072-3300504

הבחורות שפחות: בנות שלא תרצה לצאת איתן

מפחד לבזבז חודש על בחורה שלא באמת מתאימה לך? הדרך הטובה היא לזהות כמה מאפיינים שלא משאירים הרבה מקום לספק, ולחתוך עוד כשזה מתחיל

17-09-2014 16:47:00

לפעמים בניית ציפיות וגורדי שחקים סביב הדייט הראשון והמרגש שלך יכולה להסתמן כטעות פטאלית. כי בינינו, כמה כבר אתה יכול ללמוד על בת הזוג שלך להערב, בהסתמך על התקשקשות קלילה בטינדר, או עיון ממושך באלבום הפייסבוק שלה?

רגע לפני שאתה יוצא לדייט ראשון - זה הזמן לפתח כישורי זיהוי זריזים לקרוא את המפה כראוי ולהבין מי היא הטיפוס שיושבת מולך בפעם הראשונה.

ערב טוב, איזה כיף שבאת
ערב טוב, איזה כיף שבאת

הגרידית
על פניו, קשה יהיה להודות כי גברים נקשרים באופן ישיר לבחורות חמדניות שכל תאוותן מסתכמת בכסף. ולא, לא מדובר על הציפייה שלה ממך לשלם את החשבון בסוף הערב, כי מה לעשות שיש כללי נימוס שעדיף לא לשבור בדייט הראשון.

ויחד עם זאת, אם רצף השאלות שיוצאות לה מהפה מתחיל ב: על כמה המשכורת החודשית שלך עומדת? האם יש לך נכסים? האם אתה האח הבכור במשפחה? ובסיום הדייט גם גילתה בחביבות ששכחה את כרטיס האשראי, בסוף הדייט אתה תבין כי חבריה הטובים ביותר הם עגילי היהלום.

אוהבת שמשלמים עלי
אוהבת שמשלמים עלי

הדביקה
אם שניכם הגעתם לדייט יחד והיא כבר מעוניינת להחזיק ידיים, להתבונן בך שעות לאור נרות ולספר לך שבדרך לכאן היא כבר המציא לך שם חיבה, דע כי אתה יושב מול הבחורה הדביקה והמתוקה עד כדי צרבת.

הבחורה הדביקה תחפש ריגושים רומנטיים בכל רגע נתון, כך שאם דקה לפני שאתם מרימים לחיים, היא מנצלת את המומנטם לעוד מחווה רומנטית ומודה להוריך שהביא אותך לעולם, זה בדיוק הסימן להפריד כוחות בדביקות מנומסת. הגזמת, נשמה.

איזה מקסים הוא, יש לו חיבוק אוהב
איזה מקסים הוא, יש לו חיבוק אוהב

האופניקית
את הבחורה האופניקית, או יש שיקראו לה המבאסת, המנדנדת, הלא מרוצה בחלקה או בקיצור - הפולניה, לא יהיה קשה לאתר, שכן המילה השנייה שתצא מפיה תלווה באנחה קשה ובמילה: 'אוף'.

בחורה מסוג אופניקית תמיד תמצא על מה לקטר או לפרצף, גם אם מדובר בדברים טריוויאליים כמו מיקום השולחן בו התיישבתם בדייט, טעם הלוואי הבלתי נסבל שיצא מקנקן המים מהברז או המוזיקה החלשה שעושה לה מיגרנה איומה. מדמיין איך הערב הזה יסתיים?

אוף, לא כיף לי מכיתה א'
אוף, לא כיף לי מכיתה א'

זו שמרוכזת בעצמה
נכון שכולנו נרקיסיסטים באיזשהו מקום, אבל גם לאהבה עצמית יש גבול וצריך לדעת היכן למקם אותו.

אם הבחורה דיברה את עצמה למוות במהלך כל הדייט, שאבה את כל החמצן שבחדר, סקרה את התחביבים שלה, הספרים האהובים עליה, פירטה על כל מערכות היחסים שהיו ולא היו לה ורק ברגע שהורדת אותה מהטרמפ, היא פנתה אליך לראשונה בשאלה: ספר קצת על עצמך, כנראה שהסיפור היחידי שתוכל לספר לה הוא סיפור הלילה טוב.

מתי הגעת? הייתי פה עם עצמי ונהנתי מכל רגע
מתי הגעת? הייתי פה עם עצמי ונהנתי מכל רגע

העקשנית
תכונות קיצוניות מובהקות, אף פעם לא היו הדבר הכי בריא במערכת יחסים ובעיקר לא מזמין במיוחד בדייט ראשון.

במידה והבחורה שיושבת ממולך מתגלה כעקשנית, אסרטיבית, בעלת עקרונות נוקשים ובררנית במיוחד - הכן את עצמך למלחמת התשה. זה יכול להתחיל בחוסר הסכמה על השאלה: 'מה השעה'? ולהמשיך במסע נקמה שמסתכם בחובת ההוכחה, כלומר היא תמיד צודקת, אתה תמיד טועה ולקביעה המנצחת יש הוכחות חותכות. בסוף הדייט תדע שבהחלט טעית וחובת ההוכחה היא עליה.

למה באתי?
למה באתי?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד