן, בין אם המרצים ישימו לב או לא, השאלה היא האם הסטודנטים שיכנסו לשיעור אכן יהיו מרוכזים או שרק יפריעו לסטודנטים האחרים, שנכנסו לשיעור בכדי ללמוד?

יודע בדיוק איפה היית ומה לא עשית
יודע בדיוק איפה היית ומה לא עשית
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד