072-3300504

שמירה על איכות הסביבה: יש בזה תואר?

אם תמיד הייתם מודאגים מבעיות סביבתיות, התחממות גלובלית או בצורך בבנייה הירוקה, עכשיו גם תוכלו לקחת את הדאגה שלכם צעד אחד קדימה ולעשות בזה תואר

05-02-2015 10:18:00

בזמן שאתם שומרים על אורח חיים ירוק, מתנדבים בארגון למען הכדור, מתעניינים במצבה של שכבת האוזון ורוצים לעסוק בתפקידי איכות הסביבה, עכשיו יש לכם הזדמנות ממשית לעשות זאת.

רגע לפני שתירשמו לתואר במנהל עסקים ותשאירו את אהבה שלכם כתחביב, זה הזמן להיחשף לתארים שידאגו לעתיד של כולנו על הכדור ויעלו מודעות לנושאים החשובים באמת.

להפוך את האהבה למקצוע? אני הולך על זה
להפוך את האהבה למקצוע? אני הולך על זה

תואר ראשון בקיימות
מה לומדים? פיתוח יזמות בתחומי הסביבה להבטחת קיימות, תכנון לאומי ארוך טווח של משק המים והאנרגיה, הבנת שיקולים רחבים של איכות הסביבה, עידוד חדשנות ופיתוח יזמות.

תכנית הלימודים מבוססת על תכניות מובילות בארצות הברית בדגש על התייחסות מקומית של ישראל. מדובר במתכונת דו חוגית המשלבת לימודי כלכלה או ממשל.

פרטים נוספים: התואר מיועד לסטודנטים בעלי רצון להוביל שינויים בתחום הסביבתי, ליזום מהלכים למען צרכי הסביבה ולעמוד מול אתגרים בתחומי איכות הסביבה. התואר נמשך כשלוש שנים.

מוסד לימוד: המרכז הבינתחומי בהרצליה.

שמים לזיהום סוף, פעיל גרינפיס בתחנת כוח באיטליה
שמים לזיהום סוף, פעיל גרינפיס בתחנת כוח באיטליה

תואר ראשון בגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי
מה לומדים? התואר כולל לימודים פרטניים על חבלי ארץ גיאוגרפיים בעולם בשילוב התמקדות במזרח התיכון וארץ ישראל. נושאים נוספים כמו: גיאולוגיה, אקלים, כלכלה, ערים ועיור, משאבי הסביבה, גלובליזציה ודגש על לימודי הסביבה בהקשר של מעורבות האדם.

פרטים נוספים: התואר בגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי בבית ברל כוללים תעודת הוראה בגיאוגרפיה לבתי הספר העל יסודיים, או תעודת הוראה משולבת, באזרחות ומולדת לבתי ספר יסודיים. התואר נמשך כארבע שנים.

מוסד לימוד: המכללה האקדמית בית ברל.

לא רק מחאות בגרינפיס, מעבירים את זה הלאה
לא רק מחאות בגרינפיס, מעבירים את זה הלאה

תואר ראשון בהנדסת טכנולוגיות סביבתיות
מה לומדים? מסלול לימודים ייחודי המתמקד בהנדסת טכנולוגיות סביבתיות המאפשרת שימוש בטכנולוגיות מסורתיות וחדשניות שיאפשרו צריכה מספקת של מים, אויר נקי ואנרגיה מתחדשת.

נושאי לימוד נוספים כמו: מדעי המים והקרקע, מניעת זיהום, איכות אוויר, צריכת מים להפקת אנרגית שמש ועוד. נושאי ליבה הנדסיים כבסיס לטכנולוגיות סביבתיות.

פרטים נוספים: התואר נמשך כארבע שנים.

מוסד לימוד: עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

העתיד הולך לשם: בנייה ירוקה
העתיד הולך לשם: בנייה ירוקה

תואר ראשון במדעי הסביבה ותעודת הוראה במדעים
מה לומדים? תכנית משולבת המציעה הכשרה פדגוגית ומעשית, כלומר תואר ראשון במדעי הסביבה ותעודת הוראה במדעים.

עם סיום הלימודים, יוכלו הסטודנטים לבחור תחומי עיסוק שונים החל מהתעשיות השונות כמו גם השתלבות במסגרות החינוכיות.

פרטים נוספים: התואר נמשך כארבע שנים.

מוסד לימוד: המכללה האקדמית אחווה.

תואר ראשון במסלול כימיה ירוקה
מה לומדים? המסלול מתמקד בנושאים של כימיה סביבתית, אפקט החממה, החור באוזון, שיטות אנליטיות לקביעת רמות זיהום בסביבה, פרויקטים סביבתיים, הקשר בין אנרגיה וסביבה, סיורים אקולוגים במפעלים כימיים ועוד.

פרטים נוספים: לימודי התואר מתמקדים בתחום האנרגיה המתחדשת והנקייה, כאשר בוגרי התואר ישתלבו במחקר ופיתוח של חומרים לצבירה של אנרגיה. התואר נמשך כשלוש שנים.

מוסד לימוד: אוניברסיטת אריאל בשומרון.

כימיה ירוקה: כי אולי הסטארטאפ הבא ביידים שלכם
כימיה ירוקה: כי אולי הסטארטאפ הבא ביידים שלכם

לימודי תעודה בגינון מזון קהילתי וקיימות
מה לומדים? מבוא לאיכות הסביבה בראיה גלובלית ומקומית, מודלים לתכנון גינון, מעגל המזון קומפוסט, גינון טיפולי עם אוכלוסיות שונות, היבטים תכנונים וכלכליים של פרויקט גינון קהילתי וגינון מזון, חסכון במים, השקיה בגינון קהילתי ועוד.

פרטים נוספים: התעודה נועדה לרכזי גינון וסביבה ברשויות ובישובים, מתכנני נוף וגינון וסטודנטים במקצועות סביבה, חקלאות, קהילה רווחה וחינוך.

מוסד לימוד: המכללה האקדמית תל חי.

לימודי תעודה: הכשרה לממונה אנרגיה
מה לומדים? ממונה אנרגיה בארגון הוא גורם מוסמך לעקוב אחר צריכת האנרגיה של הארגון. הנושאים הנלמדים במהלך הקורס: משק האנרגיה בעולם ובישראל, מערכת מיזוג וקירור אויר, מערכות חום, מערכות חשמל, ניהול משק האנרגיה ועוד.

פרטים נוספים: הקורס מתאים לטכנאים, מהנדסים ואנשי ניהול טכניים. התעודה מוכרת על ידי משרד התשתיות האנרגיה והמים. התעודה דורשת כ-200 שעות לימוד.

מוסד לימוד: מכללת אורט סינגלובסקי תל אביב.

הגיע הזמן לפעול למען הכדור
הגיע הזמן לפעול למען הכדור
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד