072-3300504

מה הסיכוי? אהבה באתרי היכרויות

פעם להיות באתרי היכרויות היה נחשב פאדיחה, אבל מאז התקדמנו כל כך עם הרשתות החברתיות והאינטרנט, שזו יותר בושה לא להיות באחד כזה ולחשוב שרק בבארים תמצאו אהבה. בקיצור, האהבה מתחילה בקליק אחד. עובדה!

04-12-2014 17:11:00

בעידן שבו הכל טכנולוגי וגם ככה רוב הזמן שלנו עובר ברשתות חברתיות, למה לא לנתב זאת ולנסות להכיר באינטרנט את האהבה שלכם?

הגיע הזמן לפתוח את הראש ולהבין כי מתקיים עולם דייטינג שלם במרחב הוירטואלי והחדשות הטובות הן שיש מספיק לכולם.

שאני ארשם לאתר היכרויות? בחיים לא
בזמן שבחורות ובחורים רבים מאמינים כי אתרי היכרויות זה לחלשים, ישנם אחרים שמנצלים את הזירה האינטרנטית, מוצאים את האחת ואפילו שמים עליה טבעת.

דנה (27) מגבעתיים, הכירה את בן זוגה דרך אפליקציית הטינדר, דבר שנחשב אסור מבחינתה בעבר, "בהתחלה מאוד התנגדתי לזה, הייתי יוצאת עם גברים ולא הבנתי מדוע עלי לפנות לאפליקציה, אך ברגע שחברה טובה מארה"ב הגיעה לבקר בישראל, היא אמרה לי שאני צריכה לנסות לצאת מאזור הנוחות שלי ולחפש דווקא במקומות שאני פחות מתחברת אליהם, אז התחברתי לטינדר".

ליהי קפיטולניק (25) מקיבוץ בחן שבעמק חפר, הכירה גם היא את החצי השני שלה באינטרנט. "האמת שהיו לי חששות רבים סביב העניין הזה, להיפגש עם בן אדם שלא ראיתי או שמעתי עליו בחיי. למדתי במכללת עמק יזרעאל והשותפות שלי לדירה סיפרו לי על אתר היכרויות של סטודנטים בו כל המשתמשים הם סטודנטים או בעלי תואר. מצאנו את עצמנו ערב אחד יושבות עם המחשב ומחפשות בחורים. התחלתי לגלוש באתר ונחשפתי לפרופיל של עמית".

הסיפור של אור גוטפריד (30), מרמת גן התחיל בעבודה קשה ונגמר כמעט בייאוש מוחלט. "מגיל 24-27 ניסיתי להכיר בן זוג בכוחות עצמי וכמובן גם דרך חברות, אך לאחר תקופה שראיתי שזה לא ממש מצליח, החלטתי לפתוח כרטיס באתר היכרויות באינטרנט. פתחתי שני פרופילים במקביל, אך הדייטים שיצאתי אליהם הסתברו ככושלים או מבאסים והבחורים שיצא לי להכיר לא חיפשו קשר רציני, אז החלטתי לסגור את הפרופיל".

"לאחר שנה של ייאוש, נכנסתי לאתרים על מנת לסגור את הכרטיס ולהפסיק את המנוי, אך באותו רגע קיבלתי הודעה עניינית ומסקרנת מאייבי, שבסוף גם הפך לבן זוגי, בסגנון: 'אהבתי את הפרופיל שלך ואשמח לשוחח איתך".

'הפרופיל שלו משך לי את העין'
'הפרופיל שלו משך לי את העין'

אז איך היה?
אז איך זה זורם עם מישהו שעד לפני שנייה וחצי היה אדם זר לגמרי? דנה מספרת כי "לאחר שהתכתבנו שבוע שלם (בו הייתי עם דלקת במיתרי הקול אז לא ממש יכולתי לדבר או להיפגש) ממש התחברנו. אמנם בדייט הראשון לא ממש נמשכתי אליו ברגע הראשון, אבל תוך כדי השיחה הוא כבש אותי ובסוף הדייט הרגשתי פחד מטורף, לא האמנתי שאצא עם משהו דרך הטינדר שהוא כל כך אני, פחדתי כי הרגשתי שזה זה".

במקרה של גוטפריד הניסיונות לקבוע דייט ראשון לקחו זמן רב, מכיוון שהבחור נאלץ לצאת למילואים. "הייתי בטוחה שאני צריכה לחפש בן זוג מחדש ושאין לנו סיכוי". להפתעתה, במהלך החודש הזה, הקשר רק הלך והתחזק, "כל יום דיברנו, הסתמסנו ובעצם ביססנו את הקשר שלנו עוד לפני שבכלל נפגשנו. כשהוא חזר מהמילואים קבענו להיפגש ואפשר להגיד שהשאר היסטוריה".

קפיטולניק נזכרת כי הדבר שכבש אותה הוא הפרופיל של בן זוגה ,"אני זוכרת שציפיתי לעמית בפרופיל ומה שמשך לי את העין שלי היה הניסוח של הדברים, בסגנון של שאלות של בחירה: yes או Hot? ים או בריכה? ועוד דברים בסגנון קליל ונחמד.

"לאחר שכתבתי לו הודעה, הוא חזר אלי רק אחרי חודש והחלטתי לענות לו. עברנו לשיחות טלפון ויצאנו לדייט ראשון שהיה מושלם".

אל תחכו לטובות מחברים
אז נכון, לא תמיד אתרי היכרויות נשמעים לכולם כמקום מושך להכיר בו, אבל מי אמר שצריך להקשיב לכולם?

דנה, שכבר שנה וחודש עם בן זוגה מהטינדר, מספרת כי למרות שאפליקציית הטינדר ידועה כמשהו של סטוצים, זו לא הייתה המטרה. "תמיד היה נראה לי שהיכרויות דרך אתר או אפליקציה זה רק לנואשים, אבל זה פשוט לא נכון. הייתי ממליצה לבנות אחרות שמחפשות אהבה, לפעול בהתאם למה שמתאים להן ומחוץ לתחום הנוחות שלהן ובעיקר, שלא יגבילו את עצמן".

גם קפיטולניק, שהיום נשואה לבחור שהכירה באתר ההיכרויות, מחדדת כי "בהתחלה לא האמנתי שדברים כאלו יכולים לקרות, אבל עם הזמן הבנתי שהרבה זוגות מכירים ככה וגם מתחתנים. לדעתי זו הדרך הכי טובה שיכולה להיות בשביל אנשים בגילאי 25 ומעלה. אף אחד מאתנו כבר לא יוצא למועדונים כמו בגיל 17 ובמידה ואתה לא סטודנט, או שסביבת העבודה שלך היא לא צעירה, אין הרבה דרכים להכיר אנשים חדשים".

אליהן מצטרפת גוטפריד, נשואה פלוס ילד, שאומרת כי תמיד האמינה שתכיר את בעלה ברמזור, או במסיבה "לא תיארתי לעצמי שסיפור האהבה שלי יתחיל באתר היכרויות באינטרנט, זה בהחלט משהו שהפתיע אותי. אבל היום אני מאמינה שכל מי שמחפש אהבה, צריך לפתוח את כל הערוצים ולא לחסום את עצמו בשום צורה, כשמחפשים קשר רציני צריך ללכת על כל האופציות".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד