072-3300504

מקוריים ומרעננים: מסלולי הלימוד החדשים

לצד התארים והחוגים המוכרים כל כך, דואגים מוסדות הלימוד להמציא את עצמם כל פעם מחדש עם מסלולים מקוריים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית, אז מה מחכה לנו הפעם? הכירו אותם

19-10-2014 16:33:00

מתוך שפע של מסלולי לימוד מוכרים ומוכרים פחות, מוסדות הלימוד אינם נחים על זרי הדפנה וכן מציעים עבורכם מסלולים מקוריים וחוגים מעשירים, שלא הייתם חולמים להיתקל בהם במסגרת תחומי הלימוד המוצעים באקדמיה.

אז אם כבר מאסתם מתארים נדושים וחסרי מעוף ועדיין לא מצאתם את מסלול הלימודים שיצית בכם את 'הלהבה הסטודנטיאלית', זה הזמן להיחשף אל המסלולים החדשניים ביותר באקדמיה ולפתוח את הראש, רגע לפני שהשנה מתחילה.

חייב להמציא את הגלגל, התואר שעוד לא נלמד
חייב להמציא את הגלגל, התואר שעוד לא נלמד

תואר שני באמצעות טיפול באומנויות - אמנות חזותית
הטיפול באמנות מתמקד בין היתר בהבעה תוך כדי יצירה, שכן האמנות מאפשרת לאדם להשתמש בכוחות היצירה שלו על מנת לחקור את עצמו ולצמוח.

האמונה כי במהלך זמן היצירה, ניתן לארגן מחדש את המחשבות, התחושות והפחדים וכן לשאוב מתוך היצירה כוחות חדשים לצמוח. לכן אם תחומי הטיפול, הפסיכותרפיה והאמנות תמיד דיברו אליכם, תואר שני במכללת בית ברל יהיה הדבר הנכון עבורכם.

מה לומדים? קורסים במקצועות הטיפול והאבחון, קורסים משולבים מעולם התוכן של הטיפול באמצעות אומנויות, סדנת פיסול בכלים כבדים, קורסים מיוחדים לטיפול באמנות חזותית, מתודולוגיה ומחקר.

פרטים נוספים: התואר כולל תכנית דו שנתית אקדמית ושנה שלישית של פרקטיקום. כחלק מתנאי הקבלה, יש להציג תעודת תואר ראשון ממוסד אקדמי בממוצע של 85, ניסיון בתחום האמנות וראיון קבלה קבוצתי ואישי. נותרו מקומות אחרונים לשנת הלימודים הקרובה.

מוסדות לימוד: המכללה האקדמית בית ברל.

צייר לי כבשה, עכשיו איך המרגש?
צייר לי כבשה, עכשיו איך המרגש?

מסלול ייחודי לדיקור סיני - דו שנתי
אחת משיטות הטיפול המאפיינות את הרפואה הסינית היא שיטת הדיקור הסיני, שכן האמונה היא בדיקור עצמו, הדיקור משפיע באופן ישיר על איזון זרימת האנרגיה בגוף.

מה לומדים? תיאוריה בסיסית הכוללת: התפתחות הרפואה הסינית, אסכולות שונות ברפואה הסינית, 5 האלמנטים, 8 העקרונות, צ'י, דם ונוזלי הגוף, גורמי מחלה פנימיים וחיצוניים, השעון הביולוגי ועקרונות הטיפול, טכניקות טיפול, אבחנות, הכנה קלינית ועוד.

פרטים נוספים: הסטאז' המעשי יתבצע בקליניקה הטיפולית של המכללה, תחת פיקוח של מרצה. התכנית תכלול ארבעה סמסטרים (סה"כ שנתיים), כאשר ניתנת האופציה לשלב מסלול נטורופתיה.

מוסדות לימוד: מכללת מדיסין בנתניה - המכללה המובילה לרפואה משלימה.

האם עכשיו הצ'י מאוזן?
האם עכשיו הצ'י מאוזן?

המסלול ללימודי עיצוב פנים לציבור החרדי
במקביל לשגרת החיים העמוסה, ניתן לשלב את המסלול ללימודי עיצוב פנים של בית הספר לעיצוב -קווים, במתכונת נוחה של לימודי בוקר פעם בשבוע, או לחלופין במתכונת ערב של פעמיים בשבוע.

המסלול ללימודי עיצוב פנים לציבור החרדי, משלב בתוכו לימודים תיאורטיים, לימודי מחשב וכאמור עבודה מעשית.

הלימודים כוללים קורסי העשרה, הרצאות אורח של אנשי מקצוע מהארץ ומהעולם, סדנאות חווייתיות לטיפוח היצירתיות וסדנאות התמחות מקצועית.

מה לומדים? עיצוב בסיסי, תהליכי תכנון, לימודי סטודיו, תולדות עיצוב פנים ואדריכלות, לימודי תוכנות, רישום אדריכלי וצבע, מערכות תאורה, טכנולוגיות בנייה ועוד.

פרטים נוספים: הקבלה למסלול מותנה בראיון אישי ומבחן קבלה.

מוסדות לימוד: קווים - בית הספר למקצועות העיצוב.

לומדים לעצב את החלל
לומדים לעצב את החלל

לימודי תעודה בשמאות מקרקעין לבעלי תואר ראשון
מתוך הצורך בשמאי מקרקעין בארץ, בשילוב ההכרה וההבנה בקושי של האנשים העובדים, נפתחה תכנית ייחודית ללימודי שמאות מקרקעין באוניברסיטת אריאל, אשר מכשירה את הסטודנט להיות שמאי מקרקעין וכך לעבור את הבחינות המועצה.

מה לומדים? הפשרת קרקע, הפקעות, מיסוי מקרקעין, הערכות נכסים, היטל השבחה ועוד.

פרטים נוספים: הלימודים מתאימים לבעלי תואר ראשון או שני בכלכלה או מנהל עסקים במוסד אקדמי, המוכר על פי המועצה להשכלה גבוהה.

הלימודים יתקיימו במתכונת ערב, פעמיים בשבוע למשך שנתיים.

מוסדות לימוד: אוניברסיטת אריאל בשומרון.

ביקוש יש, מה לגבי תעודה?
ביקוש יש, מה לגבי תעודה?

סדנת ייצור נעלי סירה
אם עדיין לא החלטתם באופן סופי כי תחום העיצוב הוא תחום חייכם, תוכלו לבחון זאת באמצעות סדנה קלילה, חווייתית ויוצאת דופן אשר תחשוף בפניכם את תהליכי עיצוב ופיתוח הנעל לעומק.

הסדנה לייצור נעלי סירה תחשוף בפניכם הטכניקות השונות בייצור הנעל והכי חשוב - עם סיום הסדנה תצאו עם נעלי סירה בייצור ובעיצוב האישי שלכם.

מה לומדים? הכרות עם תהליך פיתוח הנעל וחלקי הנעל השונים, מתיחה ידנית של הגפה והבטנה לאימום, חיבור סוליות בעבודת יד, חליצה ופיניש.

פרטים נוספים: הסדנה מתאימה לכל אלו שאוהבים לעבוד עם הידיים וסקרנים לגבי תהליכי ייצור של נעליים.

מוסדות לימוד: הגילדה- בית הספר לעיצוב וייצור נעליים.

אולי תסיימו עם קולקציה משלכם
אולי תסיימו עם קולקציה משלכם
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד