072-3300504

הלוואי עלינו: כל מה שטוב בקולג' האמריקאי

אם היינו יכולים לחיות בסרט ולאמץ את הדברים הטובים מהקולג'ים האמריקאיים, החיים היו הרבה יותר מגניבים במהלך התואר. ובכן קבלו את הדברים הטובים והפחות טובים שתקחו איתכם לפנטזיות של סמסטר ב'

גל יוגנר | 02-03-2015 14:49:00

האווירה במהלך הלימודים מרגישה לכם שמרנית או משעממת מדי? ובכן, הגיע הזמן להוביל שינוי ולרענן את התואר עם קצת פאן, הומור נמוך ומסיבות שיוצאות מכלל שליטה בסגנון הישן והטוב של סרטי הקולג' הפרועים.

עדיין לא ברור מדוע אף קמפוס לא אימץ לחיקו את אורח החיים הטראשי ולקח אותם לכיוון של 'אחת שיודעת', אך אולי אתם תהיו אלה שתכניסו קצת פלפל לימי התואר המשמימים.

רוצים ללמוד כמו בסרט: זוכרים את אמריקן פאי?
רוצים ללמוד כמו בסרט: זוכרים את אמריקן פאי?

עשו לכם תלבושת אחידה
תארו לעצמכם שבאורח פלא יתפיידו להם נעלי הקרוקס וחולצות סוף המסלול ובמקומם יגיעו הטרנדים החמים של אופנת הקולג'ים האמריקאית.

דמיינו סטודנטיות שלובשות קרדיגנים וחצאיות פליסה בגוון אחיד, כשסרט פפיון מעטר את ראשן. ומהצד השני, סטודנטים יתעטפו בבלייזרים מחמיאים וינעלו נעלי אוקספורד חומות - והרי לכם יום לימודים נוטף סטייל. במקרה כזה, לא משנה עד כמה היום שלכם היה גרוע, מה שבטוח זה שהוא מפוצץ בשיק.

לא שוברת את הראש כל בוקר מול הארון.  תלבושת אחידה בסטייל
לא שוברת את הראש כל בוקר מול הארון. תלבושת אחידה בסטייל

הקימו אחוות קולג'
לכל אחווה יש את הקטע משלה, אך המשותף לכולן היא חובת ההוכחה. ברגע שהגעת לקולג' כסטודנט צעיר, עליך להוכיח ולעתים להשפיל את עצמך בפני הבוגרים והבוגרות כחלק מטקס החניכה בסגנון הזובור הצבאי.

יחד עם זאת, בשנייה שהוכחת את עצמך, זכית בתהילה חברתית, מקצועית, סיסמאות, שירים וחברים טובים לכל החיים. אז שכחו מהתא הסטודנטיאלי הבנאלי שלכם והקימו אחווה.

פנקו את עצמיכם בחופשת קיץ פרועה
כל סטודנט שאינו ישראלי, יאחל לעצמו ולחבריו שה"ספרינג ברייק" ימשך לנצח נצחים.

דמיינו מאות סטודנטים וסטודנטיות הורמונליים באתר טרופי אחד, תחת שמש מלטפת ואספקת אלכוהול בלתי נדלית או בקיצור סקס, סמים ורוקנרול.

עכשיו בואו נחזור למציאות, חשבו על האטרקציות ה"שוות" שלכם במהלך התואר. שלושה ימים של מסיבות פאנג'ויה באילת או ימי סטודנט עם כמה אמנים ישראליים? כל אלו אינם משתווים לחופשות האביב המוטרפות אליהם יוצאים הסטודנטים בהמוניהם.

הגיע הזמן לסצנת מסיבות אמיתית
הגיע הזמן לסצנת מסיבות אמיתית

הצטרפו לקבוצת המעודדות
במילא אתן רצות יחד בפארק אחרי הלימודים, אז למה לא לנתב את הפעילות הספורטיבית לכוריאוגרפיה כיפית ומאתגרת?

דמיינו את כולכן בקבוצת מעודדות תחרותית, עם חצאיות אדומות ופונפונים לבנים, מתחרות אל מול קמפוסים אחרים וגורפות פרסים כספיים אחד אחרי השני? נשמע פתאום סופר אטרקטיבי בהשוואה לג'וגינג בטרנינג.

'שוב זכינו בתחרות הארצית', תתארו לכם
'שוב זכינו בתחרות הארצית', תתארו לכם

החזירו את מסורת ה'פרום' לאקדמיה
זה נכון שטקס הסיום האמריקאי, או בשמו המדויק ה-'פרום' נחגג לרוב בקרב בוגרי התיכון הצעירים, אך מי אמר שאינו ראוי להיחגג פעם נוספת עם סיום התואר?

הרי גם ככה הוא לא נחגג בכל מוסדות התיכון בישראל, ואם אפשר למצוא סיבה למסיבה אז למה לא? לקראת הטקס הכי נוצץ בשנה, תצטרכו למצוא פרטנר שווה, שמלה מפוצצת, חליפה מחמיאה והרי לכם מיני חתונה בחסות הקמפוס.

אולם לא כל מסורת אמריקאית זוכה בהכרח לסוף טוב ולכן חשוב גם להימנע מהדברים הקיצוניים שידרדרו אתכם ויגרמו לכם לנשור מהתואר עוד לפני שנה א'.

מי מאיתנו לא הייתה רוצה לדפוק הופעה בסגנון: 'אחת שיודעת'
מי מאיתנו לא הייתה רוצה לדפוק הופעה בסגנון: 'אחת שיודעת'

הימנעו משתיית אלכוהול מוגזמת
נכון שבחופשת הספרינג ברייק שתיתם וחגגתם בגדול, אך אין זה אומר שהבילוי האלכוהולי צריך להפוך למנהג קבוע לפני ואחרי כל הרצאה במהלך יום הלימודים.

סטודנטים רבים שלא שמרו על מינונים הגיוניים במהלך התואר, סיימו במרכזי גמילה לאלכוהוליסטים אנונימיים ושכחו לשם מה התכנסו באקדמיה.

איך הגעתי לכאן?
איך הגעתי לכאן?

שמרו על הבתולים
תסריטי הברווזון המכוער, בסגנון הסטודנטית בטי המכוערת, מאפיינים כמעט כל סרט או סדרה אמריקאית שבאה לשקף את הלך הרוח הסטודנטיאלי בתקופת התואר הראשון.

ובכן, אם הייתן קדושות מעונות במהלך התיכון או שעליכם נכתב הסרט 'בתול בן 40' והגעתם פתאום לאוניברסיטה, נסו שלא להיכנס למיטה עם הסטודנט או הסטודנטית הראשונה שאתם רואים, אתם תתחרטו על כך כבר בבוקר שלמחרת.

הבושות של אתמול
הבושות של אתמול

היזהרו מיורמים נוקמים
כל חבורת חנונים שעוברת ללמוד בקולג', שמה סוף להצקות ולהתעללויות שעברה ומתחילה להרגיש כי הכוח בידה.

היורמים מתאחדים ומתאגדים לחבורה אחת גדולה וכעת כל רצונם הוא לנקום בכל סטודנט או סטודנטית שהתעללו בהם בעבר. ראו הוזהרתם.

סוף סוף אני אראה לכולם
סוף סוף אני אראה לכולם

הישארו מי שאתם
הרצון לפתוח פרק ב' בחיים, פוגש לא מעט סטודנטים שחוו חיי חברה מורכבים בתקופת התיכון. אך עם כל פרץ המוטיבציה להפוך לפופולאריים בין לילה ולהיחשב למובילי דעת קהל, חשוב גם לא לאבד את הזהות האישית שלכם או למכור את עצמכם בזול.

צאו מהסרט
הדרך בחיים היא אכן חשובה, אבל חשוב לזכור כי בסופה מחכה לכם גם תוצאה. אז אחרי שהצטיינתם בכל המסביב, הצלחתם ליצור חיי חברה עשירים וצברתם שלל חוויות במהלך התואר, הגיע הזמן להיזכר לשם מה הגעתם לאקדמיה, אה כן בשביל ללמוד.

התעוררו, יש לכם תואר על הראש
התעוררו, יש לכם תואר על הראש
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד