072-3300504

הסטודנטים הבלתי נשכחים של הפריים טיים

שנת הלימודים מתקרבת, וזו הזדמנות מצויינת להתרפק מעט על גלי הנוסטלגיה עם חמישה סטודנטים בולטים שכבר ירדו מהמסך. מי אמר ברנדון וולש ולא קיבל?

30-09-2013 12:48:00

כיום אולי כבר לא מייצרים סדרות קולג' איקוניות כמו פעם, אבל תמיד כיף להיזכר בסטודנטים הפיקטיביים שאהבנו לעקוב אחריהם. תככים, מזימות, טרגדיות וכאבי התבגרות - מה שבטוח, זה שפתאום ההרשמה לקורס סטטיסטיקה מקבלת פרופורציה.

הסטודנט האידיאלי. ברנדון וולש
הסטודנט האידיאלי. ברנדון וולש

בלייר וולדורף - אחת שיודעת
בלייר וולדורף כבר עשתה תואר באוניברסיטה של החיים לפני שהיא הגיעה ללמוד באוניברסיטת קולומביה. עושה רושם כי הביץ' הכי אופנתית על מסך הטלוויזיה, חיכתה כל חייה ליום בו תהיה סטודנטית מן המניין באחת מאוניברסיטאות האייבי-ליג.

בלייר המניפולטיבית לא בחלה באף אמצעי ותיחמנה את כל מי שרק יכלה בשביל להגיע לאוניברסיטת ייל. השקרים שלה הביאו לתוצאה הפוכה, ובסופו של דבר לאחר הודעת הדחייה ואפילו גיחה קצרה לאוניברסיטת ניו יורק, בלייר נחתה באוניברסיטת קולומביה.

בתור תושבת האפר איסט סייד היוקרתי במנהטן, חייה הסטודנטיאליים של בלייר כמובן היו רחוקים שנות אור מדירת חדר מעופשת והשלמת הכנסה במלצרות. על הרקע הזה, בלייר הרוויחה רק זמן נוסף לריב עם סרינה חברתה-יריבתה הטובה ולהתעצבן על צ'אק הבויפרנד הסורר. איפה לעזאזל נשאר לה זמן להגיש עבודות?

תואר ראשון בתככים. בלייר וולדורף
תואר ראשון בתככים. בלייר וולדורף

ברנדון וולש – בוורלי הילס 90210
ברנדון וולש תכול העיניים ובעל החיוך האמריקאי הצחור, הוא הסטודנט שכל מרצה היה מאחל לעצמו - חכם, חרוץ, אתלט, שאפתן ופופולארי (עם נטייה להתמכרות להימורים, אבל נו, אף אחד לא מושלם).

ברנדון הגיע באמצע שנות התשעים העליזות לאוניברסיטת קליפורניה עם אחותו ברנדה, הגירלפרנד לעתיד קלי טיילור, ה-BFF דילן מקיי ושאר החבורה. הוא כבש את הקמפוס בסערה כאשר נבחר לעמוד בראש אגודת הסטודנטים, ועשה חיל בלימודי סוציולוגיה, שאפילו הובילו לרומן סוער עם לוסינדה אשתו הפוחזת של הפרופסור, ומרצה בקמפוס בעצמה.

שיא השיאים נרשם כאשר ברנדון הצעיר נבחר לנציג האוניברסיטה במפגש של וואנס אין אה לייף טיים עם לא אחר מביל קלינטון נשיא ארצות הברית בימים שלפני מוניקה לוינסקי.

ורוניקה מארס – ורוניקה מארס
מי שלוקחת בהליכה אחורה את תואר הסטודנטית המבריקה ביותר שידע הפריים טיים היא ללא ספק האחת והיחידה, ורוניקה מארס.

דמותה החדה והחד-פעמית של ורוניקה (בגילומה של קריסטן בל המבריקה בעצמה), סלדה מבתי אחווה ומעודדות והעדיפה להעביר את השנים שלה בהרסט קולג', בפתרון חקירות קריפיות כמו מציאת האנס הסדרתי של הקמפוס או לחלופין תפיסת הרוצח המסתורי של דיקן הקולג'. תוך כדי החקירות האינטנסיביות, ורוניקה אפילו הצליחה למצוא זמן למערכת היחסים הלוהטת שלה עם לוגאן וגם להצטיין בלימודי הקרימינולוגיה.

למרבה הצער הסדרה ירדה בתום עונת הקולג' הראשונה (והשלישית בסדרה), אך בקרוב נגלה איך התבגרה ורוניקה הסטודנטית בסרט שימשיך את עלילת הסדרה.

לא בקטע של בתי אחווה. ורוניקה מארס
לא בקטע של בתי אחווה. ורוניקה מארס

רורי גילמור
אמנם "בנות גילמור" הייתה סדרה מעצבנת למדי, אבל אי אפשר לקחת מרורי גילמור את תואר הסטודנטית היפה ביותר על המסך.

לרורי בעלת הפאפי-אייז הכחולות היה ברור כי אוניברסיטת הארוורד היא היעד בשבילה, אך החיים הובילו אותה ללמוד בייל (ממש קורע לב). בשאיפה להפוך לבוב וודוורד או קרל ברנשטיין, רורי השקיעה את כל כולה בתואר הראשון שלה. עם זאת, פקפוק ביכולותיה העתידיות כעיתונאית מצד אביה הביקורתי של החבר שלה, הביא את רורי לנשור מהלימודים.

לורליי, אמה של רורי לא ממש זרמה עם השתלשלות הדברים, מה שהוביל לריב גדול ונתק בין השתיים במשך סמסטר שלם. לאחר מכן רורי חזרה ללימודים, ובתום התואר היא אפילו התקבלה לעבוד במגזין, בו סיקרה את קמפיין הבחירות של אובמה.

מהלימודים לקמפיין של אובמה. רורי גילמור
מהלימודים לקמפיין של אובמה. רורי גילמור

דוסון לירי - דוסון קריק
את תואר הסטודנט המעצבן ביותר על המסך קוטף בקלות דוסון לירי (ג'יימס ואן דר ביק). לאחר ארבע עונות בהן דוסון בעיקר כתש לנו ולג'ואי (קייטי הולמס) את המוח, חשבנו שאולי האוניברסיטה תעשה לו טוב ותקליל אותו קצת. אבל דוסון כמו דוסון, המשיך לחפור ולהתחפר למרות שרק אלוהים יודע איך לימודי הקולנוע הצפופים שלו השאירו לזה זמן פנוי.

הגעגועים לג'ואי הובילו את דוסון לנטוש את לימודיו באוניברסיטת דרום קליפורניה ולעבור ללמוד בבוסטון עם שאר החבורה.

תאונת הדרכים הטראגית בה נהרג אביו של דוסון עם החלטתו לעבור לבוסטון, העיבה על הקשר עם ג'ואי ושלחה אותו היישר לזרועותיה של האקסית המיתולוגית ג'ן (מישל ויליאמס). העיקר שכל הסמטוחות האמוציונליות שדוסון העביר את עצמו ואותנו סייעו לו להפוך לקולנוען שתמיד חלם להיות.

הסטודנט המעצבן עלי אדמות. דוסון לירי
הסטודנט המעצבן עלי אדמות. דוסון לירי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד