072-3300504

העבודה משחררת

אחת המשימות החשובות ביותר בהיערכות לשנת הלימודים החדשה היא מציאת עבודה. החלטנו לעשות לכם קצת סדר ולהציג לכם את חמש העבודות הפופולאריות. כל מה שנשאר זה רק לבחור

01-10-2013 15:59:00

מלצרות
יתרונות: כסף קל, לפחות במובן של עבודה שלא צריך לקחת הביתה בסוף היום. אפשר אפילו להכריז כי מדובר בעבודה הכי ואליו-פור-מאני שקיימת בשוק, בעיקר כשמדובר במסעדות נחשבות בהן אפשר להגיע לשכר של עשרות שקלים לשעה.

חסרונות: כמה רווחית, ככה שוחקת. עבודת המלצרות היא לא עבודה קלה פיזית ובניגוד למה שחושבים לא מעט אנשים, היא מצריכה גם יכולות של חשיבה מהירה ותמרון. השעות הארוכות על הרגליים, הלקוחות שיכולים להיות מעיקים ברמות והמשמרות בסופ"ש הן גם לא משהו שיכול לקסום לכל אחד.

רווחית אך שוחקת. מלצרות
רווחית אך שוחקת. מלצרות

ברמנים/ות
יתרונות: לכאורה מדובר בעבודת החלומות – עיסוק שוטף באלכוהול ועוד לקבל על זה כסף. בניגוד למלצרים ומלצריות שצריכים לתת משמרות בכל שעות היממה, הברמנים הם חיות לילה, ומטבע הדברים הלקוחות של הלילה הרבה יותר משוחררים והרבה פחות קטנוניים מהלקוחות הנמהרים של היום. כמובן, שאין עבודה סטודנטיאלית סקסית יותר להתהדר בה.

חסרונות: למרות הסקס-אפיל, לאורך זמן עלול להיות קשה לתמרן בין לימודים ביום לעבודה עד השעות הקטנות של הלילה, אלא אם הגוף שלכם עובד על מנגנון אחר שאינו מצריך שעות שינה.

אל תוך השעות הקטנות. ברמנים
אל תוך השעות הקטנות. ברמנים

דיילות
יתרונות: לא סתם החברות מגבילות את משך העבודה של עובדיהן עד שש שנים בלבד. בין אם מדובר בדיילות קרקע ובין אם מדובר בדיילות אוויר, מדובר בשילוב מנצח של תנאים סוציאליים מצויינים, שכר גבוה יחסית, בונוסים והטבות. בגלל כל אלה עובדי חברות התעופה נקלעים למלכודת דבש מתפתים להישאר במשך שנים בעבודה, במקום להתחיל להתקדם בחיים.

חסרונות: לפעמים נראה כי כל מה שמבדיל בין חיילים לדיילים זו האות הראשונה. חברות התעופה מאוד מזכירות את הצבא בצורת הארגון ההיררכית שלהן, ואף עורכות מיונים קפדניים וממושכים לתפקידי הדיילות כאילו היה מדובר בזרוע צבאית. הוייב הצבאי הכללי ממשיך אפילו ליחסי הדיסטנס שאופפים את הדרגים השונים, ואם התקבלתם לעבודה תצטרכו לעבור קורס אינטנסיבי של מספר שבועות משעות הבוקר המוקדמות מאוד ועד שעות הערב. בקיצור, לא קל.

לעוף על התנאים. דיילות
לעוף על התנאים. דיילות

אבטחה
יתרונות: בלי לספוג עצבים של לקוחות, בלי להיסחב כל הזמן עם מגשים ובעיקר בלי כאבי ראש מיותרים – עבודת האבטחה היא אולי עבודת הסטודנטים האידיאלית. המשמרות השקטות מאפשרות להקדיש את הזמן הדרוש ללמוד כמו שצריך, ובשעות הלילה ובסופי שבוע אפילו מקבלים אחוזי שכר נוספים.

חסרונות: שגרת העבודה עשויה להפוך למשעממת אימים די מהר. מלבד זאת, לא מדובר בעבודה שתעשיר במיוחד את הרזומה המקצועי שלכם.

אבטחה

שירות לקוחות
יתרונות: לא צריך להתרוצץ או לעמוד על הרגליים כל היום, ובכיף אפשר גם לעשות את זה עם כוס קפה ביד. תחום שירות הלקוחות מבורך במקומות עבודה – הייטק, אינטרנט, כבלים, תקשורת ומה לא. המשכורת מושתתת על שכר בסיס ובונוסים, מה שמאפשר לסגור את החודש עם משכורת לא סטודנטיאלית כלל. בנוסף, אפשר להתקדם מהר יחסית בסולם התפקידים וליצור קריירה של ממש.

חסרונות: אחרי שתענו כל היום לטלפונים של לקוחות מתוסכלים, סביר מאוד שתחזרו הביתה מהמשמרת עם מיגרנה קלה וחוסר חשק מוחלט לתקשר עם כל בן אנוש באשר הוא.

שק האגרוף של הלקוחות
שק האגרוף של הלקוחות
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד