072-3300504

יואל גבע

17-06-2013 13:47:00

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע הוקם בשנת 1991 על ידי יואל גבע מתוך רצון להעניק לתלמידים את מסגרת הלימוד הטובה ביותר, אשר תבטיח את הצלחתם בבחינות הבגרות ובבחינה הפסיכומטרית.

הקורסים של יואל גבע כוללים מספר מאפיינים מנצחים שמניסיוננו הרב, סוללים את דרכם של התלמידים שלנו היישר אל מסלול הלימודים בו הם חפצים.
- מורים מנוסים וותיקים
- חומרי לימוד מעולים הנכתבים ע"י מחלקות מחקר ופיתוח ותיקות ומקצועיות
- חוויית לימוד מדורגת, מובנת ומעצימה
- היקף שעות לימוד ועזר חסר תקדים

מה הופך את יואל גבע למס' 1 בבגרות ובפסיכומטרי?

- נבחרת המורים הטובה ביותר בישראל: יואל גבע מצרף לנבחרת המורים שלו רק את המורים המנוסים והבכירים ביותר, כאלו שהעבירו עשרות קורסים, לימדו אלפי תלמידים והפגינו מצוינות לאורך כל הדרך. כמו כן, יואל גבע מאמין שרק מורה שמרוויח מצויין יעשה עבודה מצויינת, זו הסיבה שכל מורה בישראל רוצה להגיע לנבחרת של יואל גבע. למורים של יואל גבע אכפת מהתלמידים שלהם באמת, והם יעשו הכל כדי שתוציא מעצמך את המקסימום ברגע האמת.

- מחלקת ייעוץ אקדמי מקצועי: היועצים האקדמיים של יואל גבע ימליצו לך על השילוב המדויק שאתה צריך בין ציוני הבגרות לפסיכומטרי, כדי שתוכל להתקבל לפקולטה שתבחר במוסד הלימודים שתבחר.

- חומרי לימוד מעולים: חומרי הלימוד הנלמדים בקורסים של יואל גבע נכתבים ע"י מורים מנוסים וע"י מחלקות מחקר ופיתוח מקצועיות וותיקות. לכן הם תמיד מעודכנים ומשתפרים באופן תמידי על מנת שיהיו ברורים ופשוטים להבנה לכל תלמיד, בכל זמן.
בנוסף, מערכת ה"קמפוס" המשמשת את תלמידי הפסיכומטרי מכילה לומדות, עזרי לימוד ואמצעי מעקב אחר התלמיד, אשר הופכים את חוויית הלמידה לנוחה ואפקטיבית.

- מרתון הכנה מקיף: המרתון המפורסם של יואל גבע מתחיל כשבועיים לפני המבחן וכולל חזרה על חומר הלימוד, אינסוף תרגולים, טיפים ובחינות סימולציה שמכינות אותך למבחן.

- מערכת שעות נוחה יותר: אפשרות לבחור בין לימודי בוקר וערב במגוון מסלולים וימים, כך שאתה יכול ליהנות ממערכת הלימודים המתאימה והנוחה לך ביותר.

- מתחילים עוד לפני הקורס: עוד לפני תחילת הקורס, יכולים תלמידי הפסיכומטרי להכנס, באמצעות סיסמה אישית, לאתר האינטרנט של יואל גבע ולהתחיל לשנן אוצר מילים בעברית ובאנגלית ולתרגל מבואות במתמטיקה. תלמידי ההכנה לבגרות מוזמנים, עוד לפני השיעור הראשון, למפגשי הכנה מקדימים לקורס ומקבלים חוברת הכנה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד