072-3300504

3 מיליון דולר מלגות לימודים לסטודנטים ישראלים

מלגות בסך כולל של 3 מליון דולר יוענקו לסטודנטים ישראלים על ידי מוסדות ישראלים וזרים במהלך תערוכת לימודים בינלאומית

גלית ארגוב | 23-02-2014 15:44:00

יותר מחמישים מוסדות לימוד מישראל ומהעולם יתכנסו בתערוכת הלימודים, שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב, ביום שלישי ה-25.2.14, וינסו להתחרות על ליבו של הסטודנט הישראלי. בין המבקרים יחולקו מלגות בסך 3 מיליון דולר. הכניסה לתערוכה בחינם.

מסתבר שהגלובליזציה לא פוסחת גם על תחום הלימודים, ובכל שנה 18,000 סטודנטים ישראלים בוחרים ללמוד בחו"ל. במקביל, גם בישראל נפתחות תוכניות לימוד בינלאומיות שבהן ניתן לקבל הכשרה לעבודה בעולם הגלובלי של היום.

"אובייקטיבית, חשוב לזכור שלמקצועות לימוד כמו רפואה יש מספר מקומות מאוד מוגבל בישראל ולכן סטודנטים נאלצים ללמוד בחו"ל", אומר דותן ברדה משנה למנכ"ל קמפוס לימודים. "איטליה היא היעד המועדף על הסטודנט הישראלי מאחר שעלויות הלימודים שם הם הנמוכות ביותר ועומדות על 1500 יורו לשנה" מספר ברדה.

ללמוד עם מלגה מפנקת
ללמוד עם מלגה מפנקת

למה כולם רוצים ללמוד בחו"ל?
אז איך ניתן להסביר את המספר ההולך וגדל של סטודנטים שיוצאים ללימודים בחו"ל? דודי אדלר, מנכ"ל Ustudy-לימודים בחו"ל, מסביר כי מדובר על מגמה הולכת וגוברת בכל העולם ולא רק בישראל. "העולם נהיה קטן יותר וסטודנטים בכל העולם יכולים לעבור בקלות יחסית ללמוד במדינות שונות ובכך להגדיל את אפשריות התעסוקה שלהם בעתיד".

נתון מעניין נוסף מצביע על כך שגם מוסדות הלימודים בישראל הצטרפו למגמה ומציעים תוכניות בינלאומיות בשפה האנגלית או בשיתוף עם מוסדות זרים. ''המסלול האקדמי המכללה למנהל'', לדוגמא, מציע תוכניות מיוחדות שיאפשרו לסטודנטים ליהנות מחוויה בינלאומית בלי לעזוב את ישראל.

למרות שלימודים הם אף פעם לא דבר זול, בתערוכת הלימודים הקרובה יעמדו לרשות הסטודנטים הישראלים סכום חסר תקדים של למעלה מ-3 מילון דולר מלגות לימודים. בתי הספר הזרים מאוד מעוניינים בסטודנטים זרים בכלל ובסטודנטים הישראלים בפרט ולכן הם מעניקים תמריצים כלכליים שמתבטאים במלגות לימודים משמעותיות.

מגמה עולמית
מגמה עולמית

מלגות במתנה למבקרי הכנס
אספנו עבורכם כמה דוגמאות מעניינות מתוך רשימת המוסדות שמגיעים לישראל: מכללת קולומביה מציעה מלגה מלאה הכוללת שכר לימוד מלא, מגורים ומחייה לסטודנט הטוב ביותר שיגיש מועמדות ועוד חמש מלגות לימודים מלאות עבור סטודנטים אחרים שיעמדו בתנאי הקבלה.

פרוייקט מינרבה שהוקם על ידי בוגרי הרווארד מציעים מסלול לימוד חדשני ומציעים מלגות מלאות לסטודנטים ישראלים על בסיס הישגים ומצוינות אקדמית וחברתית.

"את המלגות שניתנות במהלך הכנס לא ניתן למצוא באינטרנט ולא באתרי האוניברסיטאות. מדובר על הצעות חד פעמיות שסטודנטים לעולם לא ישמעו עליהם אם לא יגיעו לכנס" אומר דודי אדלר.

"בתי הספר מגיעים מכל העולם עם הצעות מיוחדות כדי לגייס סטודנטים ואין ספק שיש משמעות גדולה לעובדה שהם ראו ודיברו עם הסטודנט במהלך הכנס. זה מסייע בכל האלמנטים לרבות קבלה ללימודים וקבלת מלגות" ממשיך אדלר.

אז כאמור, אלפי מסלולי לימוד – יש. כסף למלגות - יש. כניסה חינם - יש. נשאר רק להגיע.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד