072-3300504

מרצה מגונה

סטודנטית יצרה קשר עם המרצה לצורכי לימודים, המרצה ניצל את העובדה שהיא דיברה איתו ושמר עימה על קשר. איזה קשר? בוטה עם הודעות סמס מיניות למדיי

הדס נתנאל | 11-05-2014 17:32:00

סטודנטית באוניברסיטת 'אלון' שבדרום קרוליינה, לא תיארה לעצמה שמרצה באוניברסיטה יתחיל איתה וישלח לה הודעות מגונות ולא הולמות את מעמדו. בהתחלה ספגה את ההודעות ובחרה להתעלם מהן, אך כשהבחינה שההודעות מחמירות, הבינה שעליה לעשות משהו, כך מדווח אתר 'באזפיד' האמריקאי.

"אני רוצה לטעום את השפתיים שלך", כתב לה וזו רק הודעה אחת מתוך רבות אחרות שקיבלה הסטודנטית לטלפון הפרטי שלה. ברגע שגילתה שהיא לא לבד במערכה, החליטה להתמודד עם המצב ולחשוף את הסיפור שלה.

הודעות מטרידות ומגונות
הודעות מטרידות ומגונות

מרצה נחמד ומגניב
הנס ארנסון (34), לשעבר פרופסור ללימודי דת באוניברסיטת 'אלון' שבדרום קרוליינה, היה ידוע בקמפוס כמרצה נחמד ואהוב על סטודנטים. בדומה למרצים אחרים, ארנסון חילק את מספר הטלפון הנייד שלו לסטודנטים שלמדו בקורס שלו, בכדי שיוכלו ליצור עימו קשר במקרים דחופים.

סטודנטית בשם אמי הלומדת באוניברסיטת 'אלון", למדה 'מבוא לברית החדשה' בהנחייתו של ארנסון. כיתר הסטודנטים, היה עליה להגיש עבודה בנושא הקורס, אך מפני שהמחשב שלה ניזוק, היא לא יכלה להגיש את העבודה בזמן. שעה לפני ההגשה היא יצרה קשר עם המרצה ועדכנה אותו בבעיה שניצבה בפניה.

אמי, שביקשה להשאיר את שם משפחתה חסוי, אמרה שלאחר שיצרה עימו קשר, הוא שלח לה הודעות מפוקפקות לאורך הסמסטר. אמי שמרה על איפוק וניסתה לענות על ההודעות בנימוס, בהמשך, בשל אי הנעימות החסירה אמי מהשיעורים. יום לפני המבחן, מציינת אמי שההודעות הפכו להיות "מאוד לא הולמות".

קיבלה הודעות מטרידות ולא הולמות
קיבלה הודעות מטרידות ולא הולמות

הטריד בנות נוספות
במהלך ארוחת ערב שגרתית עם סטודנטיות משנה א', גילתה אמי שהיא לא היחידה וכי ארנסון שלח לאחת הבנות הודעה מטרידה אחרת. "הרגשתי שאני צריכה להגן עליה והבנתי שאם אף אחת לא תעצור אותו, זה רק ילך ויחמיר", אמרה ל'באזפיד'.

אמי אזרה אומץ והחליטה לחשוף את הנושא בפני רבים. לאחר שנחשפה, הרגישה שעשתה את המעשה הנכון והוסיפה שהיא מקווה שעזרה לעוד סטודנטים שהוטרדו.

היא ניגשה להנהלת האוניברסיטה וסיפרה את שעולל לה, אחרי שבוע המרצה פוטר מהאוניברסיטה. לדבריה, האוניברסיטה טיפלה בנושא במסירות.

צעירות אחרות ששמעו על המקרה ניגשו אליה, חשפו בפניה את סיפורן האישי והודו לה על שעשתה משהו בנידון. דן אנדרסון, סגן הנשיא לתקשורת של אוניברסיטת 'אלון', אישר שארנסון אכן אינו מועסק יותר על ידי האוניברסיטה.

המרצה שהטריד בנות בקמפוס
המרצה שהטריד בנות בקמפוס
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד