072-3300504

תכנית חיסכון: סטודנט ישן ברכבו במשך שנה

במהלך שנתו הראשונה לתואר העביר סטודנט מאוניברסיטת טקסס 365 לילות של שינה במכוניתו על מנת לחסוך כסף, הישרדות כבר אמרנו?

גל יונגר | 17-08-2014 18:16:00

אם חשבתם שכבר שמעתם על כל הדרכים המקוריות לחסוך כסף בזמן הלימודים האקדמאיים, סיפורו של הסטודנט לתקשורת קולין אשבי מאוניברסיטת טקסס הולך להפתיע אתכם ובגדול.

כתוצאה ממצבו הכלכלי העגום במהלך השנה הראשונה של לימודי התואר הראשון, העביר אשבי את רוב זמנו בכל מקום אפשרי באוניברסיטה מלבד – הבית או במקרה שלו המכונית.

על פי הדיווח של ה'דיילי מייל' הבריטי, אשבי לא האמין אף פעם כי יגיע למצב כה סוריאליסטי בו הוא מעביר את לילות שלמים במכוניתו, "הייתי תלמיד מצטיין בתיכון, נוהג להכין את כל השיעורים ולהגיע גם לשיעורי רשות, הרגשתי בטוח בעצמי ובדרך שלי לעבוד ולכסות את התשלומים עבור האוניברסיטה", מספר אשבי.

אולם המציאות הקשה היכתה בו ומצבו הכלכלי החמור לא אפשר לו להתגורר במעונות אוניברסיטת טקסס, סן מרקוס שארצות הברית. אשבי נאלץ לישון במכוניתו החונה בחניון כל לילה ולילה במשך שנה. "בזמן שסטודנטים טריים משנה ראשונה היו עסוקים בלהעביר את הציוד האישי שלהם ולהתמקם במעונות, אני הייתי עסוק בלהדביק את הסדינים שלי לחלונות המכונית", מסביר אשבי.

אשבי במכונית, מי אמר שהדור של היום מפונק?
אשבי במכונית, מי אמר שהדור של היום מפונק?
מתחיל את יום הלימודים
מתחיל את יום הלימודים

תנומה לילית במכונית
באומץ לב ונחישות לקח הסטודנט החלטה וכך לאורך שנת הלימודים הראשונה, תיעל את חייו הסטודנטיאלים למקומות החיוביים על אף מצבו המורכב והדל, "הספרייה הפכה למקום מרכזי בו שהיתי, קיבלתי שם דברים חיוניים כמו שירותי אינטרנט, מזגן וזמן יקר ערך. הייתי לומד, מכין שיעורים ומפתח שיחות עם סטודנטים נוספים", מסביר אשבי.

על פי הדיווח של האתר 'דיילי מייל' כאשר ירד הלילה, היה נוהג אשבי לעבוד במשמרות לילות בסניף מקדונלד'ס בין השעות תשע בערב עד חמש לפנות בוקר, כשבסיומן הולך לכיוון החניון וזוחל פנימה למכוניתו במושב האחורי, "הייתי מותח את כל הסדינים שאף אחד לא יוכל להציץ פנימה ומעביר תנומה לילית קצרה במכונית", מסביר אשבי.

עוד מסר אשבי בתכנית הבוקר של רשת ABC's כי הוא אינו בקשר רציף עם הוריו שהתגרשו לאחרונה, מהסיבה כי הוא מאמין שהם ייעצו לו לעזוב את הלימודים וללכת לעבוד בזמן הזה.

הבית של קולין אשבי, עוד דרך לשרוד שנת לימודים
הבית של קולין אשבי, עוד דרך לשרוד שנת לימודים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד