072-3300504

מקומות בילוי חסכוניים לדייטים רומנטיים

מקומות הבילוי המוכרים עבור בני זוג נוטים להיות יקרים ולפעמים בנאליים. סרט, מסעדה, פאב, רובכם כבר ביקרתם שם, אז לאן בכל זאת ניתן לצאת לדייט לא שגרתי, מבלי לקרוע את הכיס?

הדס נתנאל | 01-05-2014 18:01:00

בני זוג שרוצים לבלות ביחד, יוצאים למקומות בילוי שדורשים הוצאה כספית גבוהה למדיי. הצד שמשלם יכול לבזבז כמה מאות שקלים בערב אחד, מה עושים כדי להמנע מהמצב הזה ועדיין להמשיך לצאת ולבלות?

ובכן, לא כל דייט חייב להיות יקר, ניתן לבלות במקומות בילוי רומנטיים ומיוחדים, מבלי להכנס למינוס. ברגע שאחד מבני הזוג מציע לצאת למקום יוצא דופן, זה באופן אוטומטי מייחד את הבילוי שלכם. כדי לעזור לכם בנושא, לפניכם רשימת בילויים שישאירו את שני הצדדים מרוצים.

דייטים רומנטיים וחסכוניים
דייטים רומנטיים וחסכוניים

פיקניק
לצאת ולבלות עם בן הזוג בפארק, יכול להיות בילוי מוצלח ולפעמים יותר רומנטי ממקומות בילוי יוקרתיים אחרים. אוירה רומנטית וייחודית, בשילוב מוזיקה ושתייה, יכולים ליצור דייט מיוחד ולא שגרתי.

כחלק מההכנות למפגש אפשר להכין אוכל ולהביא לשם, ואם לא ניחנתם בכשרון בישול, אפשר להביא פירות, גבינות ובקבוק יין, לא לשכוח שמיכה או סדין וכוסות שתייה.

דייט בפארק יכול להיות רומנטי
דייט בפארק יכול להיות רומנטי

דייג
אי פעם חשבתם לצאת לדוג עם חברה שלכם? סבירות גבוהה שהתשובה תהיה שלילית. בילוי כזה יכול להיות הרפתקני במיוחד, גם אם לא תחזרו עם דגים בחכה.

לשבת יחד עם הפנים לים תמיד יוצר אוירה אינטימית ומיוחדת. סבירות גבוהה שהחצי השני שלכם לא ישכח את הדייט המיוחד הזה וייהנה מעצם החוויה.

חשוב להביא ציוד לדייג, בקבוק שתייה ולפעמים גם שמיכה יכולה להוסיף לאווירה.

טיול אופניים
לזוגות הספורטיביים מביניכם, בילוי זה יכול להתאים במיוחד וליצור חוויה מהנה לשני בני הזוג. אפשר למצוא מסלולים מסומנים ברחבי האזור ולרכב לכיוון אזור רומנטי, בין אם זה נוף מיוחד, מצפה מעניין או אזור נחמד לבקר בו.

בבילויים אינטנסיביים נתקלים ברגעים מביכים של שתיקה. בדייטים מסוג זה, נהנים יותר מהחוויה ביחד, משתחררים ונרגעים מהלחץ מעצם הרעיון שמדובר בדייט.

חשוב לוודא שהמסלול המתוכנן מתאים לדרגת הקושי המתאימה לשניכם ולהביא בקבוקי מים וצידה לדרך.

יוצאים לדייט הרפתקני ביחד
יוצאים לדייט הרפתקני ביחד

טיול רומנטי על שפת הים
אם תסתכלו טוב סביבכם, תמצאו מסלולים רבים נחמדים בהם תוכלו לטייל בסביבתכם. דייטים מסוג זה הם חסכוניים במיוחד, מוצאים מקום נחמד לטייל ומכירים זה את זו לעומק.

טיול על שפת הים יכול להיות מבטיח, אבל גם טיולים אחרים ברחבת העיר יכולים להיות מיוחדים. אפשר לעשות הליכה לכיוון מצפה מיוחד ושם להשתקע. לאסוף את הבחורה ולהפתיע אותה עם ורד, תמיד יכול לתרום לדייט המיוחד.

כמובן שחשוב להכין את הבחורה לפני, שתבוא עם נעליים מתאימות.

טיול זוגי במקומות יפים
טיול זוגי במקומות יפים

ארוחה בייתית וסרט
אם אתם ידועים כבשלנים גדולים במטבח, הדייט הזה יכול להתאים לכם כמו סיר ומכסה. אם זאת הפעם הראשונה שאתם מחממים את התנור, עדיף שתתעסקו עם אוכל מוכן.

להזמין בחורה הביתה לא תמיד נשמע מתאים ולכן כדאי להבהיר מראש את הכוונות, לשים מוזיקה טובה ולדאוג לאווירה נעימה. לרומנטיים מבינכם, אפשר להוסיף גם נרות לשולחן וליצור אוירה רומנטית יותר. את הדייט אפשר להמשיך עם סרט טוב שיתאים לשניכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד