072-3300504

מה לובשים ביום הראשון ללימודים?

שוברים את הראש סביב אאוטפיט מנצח ליום הראשון ללימודים? זה הזמן לפצח את הגנום האופנתי, לדאוג לרושם ראשוני ולהגיע עם המראה הכי נכון, רגע לפני שמתחיל השיעור. קבלו את הטיפים של המומחים

21-10-2014 15:24:00

אם גם אתם עוד רגע מתחילים את התואר והארון שלכם נראה בדיוק כמו אחרי מלחמת עולם, זה בדיוק הזמן להיסגר על לוק מנצח ליום הראשון ללימודים, כזה שישדר סטייל אינטליגנטי, שיק משכיל וכמובן שלא התאמצתם יתר על המידה.

ליאת אשורי תעשה לכם סדר בארון
ליאת אשורי תעשה לכם סדר בארון

חמשת הדיברות שהכי כן ביום הראשון ללימודים
מרגישים אבודים בין ים של בגדים? קבלו את עשרת הדיברות של מלכת הסטייל ליאת אשורי ותפציצו במראה בלתי נשכח.

# "השתדלי להיראות לבושה ליום ולא ללילה".

# "לבשי גוונים בהירים באזורים בהם את לא רחבה".

# "התאפרי כאילו שאת 'יפה טבעי'.

# "דעי מתי להוסיף אקססוריז ובעיקר מתי לא".

# "נעליים שטוחות מעניק מראה נונשלנטי".

חמשת הדיברות שפשוט לא ביום הראשון ללימודים
# "הימנעי מהצבע השחור".

# "אל תלבשי בד סטן מבריק".

# "הימנעי מבגד צמוד מדי".

# "מעקבים גבוהים מדי".

# "משכבת מייק אפ עבה מידי, או אודם כהה מידי".

אשורי מוסיפה כי "חשוב לזכור שאת נשפטת ביום הראשון ללימודים, מה שאומר שיהיה מאוד קשה 'לחזור בך' מרושם שכבר נקבע. בחרי מה היית רוצה לשדר ביום הראשון ללימודים, עוד לפני שאת מדברת".

לדבריה על מנת להגיע לתוצאה מושלמת, חשוב למצוא את הזמן לבחירת הבגדים נכונים או לקבל כיוון מבעוד מועד, "מקסימום במידה ויהיו שינויים קטנים בנוגע ללוק, הם יתבצעו באותו בוקר של יום הלימודים הראשון".

עוד מסבירה אשורי כי כל חוקי האופנה שחלים על הבנות, עולים בקנה אחד עם המין הגברי, "אל תנסה להיראות כאילו אתה הולך לחתונה של אחיך, השתדל להיראות כמו שתיראה בשבוע שאחרי ואל תחשוף את כל הקלפים מהתחלה - תשאיר משהו להמשך".

כיצד תשאירו רושם ראשוני יעיל ומבטיח?
לאחר שהפצצתם עם לוק מנצח ועברתם את 'מבחן ההופעה' בהצלחה, הגיע הזמן לפנות מקום לנושא לא פחות חשוב על הפרק - הרושם הראשוני שתשאירו על סביבתכם הקרובה.

ובכן על מה באמת חשוב לשים דגש רגע לפני שחוצים את שערי האקדמיה ומה הקשר בין ריח טוב, תיק מרשים וחבילת מסטיקים בשלוף? דורית עוזיאל, יועצת למיומנויות תקשורת ושפת גוף מייעצת כיצד להשאיר רושם ראשוני יעיל ומבטיח ביומכם הראשון ללימודים.

צרו מציאות חדשה
עוזיאל מחדדת כי יש לנצל את ההזדמנות שהיום הראשון ללימודים מזמן לנו דווקא מהמקום החברתי, "אם בעבר שלי לא הייתי האדם הכי פופולארי בחבורה, ביום הראשון ללימודים אני יכול לשנות את המציאות ולהפוך להיות אהוד ומוערך על ידי החברה עצמה.

"מדובר בהזדמנות לא שכיחה ליצור מציאות חדשה סביב הדימוי השלי, איך החברה תופסת אותי, איך אני תופס את עצמי בתוך הסביבה וכן להקיף את עצמי באנשים חדשים ולזכות בשדרוג האישי והחברתי שלי".

חובת ההוכחה היא עליכם
דבר נפוץ שקורה באקדמיה, הוא בדרך כלל חוסר ההבנה הבסיסי כי מעכשיו חובת ההוכחה היא על הסטודנטים ולכן יש לדאוג לחזק את הקשר בין המרצה לסטודנט. "גם אם קיבלתם ציון מאוד גבוה בפסיכומטרי, המרצה אינו יודע זאת בשבוע הראשון שלכם באקדמיה ולכן חשוב מאוד לשים דגש על חווית הרושם הראשוני במפגש בין מרצה וסטודנט", מסבירה עוזיאל.

ובכן איך עושים זאת? עוזיאל מייעצת להעניק כבוד למרצה עוד לפני שהתחיל השיעור, "ישנה חשיבות עצומה לעמידה בזמנים, הקפידו להגיע חמש דקות לפני הגעתו של המרצה לכיתה, זה יעניק לכם את האפשרות לבחור כיסא שיתאים לאישיות שלכם, יעזור לכם להבין מהי סביבת הלימודים המתאימה לכם, מי מהיושבים בכיתה מדבר אליכם מבחינה ויזואלית ולאיזו קבוצה הייתם רוצים להשתייך".

בנוסף מסבירה עוזיאל כי "יש לפנות למרצה בשמו המלא, אם הוא ד"ר או פרופסור עליכם לציין זאת. פעמים רבות סטודנטים חוטאים בלשייך את המרצים שלהם למעגל החברים הקרוב וכך הפנייה אליהם מתבצעת באופן לא מכבד".

הפיצו ריח טוב
אולי זה לא הדבר הראשון עליו חשבתם כאשר התארגנתם ליום הראשון של הלימודים, אך עוזיאל מפרטת כי ישנה חשיבות מאוד גדולה להריח טוב במהלך יום הלימודים, "זה אומר שבכל אזור אסטרטגי בגוף, אם זה הפה או נקודות נוספות בגוף, עליכם להריח טוב. אנשים מעשנים לדוגמא, שמתיישבים בסמוך לכאלו שלא, צריכים לשאת איתם חבילת מסטיקים להפגת הריח".

הצטיידו בתיק מתאים
"תיק הוא אחד משלושת הדברים המתייגים אנשים, במהלך השניות הראשונות בו נקבע הרושם הראשוני שלכם, לכן חשוב לבחור תיק המותאם לאישיות של כל אחד ואחת מכם. עליו להתאים לדברים איתם מגיעים לאקדמיה כגון: לפטופ, קלסר, ספרים וכו'. האסתטיקה והרלוונטיות של התיק, ישלימו את הרושם הראשוני הטוב ביותר", מסבירה עוזיאל.

כבדו את אנשי השירות
למרות ששילמתם סכום כסף נכבד עבור מוסד הלימודים בו הנכם מתחילים את התואר, אין זה אומר שכל עובדי המוסד נועדו לשרת אתכם בכל מחיר, "כבדו את כל אנשי השירות השייכים למוסד האקדמי בו אתם לומדים, גם אם מדובר במאבטח שבכניסה אשר יעכב אתכם בבדיקת התיק – הניחו לו לעשות זאת. יחס מכבד לנותני השירות יוכל לפתור עבורכם בעיות עתידיות בהמשך התואר".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד