072-3300504

מתי כדאי לעשות שיחת יחסנו לאן?

שיחת יחסנו לאן יכולה להקפיץ אותו מדרגה, אבל גם להרוס בשנייה משהו שרק נבנה. לכן, רגע לפני הדיבור הצפוף קראו נכון את המפה, כי אין כאן מקום לטעויות

גל יונגר | 24-07-2014 15:34:00

החוויה הזוגית במערכת היחסים צריכה להיות יציבה, אוהבת, מספקת ובעיקר מעניקה תחושת רוגע. אם כך מה עושים במצב בו הרגשת הביטחון בקשר מתערערת? או במצב הפוך בו הקשר שלכם יציב ובשל עד כדי התמסדות?

רגע לפני שאתם יוצאים בהצהרות או חוטפים נוקאאוט ישיר ללב, קבלו את המצבים שיכוונו אתכם לקראת השיחה הגורלית והכי חשוב: בלי לחץ.

לשוחח או לא לשוחח? זאת השאלה
לשוחח או לא לשוחח? זאת השאלה

לאחר החודש הראשון? הכי לא
כל אחד מאיתנו יודע כי בחודש הראשון של הקשר - העולם מתהפך. אתם מוצאים את עצמכם הולכים על עננים, רואים את העולם בוורוד זוהר, מכריזים בפני כולם כי הנפש התאומה שלכם נמצאה ומנותקים שנות אור מהמציאות הקיימת על כדור הארץ.

לפני שאתם מגששים באפלה ופותחים בשיחת החתך סביב היחסים בניכם, חשבו שוב האם תקופה בת חודש (סוער ומרגש) היא זמן סביר לשיחת יחסינו לאן ולא טעות פאטליות שתביא לקיצו של החודש המושלם.

הסיכוי לטובתך: ארוחת ערב עם ההורים
הוזמנת לארוחת שישי בבית ההורים והצלחת ליהנות? כנראה שהקשר בניכם הולך ומתהדק. במקרים כאלה רמת ההיכרות שלכם מספיק מעמיקה כדי להצהיר על כוונות ברורות ולכן יוזמת השיחה היא רצויה ונכונה. חשוב לחדד כי הכנות בניכם היא מרכיב חשוב ומכאן אין סיבה שלא להגיד את הדברים.

בנוסף אם קיבלת פידבק חיובי מההורים, והזמנות נוספות עושה רושם כי יש עתיד מזהיר לקשר הנוכחי.

אנחנו מזמינים אותה גם ליל הסדר
אנחנו מזמינים אותה גם ליל הסדר

אחרי דייט ראשון? כנראה גם אחרון
במידה ועד כה הקשר בניכם הסתכם במספר התכתבויות בפייסבוק ויציאה בודדת לסרט, קבלו ביטול עצבני ואל תעזו לפתוח בשיחת 'אז לאן הקשר הזה הולך?'

דבר נוסף שיש להקפיד עליו אם הצלחתם להגיע לדייט השני הוא צמצום באינפורמציה מלחיצה, לדוגמא אם קמת בבוקר מחלום סוחף בו הרב הכריז 'אתה רשאי לנשק את הכלה' ושניכם עמדתם תחת החופה, שמרו אותו לעצמכם ואל תשתפו עד הפרטים הקטנים.

ברור שכן: חגיגות החמש שנים
אתם מדגמנים זוגיות של חמש שנים, חולקים יחד קורת גג ולא מפסיקים להודות לגורל שהפגיש בניכם? הגיע הזמן שאחד מכם ירים את הכפפה, או יותר נכון יתקדם למצב כריעה.

אין זה באמת משנה מי מכם יעשה את הצעד הראשון ויפתח בשיחה מאחר ורמת ההיכרות שלכם מספיק מעמיקה כדי להצהיר על הכוונה.

תלוי תשובה לווידוי: 'אני אוהב אותך'
אם כבר במשך שלושה חודשים של יציאות ומפגשים אתה שומר את הווידוי לעצמך והחלטת לשתף אותה ברגשותיך, דע כי הכל תלוי בתשובתה. במידה ולאחר הצהרת האהבה לא קיבלת את התשובה לה ציפית, וותר במהירות על שיחת יחסינו לאן ותבין שהיא פשוט לא בקטע שלך.

אך, במידה והמזל איתך ולאחר שלושה חודשים היא נענית לחיזורייך בשקיקה, יתכן וזה הזמן להצהיר על רצינות הקשר ולהגדיר את מערכת היחסים שבניכם בצורה יותר פורמאלית.

היא נענתה בחיוב, חייבים לדבר
היא נענתה בחיוב, חייבים לדבר

הזמן המתאים: מצטיינת במבחן החברים
מרגישה רצויה בכל מפגש חברים שלו ומצטרפת איתם למשחקי כדורגל? סימן שעברת את מבחן החבורה ואת יותר ממוזמנת לפתוח בשיחה. תהיי בטוחה שרוב הסיכויים שגם הוא חושב כך, אך חושש לעשות את הצעד.

חשוב לציין כי שיחת 'יחסינו לאן' אינה מחייבת נימה כבדה או לוחצת, אם אתם יוצאים כבר מספיק זמן ויודעים בוודאות מה אתם רוצים - זה הזמן להגיד זאת בקול רם ולפזר את ענן הערפל שמבלבל אתכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד