072-3300504

מה עושים כשיש חלון באמצע היום?

הגעתם ליום לימודים ארוך בקמפוס ופתאום מודיעים לכם שהתבטל השיעור, מה עושים בזמן הזה? קבלו את חמש הדרכים הנפוצות ביותר להעביר את הזמן החופשי

02-04-2014 18:28:00

מכירים את זה שאתם נכנסים לכיתה ופתאום מגלים שהשיעור בוטל? אתם יוצאים החוצה ותוהים לעצמכם מה הכי כדאי לעשות עכשיו? לפעמים יש חלון קבוע ואז כל פעם השאלה הזאת צצה מחדש.

שעה חופשית יכולה להיות הזדמנות מעולה להתרענן ולפעמים גם זמן טוב לצמצם את הפער בלימודים. כדי שלא תמצאו את עצמכם שורפים את הזמן בחוסר מעש, הכנו עבורכם את חמש הדרכים הכי נפוצות שבהם סטודנטים מעבירים את הזמן.

מה עושים בזמן חלון?
מה עושים בזמן חלון?

יושבים בקפיטריה
זמן טוב לשבת עם החברים למסלול ולהעביר את הזמן על כוס קפה. אם לכולכם יש הפסקה, אז נצלו אותה עד הסוף ותתרעננו עד שיגיע השיעור הבא. בנוסף, תמיד יש סטודנטים שמסתובבים ברחבת הקמפוס, אז זאת יכולה להיות הזמנות טובה להיכרות נחמדה עם אנשים מתארים אחרים.

החיסרון: אתם סטודנטים, גם ככה רובכם מרוששים. לעבוד בזמן התואר זה לא הכי קל, אז לשבת בקיפיטריה ולהגדיל את המינוס? לא תמיד כדאי.

סידורים בספריה
חלון בין שיעורים יכול להיות הזדמנות מעולה לסדר את כל החומר הלימודי ואף להשלים פערים. תמיד אתם לחוצים, ממהרים ועמוסים בעבודות ומבחנים אז עד שיש זמן, נצלו את ההזדמנות לעשות סדר בבלגאן. חסר לכם סיכום שיעור? זה הרגע לצלם. צריכים להכין עבודה? זמן טוב להתחיל להכין אותה. יש לכם שיעורים? תסיימו עם זה ותפנו זמן לפנאי.

החיסרון: כשתחזרו לשיעור תגלו שהחברים שלכם לספסל הלימודים עשו דברים אחרים, הרבה יותר מגניבים מלשבת בספריה, ואז תתבאסו שפספסתם בילוי משותף של חברים מהמסלול.

מעבירים את הזמן בסיפריה
מעבירים את הזמן בסיפריה

משתזפים על הדשא
אם אתם מעבירים את מרבית הזמן שלכם בקמפוס אז לפחות תלמדו לנצל את מה שנותנים לכם, כן דשא זה אחת האהבות הגדולות של הסטודנטים, בייחוד כשמדובר בלשכב מבלי לעשות כלום.

בכל קמפוס תמצאו כאלה שמעבירים את הזמן על הדשא ונהנים מהאויר הצח שעוטף אותם. אתם מקנאים? תזרקו על הדשא ותראו כמה זה כיף.

החיסרון: כסטודנטים אתם צריכים לדעת לנצל כל שניה שיש לכם. הלימודים האינטנסיביים והחתירה להצלחה, לא תמיד מאפשרים לכם להתבטל ולבזבז ככה סתם את הזמן שלכם.

מנצלים את מדשאות הקמפוס
מנצלים את מדשאות הקמפוס

הולכים לים בקיץ, ולקניון בחורף
רוב הסטודנטיות ולפעמים גם סטודנטים, יעידו ששופינג זה כמו תרפיה עבורם. אתם משקיעים ימים על גבי לילות כדי להצליח בלימודים, מה עם לפנות זמן ולעשות טוב לנפש שלכם? חלון זה זמן טוב להתרענן ולעשות דברים שאתם אוהבים, בין אם זה ללכת לים או להתחדש בחולצה ליציאה.

החיסרון: אם מדובר בשעה אחת פנויה אז לא בטוח שתספיקו הרבה. עד שתתניעו, החלון ייגמר ותצטרכו כבר להספיק לחזור לשיעור הבא.

חוזרים הביתה
תמיד תמצאו את אלה שמתייאשים וחוזרים הביתה לנוח או לעשות סידורים. החלון והזמן הפנוי יכול לשגע אותם ולהרגיש להם מבוזבז, הם יעדיפו לנצל את זה לעיסוקים הפרטיים שלהם. בסך הכל אם זה סוף היום, אז הפיתרון לחזור הביתה יכול להיות נחמד יותר מאשר להעביר את הזמן בלא לעשות כלום.

החיסרון: אם אתם מחליטים לחזור הביתה, זה אומר שתפספסו שיעורים אחרים שאחר כך תצטרכו להשלים בעצמכם. הזמן שתשקיעו בלהשלים את הפער, יכול להיות הרבה יותר ממושך מהחלון שיש לכם בזמן הלימודים.

חוזרים הביתה לסידורים
חוזרים הביתה לסידורים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד