072-3300504

אל תחכי: ככה תתחילי עם הבחור

לא נמאס לך לחכות? במקום שתחייכי, תקרצי או תשלחי מבטים, הגיע הזמן לעשות את הצעד. אין צורך לשאול מה השעה ובטח לא לבקש סיגריה, הרי לך רשימת משפטי הפתיחה שיעזרו לך למצוא את האחד

17-02-2015 15:49:00

עזבי אותך מלחכות שהוא יתחיל ויעשה את הצעד, בשנת 2015 את יכולה לקחת את המושכות לידיים מבלי להרגיש בושה או פאדיחה. עכשיו כשסגרנו את זה, קחי בחשבון שבעידן הסמארטפונים 'מה השעה?' כבר לא תופס ובטח לא עוד איזו שאלה שגרתית שמסתכמת בתשובה קצרה ולא עניינית.

אז מה כן? ובכן, בכדי שלא תרגישי מובכת או חסרת אונים, אספנו עבורך את רשימת משפטי הפתיחה שיעשו עבורך את העבודה, קדימה, צאי לצוד.

מאיפה אני מכירה אותך? חייבים לגלות
קרה לך שפגשת מישהו ולא היית בטוחה מאיפה אתם מכירים? ככל הנראה נתקלת בסיטואציה הזאת לפחות פעם אחת, כך שבסופו של דבר מדובר בשאלה הגיונית ולגיטימית. שאלה כזאת תחזיר אתכם מהר מאוד במרוצות השנים לתקופת התיכון, לצבא, מקומות עבודה או בכלל לעיר המגורים ותוביל אתכם לשיחה מעמיקה יותר.

חבר שלך תפוס? יש לי מישהי להכיר לו
מה את אומרת על תפקיד השדכנית? גשי לבחור ונהלי איתו שיחה על מישהו אחר, שבמהלכה את מנסה להכיר לחבר שלו את חברה שלך, כך שבכלל לא יעלה בדעתו שאת מתחילה איתו. במהלך השיחה, וודאי להשחיל את העובדה שגם את פנויה ואם הוא גם יהיה בעניין, עשית לו את החיים הרבה יותר קלים. גם אם זה לא יצליח, אולי ייצא מזה שידוך מוצלח לאחת מחברותיך?

מבלי שתשימי לב תתחילו לדבר
מבלי שתשימי לב תתחילו לדבר

יש מצב שאנחנו מתאמנים באותו המכון?
מה יותר טוב מאשר לשאול שאלה ועל הדרך לדחוף פרט מעניין עליך? תוכלי לשאול אם אתם לומדים באותו מוסד אקדמי, או אם הוא גם היה אתמול באותו מקום שאת בילית. וגם אם התשובה תהיה שלילית, משם תוכלי להשתמש במשפט פתיחה הבא ולומר לו שיש מישהו שמאוד דומה לו.

ואוו, אתה ממש דומה למישהו שאני מכירה
וגם אם זה לא נכון, למי אכפת? העיקר תראי לו תמונה של בחור חתיך שיעלה לו האגו ואז הוא כבר יהיה מרוצה ומבסוט. ואם את לא רוצה להראות תמונה, תוכלי לבקש לצלם אותו ולשלוח למישהו שאת מכירה ואולי משם השיחה תימשך.

נשמע הזוי, אבל התלבשת מה זה יפה
מה יותר טוב מאשר להחמיא לגבר? כבר באופן אוטומטי הוא רואה אותך באור חיובי, כאשר נקפת כמה נקודות לזכותך. סך הכל, סבירות גבוהה שזה ייראה לו הגיוני שתעסקי באופנה ולבוש, בחורה לא?

חייבת שתציל אותי, יש פה סטוקר שמציק
מכירה את הבחורים הסטוקרים שמציקים לא פעם ולא פעמיים? במקום לאבד עשתונות כל פעם שרואים אותם, הגיע הזמן להשתמש בהם. כן, גם אם אין לך אחד כזה, זה יכול לעבוד, מי כבר יודע? גשי לבחור הרלוונטי ובקשי ממנו שיציל אותך, כבר הוא ירגיש כמו הרקולס, כמה דקות של שיחה וספרי לו שהוא הלך, מה שיקרה לאחר מכן כבר תלוי בשניכם.

מה הזמנת? זה נראה טוב
השאלה הזאת תופסת הכי טוב כאשר יש אוכל על השולחן, אך גם במקרה והוא הזמין רק שתייה תוכלי לשאול אותה או לבקש לטעום. אחת הדרכים של אנשים להזמין במסעדה היא לראות מנות של אחרים, אז כן, מקובל והגיוני למדי.

נפל לי משהו, יכול לעזור לי רגע??
מפתח, נייר, כרטיס ביקור, עגיל או אפילו טבעת, מה זה משנה מה נפל? העיקר משהו הלך לאיבוד ואת בתומך מבקשת את עזרתו. אם הוא מספיק נחמד ואדיב הוא ינסה להושיט יד ולעזור לך למצוא את מבוקשתך, ומה אם לא? אז מי צריך אותו בכלל?

סליחה, דחפו אותי
אם כל משפטי הפתיחה האלו לא עזרו או שאת עדיין לא בשלה לעשות את הצעד, פשוט תנחתי עליו, מה כבר יכול לקרות? בין אם אתם במסיבה, במועדון, בבר או ברחוב, היו הרבה אנשים סביבך אז נפלת ומעדת, אולי אז הוא יבחין בקיומך ויועיל בטובו לעשות איזשהו צעד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד