072-3300504

דרכים מקוריות להכיר את החצי השני

אתרי היכרויות, חברים משותפים ומקומות בילוי הם הדרכים המרכזיות להכיר בני זוג, אבל בחיים לא הכל כל כך טריוויאלי. הכירו את הלוקיישנים והסיטואציות הכי מיוחדות למצוא אהבה

16-12-2014 17:55:00

אם אתם מחפשים את החצי השני ותוהים לעצמכם איפה עוד אפשר להכיר? הרי לנו חדשות עבורכם: לא צריך לרוץ לשדכנית או לצרף הרבה חברים בפייסבוק. יש אנשים שמצליחים להכיר את החצי השני שלהם בדרך מקורית למדי, ולפעמים זה גם מצליח. מוכנים? קבלו את הדרכים הכי לא שגרתיות למציאת אהבה.

זה קורה במקומות הכי לא צפויים
זה קורה במקומות הכי לא צפויים

'מחפש להיכנס לדירה עם שותפה'
בדירות שותפים צעירים, התחלופה היא די גבוהה, ובכל רגע נתון עשרות דירות מחפשות מישהו שיכנס לדירה במקום מי שעוזב. אתם לא חייבים באמת לקחת את הדירה, אתם יכולים להגיע ולהתרשם, לא מהדירה אלא מהשותפים.

'בדירה אני לא מעוניין, אבל אשמח לשמור איתך על קשר', יכול להיות משפט פתיחה מוצלח. אם אתם מחפשים מישהו שיכנס אתכם לדירה, תתחילו לעשות ראיונות, וכך תגלו מי מתאים לדירה ומי מתאים לזוגיות.

נמאס לכם לעמוד בתור?
מדינת ישראל ידועה בתורים ארוכים ומייגעים, עם אנשים חסרי סבלנות, ממהרים, שבדרך כלל מנסים גם לעקוף. אבל אם כבר תורים מייאשים, אז למה לא לנצל את ההזדמנות ולפתח שיחה עם השכנים לתור?

זה יכול להתחיל בתור לסופר, בתור לבנק ואפילו בתור לקופת חולים. 'היי, למה את עוקפת?', כנראה פחות יעבוד, אבל אם תשתפו בחוויית התור המייגעת ששניכם חולקים, זה יכול להצליח.

חנות בגדים – מה אתה צריך בבקשה?
מסע שופינג עבור גברים יכול להיגמר כחוויה מפרכת ומתישה, אבל למה לא להפוך אותה למהנה ומועילה? בחנויות בגדים, מוצרי טיפוח או כל חנות אחרת, תפגשו מוכרים שכל מבוקשם זה למכור לכם את המוצרים שהחנות מציעה. אם נכנסתם לחנות ואחד המוכרים מצא חן בעינכם, נסו את מזלכם.

המוכר לא הולך לשום מקום, כך שסירוב בוטה ומביך זה לא יכול להיות. תאזרו אומץ ותתרכזו במטרה, מי יודע מה יצא מזה?

חדר כושר
חדר כושר זה ללא ספק מקום טוב להכיר את החצי השני, אבל איך זה קורה? הרי כל אחד עסוק בפעילויות הגופנית שלו ומתאמן על מכשירים אחרים. ובכן, מספיק לחלוק את אותו המכשיר או להמתין שיתפנה, כדי לפתח שיחה.

אפשר להיכנס לאותו השיעור יחד, להתאמן באותו האזור, להתאמן אצל אותו המדריך או להציע עזרה.

לא ראיתי אותך פה הרבה זמן, נכון?
לא ראיתי אותך פה הרבה זמן, נכון?

נותני שירות – אפשר לעזור?
לא משנה במה אתם עובדים, ככל הנראה אתם יוצרים קשר עם אנשים אחרים, בין אם זה בטלפון, בדואר האלקטרוני או באופן פרונטלי. אם כבר הגורל הפגיש ביניכם וגרם לכם לפתח שיחה, נצלו את ההזדמנות לבדוק עם מי אתם מדברים.

זה יכול להיות טכנאי שירות, המוכרת בסופר, נציגת שירות מכירות ואפילו הדוור. שיחת טלפון קצרה, דרכה תגלו אם יש ביניכם כימיה ואולי משם תמשיכו לדייט.

לחפש עובדים
לא משנה כמה תתווכחו, או לא תאמינו, היו זוגות שהכירו דרך מקום העבודה. הם בסך הכל חיפשו מקום עבודה, הם אומנם לא קבלו את העבודה, אבל כן יצאו עם דייט שהוביל לחתונה.

כמה שזה נשמע מפוקפק, ככה זה אמיתי – זה יכול להיות בוס רווק או מגייסת משאבי אנוש שמחפשת עובדים, בכל מצב תבואו מוכנים, כי לכו תדעו את מי שתפגשו.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד