072-3300504

לשנן היטב: מה לא אומרים בדייט ראשון?

אחרי כמה שעות של התארגנות, מתיזים בושם ויוצאים לדייט בתקווה שזה האחד. כמו שכולם יודעים, דייט ראשון זה רושם ראשוני, שחור בשיניים או שיחות על האקס יכולות להכריע את גורלכם, אז ותרו עליהם

הדס נתנאל | 03-07-2014 14:44:00

כמה שלא מתארגנים לפני דייט, החלק המשפיע והמשמעותי ביותר הוא הפגישה עצמה. יש דברים שלא אומרים בדייט ראשון ולכן מומלץ לחשוב פעמיים, לפני שמעלים נושאים מסויימים. בקיצור, זה השלב במערכת היחסים שבו צריך לדעת מה להגיד ובעיקר לשמור על טאקט.

זאת את מהתמונה? לא דומה
זאת את מהתמונה? לא דומה

בתמונה את נראית יותר טוב
גם אם התמונה לא דומה כלל למציאות, חשוב לשמור על נימוסים ולכבד זה את זה. נכון, זה מאכזב, מתסכל ולפעמים גם מוציא מהדעת, אבל האם טרחתם לבדוק אם יש דימיון בין התמונה שלכם לאיך שאתם נראים במציאות?

איזה קטע, האקס שלי גם תמיד מזמין את זה
לא משנה באיזה מצב ולא משנה מה הסיבה, דיבורים על האקס לא נכנסים לתמונה. זה יכול לערער את הצד השני ולתת את הרושם הלא נכון. יש סיבה לכך שקוראים לזה אקס, אין סיבה להזכיר את החברים לשעבר, זה בוודאי גם לא נוח לצד השני.

שניה איתך, זאת האקסית על הקו
שניה איתך, זאת האקסית על הקו

יש לי משהו בשיניים?
גם אם ממש מרגישים בנוח, גם אם זאת הנפש התאומה, בדייטים הראשונים יש דברים שצריך לשמור לעצמכם. אם אתם חוששים שיש לכם שחור בשיניים, גשו למראה ובדקו שהכל כשורה.

תסתכל רגע אם יש לי משהו
תסתכל רגע אם יש לי משהו

עם כמה שכבת?
השאלה הזאת באמת נחוצה? והאם החצי השני יענה את האמת? או לחילופין יירתע? יש שאלות שהן לא נחוצות, לא רלוונטיות וחודרות יותר מדיי לפרטיות. אם אתם רוצים להמשיך לשבת בדייט וליהנות ממנו, כדאי לסנן שאלות שיכולות להכניס לצרות.

כמה אתה מרוויח?
גם כאן, תשובה אמיתית וכנה לא תקבלו. אם הוא מרוויח הרבה, כנראה שהוא לא יספר לכם בשלב הזה ואם הוא מרוויח מעט הוא בטח ינפח את זה. חשוב לזכור שיוצאים עם בנאדם ולא עם כספומט, בסופו של דבר תנהלו מערכת יחסים עם בן אנוש ולא עם הארנק.

את ממש דומה לאמא שלי
עכשיו, אחרי שאמרת את זה, מה אתה מצפה שהיא תגיד? איזה יופי ילד גדול, אני ממש שמחה. בנות יכולות להסיק מדברים כאלה מסקנות לא נעימות, לפעמים גם מביכות ואפילו לעצבן, אז למה להתחיל? ואם זה ממש נחוץ, תגידו את זה בלב, תחייכו ותמשיכו בדייט.

דומה לאמא שלך? אתה רציני?
דומה לאמא שלך? אתה רציני?

אני משלם, הבאתי קופונים מהאינטרנט
לשלם בדייט ראשון בקופונים זה מביך ויוצר תחושה של מישהו שמנצל את ההזדמנות לשלם פחות. כסף זה נושא רגיש בתחום הדייטים, ואם כבר החלטתם לקחת את הנטל על עצמכם, תהיו לארג'ים ואל תעשו לעצמכם תדמית של קמצנים.

מנסה לצאת לארג', אבל בעצם יוצר תדמית של קמצן
מנסה לצאת לארג', אבל בעצם יוצר תדמית של קמצן

אני רוצה חמישה ילדים ואת?
בואו לא נמהר, מדובר בסך הכל בדייטים הראשונים, למה להכניס ללחץ? נחמד לשבת כששני בני הזוג רציניים, אבל כשזה מוגזם זה יכול לעורר תדהמה ופחד. וגם, אם חושבים על זה לעומק, מה זה באמת משנה? אם היא רוצה שישה ילדים אז לא תצאו?

שבוע הבא יש ארוחה משפחתית, רוצה לבא?
להזמין לארוחה משפחתית כבר בדייט ראשון, אכן מראה על רצינות אבל מלחיץ למדיי. לפני שאתם קופצים מרוב התלהבות, המתינו, הכירו את בן הזוג לעומק ותתנו לעצמכם להיות בטוחים. אין צורך למהר, אם בת הזוג בעניין זה יכול לחכות גם עוד כמה מפגשים.

דייט שני אצל המשפחה? פחות מתאים
דייט שני אצל המשפחה? פחות מתאים

אני אוהב אותך
אם הביטוי הנכסף הזה מגיע בטרם עת, זה יכול להרוס את כל מה שנבנה עד כה. מומלץ להרגיש חופשיים אבל יש דברים שעדיף לשמור בבטן עד שיגיע הרגע הנכון. זה נכון להקשיב ללב אבל האם זה מרגש בדייט הראשון? לא וגם נשמע לא אמין.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד