072-3300504

צפו: סטודנטיות בולסות סופגניות

איך הייתם מגיבים אם היו מבקשים מכם להצטלם, כשאתם נוגסים בסופגנייה? לסטודנטיות מהמרכז האקדמי רופין לא רק שלא מפריע, הן אפילו צילמו את עצמן עושות את זה, ויש להן אג'נדה

21-12-2014 17:47:00

עוד לא הספקנו להשתחרר מאתגר הקרח וכבר נכנס לו אתגר חדש, הפעם מדובר באתגר אכילת סופגניות, אותו הקימו סטודנטיות מהמרכז האקדמי רופין.

התמונה הראשונה של האתגר, שהתחיל לפני פחות משבוע, עלתה לפייסבוק עם הדלקתו של הנר הראשון של חנוכה. מאז שיתפו סטודנטיות וסטודנטים ממרחב הארץ תמונות שלהם, כשהם מתענגים על סופגנייה. מה דעתכם על האתגר המשמין?

בולסות ונהנות, למי אכפת מהקלוריות, אטיאס וחברותיה
בולסות ונהנות, למי אכפת מהקלוריות, אטיאס וחברותיה

"השאלה הראשונה שעולה זה 'מה נאכל?"
"הכל התחיל כשראיתי כתבה על בנות צעירות שעושות דיאטה ומרעיבות את עצמן, זה זעזע אותי", אומרת אמילי אטיאס (25), סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים, במרכז האקדמי רופין. אטיאס, שהייתה במסיבת חנוכה עם חברותיה לספסל הלימודים, לא יכלה להישאר אדישה לתופעה. "יחד עם בנות אגודת הסטודנטים, החלטנו להצטלם עם סופגניות, להעלות את זה לאינטרנט ולאתגר את חברינו באכילת סופגנייה", היא מוסיפה.

מי חשב שתמונה אחת יכולה לעשות כל כך הרבה רעש ברשת? ובכן, תמונת הסטודנטיות והספוגניות העטורות בקלוריות עברה לחברותיהן, שגם הן אותגרו. הילה בן חנן (24), סטודנטית ללימודי מנהל עסקים במרכז האקדמי רופין, אותגרה על ידי אטיאס, מהר מאוד היא לקחה את המשימה לידיים והצטלמה עם הבצק והריבה.

בן חנן גם הזדעזעה מהדיאטות שעושות הבנות הצעירות, והעבירה את האתגר לחברותיה. "כל פעם שאנחנו נפגשות כל הבנות, השאלה הראשונה שעולה זה 'מה נאכל?', בגלל זה הכתבה כל כך הציקה לי, אצלנו אין כזה דבר לא לאכול', היא מסבירה.

לא מסתתרות מאחורי הסופגנייה
לא מסתתרות מאחורי הסופגנייה

הסטודנטים נרתמים למשימה
לא עבר שבוע, וכבר אותגרו סטודנטים, צעירים ואימהות מכל רחבי הארץ. "ראיתי סטודנטיות שלומדות בסמינר הקיבוצים מעבירות את זה לחברים שלהן מהבית, ראיתי גם אנשים מבוגרים וגם אפילו גברים שמצלמים את עצמם", מספרת אטיאס. כל מי שאותגר, תייג את עצמו ורשם 'בולסות בגאווה', והעלה את התמונה לרשת החברתית.

שקד שפי (23), סטודנטית ללימודי ספרות ותיאטרון מאוניברסיטת תל אביב אותגרה ביום שישי האחרון ומיהרה להעביר את זה הלאה. אתמול (ש'), היא צילמה את עצמה ואת חברותיה, כשהן אוכלות סופגנייה בהנאה ובחיוך גדול.

"יש לי חברות שלא מוכנות לאכול המבורגר ליד אנשים אחרים וזה מזעזע בעיניי. כל הבנות שמרעיבות את עצמן זה פשוט נורא. אכפת לי מאיך שאני נראית, אבל אני לא מוכנה להשתעבד למודל היופי או להרעיב את עצמי בשביל זה", היא אומרת.

>> פרסומת: היכנסו לאתר ההיכרויות החדש של הסטודנטים - אינבוקס קיופיד בפייסבוק

בלי בושה, מעבירות את המסר
בלי בושה, מעבירות את המסר

מתרכזות ברווח שבין הרגליים
התגובות והביקורות לא איחרו לבא, חלקם תמכו וחלקם האחר מתחו ביקורת נגד. "מישהי רשמה לי שזה שנעלה תמונות, זה לא ימגר את התופעה", מספרת בן חנן, "אבל אנחנו לא באנו לשנות סדרי עולם, באנו להעלות את המודעות ולהראות שלא כל הבנות מתנהגות כך".

גם ביקורות כנגד מילות התיוג (בולסות בגאווה) עלו, כאשר חלקם חלקו על המילה 'בולסות', ופקפקו במטרת האתגר.

מהצד שני, היו גם ביקורות חיוביות, "מישהי תייגה אותי ורשמה לי 'הצלחת' . אני בטוחה שגם אם לא כולן מצטלמות, הן כן רואות את זה ואולי גם לוקחות מזה דוגמא", אומרת אטיאס. לדעתה, "כל אחת צריכה להרגיש בנח עם מי שהיא ומה שהיא. מה שיפה זה לא הרווח בין הרגליים אלא מי שהיא מבפנים".

"אני בטוחה שהאתגר עשה משהו", אומרת שפי, "לראות בנות מלאות או רזות, עם אוכל ביד זה עושה את העבודה. כחלק מהתגובות, סטודנטים הגיבו ואמרו לי שבעיניהם הרבה יותר סקסי ומושך, לראות בחורה שאוכלת ולא דופקת חשבון, מאשר בחורה ששוקלת כל ביס שהיא אוכלת".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד