072-3300504

צילם בחורה באמבטיה ולא יקבל תואר

סטודנט לרפואה באוסטרליה נתפס כאשר ניסה לצלם את אחת השותפות שלו מתקלחת במעונות. משנודע הדבר, החליט המוסד למנוע ממנו את המשך הלימודים והוא לא יקבל את תעודה המסמיכה אותו להיות רופא

25-03-2014 16:06:00

בעידן של היום, רכישת מצלמה נסתרת מלווה בתהליך פשוט, קל ולעתים גם זול ולכן צריך להיות מודעים לקיומן. סטודנטית מאוניברסיטת מלבורן שבאוסטרליה מצאה עט - מצלמה מוסתרת בתוך האמבטיה המשותפת של המעונות.

על פי דיווח של האתר 'הארלד סאן ניוז' האוסטרלי, הבחורה הזעיקה את המשטרה למקום וקראה לאב הבית. הסטודנט שהחביא את העט בין מברשות השיניים, למד רפואה ונמצא 18 שבועות לפני סיום התואר. הוא ניסה לצלם בחשאיות את השותפה שלו במקלחת, בכדי להעלות את התוכן למחשב שלו ולצפות בזה מאוחר יותר.

ניסה לצלם בחורות באמבטיה של המעונות
ניסה לצלם בחורות באמבטיה של המעונות

נשללה הזכות לקבל תואר
לסטודנט הנאשם מעולם לא הייתה חברה, הוא מגיע מבית דתי ושמרני מאוד ומסתמן כי גם בעברו עשה מעשים דומים.

באחד המקרים שנרשמו לו בעבר, הוא ניסה לצלם בחורה בעת שהייתה במכבסת הקמפוס והושעה על זה לתקופה מסויימת מהאוניברסיטה. לאחר המקרה, הואשם הסטודנט בריגול ונקנס על המעשה בסך של 3,000 דולר, אך הדבר לא נרשם בתיקו האישי.

ומה בנוגע לקבלת התואר שלו ללימודי רפואה? ובכן, הרשויות החליטו שלא להקל עליו ומנעו את הסמכתו להיות רופא בשל אי כשירות לעבודה עם ילדים.

הסטודנט היה נואש לסיים את לימודיו האקדמיים ופנה לבית הדין האזרחי והמנהלי. הוא היה זקוק לאישור כשירות בכדי לסיים את לימודיו ולקבל את ההסמכה, אולם בשל מקרי עבר דומים, השופט החליט להשאיר את ההחלטה על כנה.

מנעו ממנו להיות רופא
מנעו ממנו להיות רופא

חוזר הביתה בבושת פנים
כעת, על הסטודנט לחזור בבושת פנים לארץ מולדתו שביבשת אסיה, כאשר הוא שב ללא תעודה או מקצוע. השופט ג'ון בומן ציין בעת ההחלטה שהסטודנט "יחזור לארץ מולדתו כאשר הוא היה קרוב לסיים את לימודי הרפואה, אבל לא היה מסוגל לסיים את הלימודים כראוי".

על פי בית הדין, הסטודנט היה הראשון מבין בני משפחתו שלמד באוניברסטיה ועל כן קיבל מלגה מהמדינה ממנה הגיע. כעת, ציין עורך דינו של הסטודנט, עליו לשלם סכום כסף עצום בכדי לכסות את העלות הלימודים, שכן הוא לא סיים את הלימודים.

השופט בומן ציין ש "אין ספק שמשפחתו תהיה מבויישת. כעת, שאיפותיו של הסטודנט להיות רופא מוטלות בספק רב", והוסיף, "אפשר לומר שההשלכות אולי אינן פרופורציונליות למקרה, אך עם זאת, עבודה של רופא עם ילדים נמצאת בחשיבות עליונה".

פישל ובגדול, חוזר הביתה בלי תואר
פישל ובגדול, חוזר הביתה בלי תואר
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד