072-3300504

מחפשים אהבה? נצלו את תקופת המבחנים

חופשת הסמסטר היא אחת התקופות הלחוצת, אבל זה לא אומר שאי אפשר לנצל את הימים האלה כדי להכיר בן זוג. להפך, ימי המבחנים הם הזמן הטוב ביותר להתחיל עם הצד השני. קבלו כמה טיפים

הדס נתנאל | 10-07-2014 13:39:00

תקופת המבחנים אומנם קשה ולחוצה, אבל אפשר להעביר אותה בדרך נעימה וחברותית יותר. התקופה הזו היא הזמן הטוב ביותר להכיר את החצי השני על ספסל הלימודים. גם אם אתם לומדים יחד ומעולם לא דיברתם, גם אם אתם חברים קרובים אבל יש ביניכם מתח, זה הזמן להצליח במבחנים ולמצוא אהבה מהספרים.

הדרך למצוא אהבה מהספרים
הדרך למצוא אהבה מהספרים

רוצה ללמוד ביחד?
אם כבר מההתחלה תקבעו ללמוד יחד, תהיה לכם הזדמנות לדבר ולהכיר אחד את השנייה. אם אתם לא מכירים זה את זו, אפשר להציע זאת בטענה כי אתם מחפשים פרטנר טוב ללמוד איתו. הלמידה יחד תדרבן אתכם להיפגש כדי ללמוד וגם תעזור לכם להכיר טוב יותר את הצד השני.

צריכה סיכומים? יש לי כמה טובים
אם תהיו נדיבים ותחלקו את הסיכומים הטובים שיש לכם עם אחרים, כבר תקבלו כמה נקודה לזכותכם. מספיק שתבקשו את המייל כדי לשלוח וכבר יש לכם פתח לשיחה, אחרי זה אפשר להתקשר ולהמשיך לשאול שאלות בנושא וכבר התקרבתם מבלי ששמתם לב.

הסיכומים שיעלו את הסיכויים שלכם להכיר
הסיכומים שיעלו את הסיכויים שלכם להכיר

את יכולה להסביר לי את סעיף ג'?
שיחת טלפון קצרה על חומר הלימודים, יכולה להוביל לשיחה ארוכה ומעניינת בין שניכם. אם אתם לא מבינים את החלק האחרון, את הסעיף שהמרצה הסביר בכיתה או שאתם סתם מחפשים סיבה להתקשר, מצאתם דרך יצירתית ומקורית.

רוצה שאבדוק לך את המבחן לדוגמא?
מבחנים לדוגמא עוזרים להיערך למבחן האמיתי, אבל איך באמת תדעו אם עניתם עליהם כשורה? אם תציעו לבדוק זה לזו את המבחן תוכלו גם ללמוד מזה וגם לנצל את ההזדמנות לשיחת טלפון, וכך על הדרך אתם מהדקים את היחסים ביניכם ונעזרים אחד בשנייה.

אני אבדוק את שלך ואת תבדקי את שלי, הולך?
אני אבדוק את שלך ואת תבדקי את שלי, הולך?

צריכה עזרה? אני בא
לפני המבחן יש כאלה שנלחצים, לא יודעים איך להתמודד עם המתחים ולא בטוחים שהם מוכנים למבחן - בדיוק את הרגע הזה אתם צריכים לתפוס. תציעו לעזור, תרגיעו ותסבירו שזה לא כל כך קשה, הצד השני יעריך את העזרה ואת הרצון הטוב שלכם, ובסוף זה ישתלם.

חייבים ערב אחד פנוי, באה להתאוורר?
אם אתם רוצים לקפוץ ישר ולעניין, תציעו להיפגש ולהתאוורר מהלחץ. הרי בסופו של יום, כולם צריכים יום אחד שקט להירגע מהלמידה האינטנסיבית, ליהנות ולשכוח לרגע מכל המטלות שנמצאות סביבנו. בירה בתקופת מבחנים היא הכי מהנה, אפשר אפילו לצאת לבילוי נחמד כמו סרט, שיכול לשבור שגרה.

להתאוורר לפני המבחן
להתאוורר לפני המבחן

אפשר להגיע יחד למבחן
אם המבחן שלכם באותה השעה, לא חבל לקחת שני רכבים? שאחד מכם יציע לאסוף את השני, כך תעבירו את הזמן בנעימים וגם תדאגו יחד לסביבה ירוקה. רגע לפני המבחן תרגיעו אחד את השנייה ובסוף המבחן תעבירו חוויות ואולי תמשיכו בצורה ספונטניות לדרינק מרענן.

סמס: בהצלחה, אני בטוח שתוציאי מאה
אסמסים מפרגנים ונחמדים תמיד יכולים להוות פתח להיכרות, מספיק שתשלחו הודעה מעודדת או מפרגנת שתעשה טוב לצד השני וכבר עשיתם חצי צעד. אם הייתם מקבלים הודעה כזאת, איך הייתם מרגישים? עכשיו זה הזמן שלכם לפעול.

הדרך לשבות את ליבה בתקופת המבחנים
הדרך לשבות את ליבה בתקופת המבחנים

אם אנחנו עוברים, בירה עליי
התערבות על המבחן יכולה להיות דרך טובה להוציא מזה דייט, רק חשוב שתדאגו לעבור את המבחן. זה ישאיר את שניכם במתח ובציפייה לקראת קבלת הציון ויצור סקרנות אם שניכם באמת עברתם. אפשר גם להתערב על ציון, מי שמקבל ציון יותר גבוה מזמין לדרינק.

איך היה המבחן?
אם אתם טיפוסים שאוהבים לדבר אחרי המבחן, השאלה הזאת יכולה להיות רלוונטית עבורכם. לשאול איך היה במבחן זה ממש כמו לשאול 'מה שלומך?', שאלה שמראה התעניינות וגולשת לנושאים אחרים. השאלה נותנת לכם הזדמנות לפתח נושא שיחה יחד.

אז... איך הלך לך?
אז... איך הלך לך?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד