072-3300504

ביקש ממתחזה לעשות לו תואר

סטודנט מאוניברסיטת הרווארד רוצה לסיים תואר מבלי ללמוד, אז הוא הציע לשלם לאדם שיתחזה לו הרבה מאוד כסף, כדי שיחליף אותו במשך ארבע שנים

אחינועם מזרחי | 26-12-2013 11:11:00

מחפשים דרך לעשות השלמת הכנסה? צעיר אמריקאי הציע לשלם סכום עתק לאדם שיסכים למלא את מקומו בתור סטודנט באוניברסיטת הרווארד. אבל לא מדובר רק בהגעה לשיעורים או לבחינות, אלא באימוץ הזהות שלו – מהשם ועד תחומי העיסוק.

ההצעה פורסמה בלוח המודעות המקוון קרייגליסט ונחשפה באתר מירור. מפרסם המודעה לא גילה מה עומד מאחוריה ומה מונע ממנו להשלים את התואר בכוחות עצמו, אבל בניגוד לסטודנטים אחרים שנאבקים ללמוד ולשרוד כלכלית, לו, ככל הנראה, אין בעיות כלכליות מהותיות, והוא מוכן להיפרד מ-40,000 דולר (כ-130,000 שקל) לשנה בשביל שמישהו יכנס לנעליו ויצעד בכל בוקר לקמפוס.

''להגיע לשיעורים, לעבור מבחנים''
''להגיע לשיעורים, לעבור מבחנים''

ישלם את כל הוצאות המחייה
אוניברסיטת הארווארד במסצ'וסטס היא אחת משמונה האוניברסיטאות החברות בליגת הקיסוס האמריקאית ואחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם, כך שלא פשוט להתקבל אליה ובטח לא קל גם להחזיק בה מעמד.

את הדאגה הראשונה פתר הצעיר כשכתב "לא צריך לדאוג להתקבל לאוניברסיטה, כבר טיפלתי בזה". אבל כדי לוודא שאותו מתחזה יצליח לסיים את התואר, הוא מבקש להוכיח ממוצע ציונים גבוה דיו.

"אני מחפש מישהו שיופיע באוניברסיטה כשהוא מתחזה אליי במשך ארבע שנים, החל מאוגוסט 2014", הוא כתב, והוסיף בדרישות המשרה: "להופיע לכל השיעורים, לעבור את כל המבחנים ולסיים את כל העבודות, בזמן שאתה מעמיד פנים שאתה מישהו אחר - אני".

ומה בנוגע להוצאות המחיה של הסטודנט לכאורה? כדי לנטרל את הספקות ציין שהוא מתכוון לשאת בכל ההוצאות המוכרות של סטודנט ממוצע: "אשלם עבורכם את שכר הלימוד, את הספרים, את הדיור, הנסיעות והוצאות המחייה, ואוסיף גם בונוס של 10,000 דולר אחרי סיום התואר".

קשה להבין מי יוקסם מהצעה שכזאת, במיוחד אם הוא בעצמו בשלב דומה בחיים. אולי זו הסיבה שהוא מציין "הגיל איננו משנה", אבל מגביל בכל זאת את קהל היעד שלו כדי לא לעורר חשד: "המועמד המושלם חייב להיות גבר, בגלל שיש לי שם של גבר".

באוניברסיטה הכי נחשבת. הרווארד
באוניברסיטה הכי נחשבת. הרווארד
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד