072-3300504

הבריזה מהשיעור כי לביונסה יש יומולדת

חג חדש בלוח השנה האקדמי של הסטודנטים: היומולדת של כוכבת העל ביונסה. סטודנטית באוניברסיטת טאוסון בארצות הברית הודיעה למרצה הקורס שלה שלא תגיע לשיעור, מכיוון שלזמרת יש יום הולדת

הדס נתנאל | 07-09-2014 16:50:00

עד כמה אתם מעריצים נאמנים של ביונסה? ג'ה-ניס בסט, סטודנטית לעיצוב גרפי באוניברסיטת טאוסון, עדכנה את הפרופסור שלה באימייל שתעדר מהשיעור בגלל יום הולדתה של הזמרת המצליחה ביונסה.

זה התחיל כבדיחה, עד שהחליטה שההודעה נראית לה לגיטימית לחלוטין ושלחה אותה למרצה הקורס עם הסבר מפורט להיעדרותה מהשיעור.

קווין בי והמעריצים חוגגים יומולדת
קווין בי והמעריצים חוגגים יומולדת

פרופסור יקר, תשתחווה לביונסה
ביונסה, שידועה גם כקווין בי, חגגה בסוף השבוע יום הולדת 33 עם בני משפחתה וחבריה הקרובים, אבל גם המעריצים המושבעים שלה הרגישו צורך לחגוג לה. על פי אתר החדשות האמריקאי 'הפינגטון פוסט', הסטודנטית שלחה את ההודעה לפרופסור בטעות והייתה מופתעת בעצמה שהיא באמת שלחה זאת.

במכתב ששלחה כתבה בסט, "ערב טוב פרופסור, אני רוצה לעדכן אותך שלא אגיע היום לשיעור עקב החג הבא. ברביעי לספטמבר, 1981 האל בירך את כולנו עם הולדתה של ביונסה נואלס קרטר. מטעמי כבוד, אחסיר מהשיעור היום".

בנוסף, בסט צילמה את המסך וצייצה "מזל טוב ביונסה", עוד היא הוסיפה במכתב, "לשאלות נוספות, אנא הרגש חופשי לרשום לי. שיהיה לך יום מבורך ותזכור, ביונסה אוהבת אותך אז תשתחווה".

המכתב לא היה אמור להישלח, אבל לדעתה של בסט זה לגיטימי להפסיד שיעור בגלל יום ההולדת של קווין בי, היא צייצה בטוויטר ורשמה, "אם אתם יכולים להפסיד שיעור כי חגגתם והשתכרתם כל הלילה, אני יכולה להפסיד את השיעור בגלל יום הולדתה של ביונסה".

מעריצה מושבעת, לא מדלגת על יום ההולדת שלה
מעריצה מושבעת, לא מדלגת על יום ההולדת שלה

מורה לאנגלית: ההיעדרות שלך מאושרת
על פי אתר החדשות האמריקאי 'בסט פיד', בסט מעריצה מושבעת של ביונסה מזה שנים, "אני אוהבת וכל כך מעריכה את ביונסה", אומרת בסט. "אני אוהבת אותה כבר 15 שנים! את המוזיקה שלה, את מוסר העבודה שלה ואת ההצלחה שלה עוד מגיל כל כך צעיר" והמשיכה, "בגלל שכל פעם היא מעניקה מעצמה מאה אחוז ובגלל שהיא כל כך נחמדה אני אמשיך להגן ולאהוב אותה כל יום למשך כל היום".

נכון לעכשיו הסטודנטית לא קיבלה תגובה מהמרצה על המייל ששלחה, "הוא בטח מופתע מהמייל שקיבל", אומרת בסט, "לא התכוונתי לשלוח את זה מיד כשסיימתי לכתוב, אבל מצאתי את עצמי שולחת ואז תוהה לעצמי 'מה בדיוק עשיתי עכשיו?!".

לעומת זאת, פרופסור לאנגלית צייץ בטוויטר ורשם כתגובה למכתבה של בסט ש"אני חייב להודות שהייתי צוחק ומשתעשע מההודעה והייתי מאשר את היעדרותך על סמך היצירתיות שלך בלבד".

הפסידה שיעור רק בגלל ביונסה
הפסידה שיעור רק בגלל ביונסה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד