072-3300504

אוניברסיטת חיפה מציעה אולם חתונות

אם חשבתם שתצאו מהאוניברסיטה רק עם תואר ראשון וחברים לספסל הלימודים, חשבו שוב. אוניברסיטת חיפה מרימה את הכפפה ומזמינה את הלומדים להתחתן באולם המיועד לכך במחירים נוחים. בקרוב אצלכם?

15-06-2014 17:30:00

טקסי חתונות במקומות לא קונבנציונאליים כמו יער מרוחק בצפון, או חוות חזירי בר בדרום הם בהחלט לוקיישנים שנתפסים כיוצאי דופן. אך איך לדעתכם יגיבו האורחים שלכם כאשר יקבלו הזמנה לחתונה שמתקיימת במתחם האוניברסיטה?

אם הינכם זוג צעיר שמעוניין לחסוך בעלויות ומתחבר לנוף המרהיב של מפרץ חיפה - הגעתם למקום הנכון.

לראשונה בישראל, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה יוצאת במיזם של אולם חתונות ומאפשרת לסטודנטים וגם לזוגות שמחוצה לה, להתחתן באולם בית הסטודנט שבקמפוס במחירים שווים לכל כיס.

שואלים את עצמכם מהיכן הכל התחיל? ובכן, הסיפור התגלגל בעקבות ענת אור (52), בוגרת שני תארים באוניברסיטת חיפה שרצתה להגשים חלום ולהתחתן במבנה הייחודי הממוקם באגודה, "יצא לי לבקר בבית הסטודנט והבחנתי כי מדובר במרפסת הנותנת תחושה של ריחוף באוויר, נשקף ממנה נוף מרהיב, שפשוט עוצר נשימה. הבנתי כי למקום פוטנציאל אדיר ושם אני רוצה להתחתן".

אור ובן זוגה פנו לאביחי שטרן, מנכ"ל החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים, עם הרעיון המקורי לביצוע החתונה וכך הוא נענה בחיוב והחל במלאכה. לאחר התדיינות רבה אל מול הגורמים הרלוונטיים באוניברסיטה, הושגו כל האישורים והשלושה יצאו לדרך.

"זו הייתה הפקה מאוד רצינית, האולם בבסיסו היה ריק אז היינו צריכים להתחיל הכל מאפס. בין אם זה כיסאות, הגברה, קייטרינג או חופה, שלושתינו דאגנו לכל מה שכרוך סביב הפקת חתונה", מספרת אור.

לדבריה, היוזמה והפיתוח של אגודת הסטודנטים התקבלה בברכה, "אני שמחה שהרעיון שלי, מצא חן בעיניי כל כך הרבה גורמים באוניברסיטה וכן האגודה גילתה המון פתיחות ויצירתיות להפוך את החתונה למיזם שלם אשר בא לקראת הסטודנטים שנמצאים שלב אחד לפני החתונה".

בדרך לחופה עוצרים באוניברסיטה
בדרך לחופה עוצרים באוניברסיטה

חתונה שווה לכל כיס
אולם החתונות שאגודת הסטודנטים קראה לו "Harmony" נמצא על צלע הר הכרמל ומשקיף על מפרץ חיפה והים התיכון. הוא מכיל עד כ-400 מוזמנים ויוצע למגוון אירועים כגון: חתונות, בר מצוות, בריתות, כנסים ועוד.

הרעיון היה לקיים אירועים במחירים שווים לכל נפש כך שמחירי התפריטים ינועו מ-175 שקלים ועד ל-300 שקלים, כאשר לצעירים וסטודנטים יוצעו מחירים מוזלים יותר מהממוצע הקיים בארץ.

השירות יכלול שימוש באולם או במרפסת המשקיפה אל נוף מפרץ חיפה והים התיכון, קייטרינג "קיזלרס" של השף איתן קיזלר מציע מספר סוגי תפריטים לבחירה, תאורה, תקליטן, הגברה, בר אקטיבי, צילום מוזל וליווי צמוד של מפיק מטעם האגודה שילווה את הזוג במשך כל האירוע.

יוסי מזרחי, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה בתגובה: "כל אחד והאירוע שלו הוא יחיד ומיוחד. אנחנו שמחים להיות חלק מהחוויה המשמעותית ביותר בחיי הסטודנט ובו בזמן להיות לו לעזר ולהגשים חלום לחגוג את שמחת הזוג בלי העול הכלכלי הכבד ובשמחה גדולה".

מי שלא מספיק, יכול להגיע בתום השיעור
מי שלא מספיק, יכול להגיע בתום השיעור
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד