072-3300504

זה רק ספורט: אימוני כושר לסטודנטים

מחברת התירוצים ללמה לא לעשות ספורט במהלך התואר עמוסה מלהכיל עוד תירוץ אחד נוסף, זה הזמן לקום מכיסא הסטודנט, לזרוק את המחברת לפח ולהכין את גופכם לקראת הקיץ

גל יונגר | 27-05-2014 16:35:00

סטודנטים רבים בזמן הלימודים נוטים לוותר לעצמם כשזה מגיע לשמירה על כושר גופני, השעבוד לשגרת חיי הסטודנט מתחילה מוקדם בבוקר ביום לימודים ארוך ומסתיימת ברביצה על הספה אל מול מרתון פרקים של התכנית האהובה.

כדי שלא תמצאו את עצמכם נשארים על אותה ספה בזמן שכולם משתזפים בים, קבלו מספר דרכים להיכנס לכושר והכי חשוב- בחינם.

הספה והסטודנט, אל תשאבו לזה
הספה והסטודנט, אל תשאבו לזה

הפכו את קבוצת הלמידה לנבחרת הריצה
קבוצת למידה בתקופת מבחנים היא דבר נהוג אצל רוב הסטודנטים, הלמידה הופכת לאפקטיבית יותר, פורה ולעיתים גם כיפית. חברי הקבוצה מכירים זה את זה וסומכים אחד על השני.

ואם כבר לומדים יחד, למה לא לרוץ יחד? הציעו לחברי הקבוצה לרוץ בימים קבועים במהלך השבוע, הפכו לנבחרת ריצה במהלך הסמסטר וכך תוכלו לשלב פעילות ספורטיבית גם בתקופת המבחנים.

הבאתם בגדי ספורט?
הבאתם בגדי ספורט?

להתאמן עם מה שיש
סביר להניח כי בתקופת התיכון הייתם משועממים יותר, חטובים וספורטיביים בהשוואה למי שאתם היום. כדי לחזור להרגלי העבר הספורטיביים, הבטיחו לעצמיכם כי בסוף השבוע הקרוב בו אתם מבקרים אצל אמא ואבא, לא תחזרו בידיים ריקות.

אתרו כל דבר שיכול להכניס אתכם לשגרת הספורט השבועית, מזוג רולרבליידס מאובקות ומשקולות קטנות עד לאופני הרים או דלגיות שפעם היו בשימוש.

קשה באימונים, קל בים
קשה באימונים, קל בים

הפכו את הספורט למקצוע
כחלק מבחירת קורסים באוניברסיטה, תוכלו להתמקד בקורסים ספורטיביים המוצעים לכם לבחירה ולקבל עבורם שתי נקודות זכות, למשל: קורסי השחייה, ריצה, כדורעף, כדורסל, כדורגל, טניס ועוד.

הרגשתם שהקורס הכניס אתכם לכושר והתבאסתם שהוא נגמר? אל חשש, המשיכו לבחור קורסים נוספים במסגרת הבחירה החופשית מכלל מקצועות הפקולטה ותוכלו להגיש מועמדות לנבחרות בסוג האהוב עליכם.

אימונים ברשת
חזרתם ממבחן ארוך ומייגע וכל מה שבא לכם הוא לעלות על פיג'מה ולהישאר בבית? תוכלו לעשות זאת ועדיין לא לחמוק מאימון אפקטיבי. אחת מהשיטות היותר פופולאריות שמתרוצצות עכשיו ברשת היא שיטת אימוני הקוויקי, מדובר באימון של שבע דקות המורכב מסדרת תרגילים לא פשוטה, אך במידה ותשמרו על עקביות תוכלו לראות תוצאות בין בחינה לבחינה.

דרך נוספת להתאמן בחינם היא להשתמש במגוון האפליקציות החינמיות שבעיקר מציעות לכם טבלת קוביות בבטן שלא היו מביישות את מייקל לואיס. הידועה מבניהן נקראת Daily Ab Workout הכוללת תוכנית אימונים שלמה לעיצוב שרירי הבטן.

גם לא צריך לצאת מהבית וגם אימון בחינם
גם לא צריך לצאת מהבית וגם אימון בחינם

נצלו את המקומות בעיר בה אתם לומדים
בכל עיר בה אתם לומדים, רחוקה אשר תהיה תמיד תוכלו למצוא בה את המקומות האולטימטיביים לאימונים או למשחקי ספורט. חפשו את מרכזי הספורט הקרובים למקום מגוריכם, לבשו את בגדי הספורט האהובים עליכם ורוצו לשם. הסיכוי לחבורת כדורסלנים שמחפשת שחקן נוסף, גבוה ממה שאתם חושבים. בנוסף ריצה לאורך הטיילת, או מתקני אימונים בסמוך למתנ"ס תמיד יכולים לעשות את העבודה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד